West Brom-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Brom-Stoke

Innlegg Josef » 28 Aug 2011, 18:31

Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: West Brom-Stoke

Innlegg Lilledino » 28 Aug 2011, 18:45

Josef skrev:Høydepunkter ifra dagens kamp:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 69289.html


Finnes det ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: West Brom-Stoke

Innlegg bjørn123 » 28 Aug 2011, 19:00

Lilledino skrev:
Josef skrev:Høydepunkter ifra dagens kamp:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 69289.html


Finnes det ?

:lol:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: West Brom-Stoke

Innlegg -Tottal- » 28 Aug 2011, 20:36

Sovemedisin denne kampen, og virka nesten som amatørfotball i perioder.
Bego reddet oss i dag, og jeg syntes Wilko er litt vassere en tidligere. Bra at Shotton har blitt
varm i trøya, kan bli en joker for oss i løpet av sesongen. Ellers så er vi fortsatt til tider et meget
rævva fotballlag på bortebane. Hvor blir det av nye signeringer ?
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: West Brom-Stoke

Innlegg O2Stokie » 28 Aug 2011, 23:24

Nok en tam bortekamp fra vår side, meeeen... vi har ikke tapt enda i år med den tynne stallen vi har! Kanskje våre b-spillere ikke er så dårlige allikevel? Ett skudd på mål og ett mål, hehe, stakkars WBA :D Pulis har satt safety first nå i starten av sesongen, han var nødt til det uten forsterkninger, og den masterplanen funka bra, den. Fornøyd Potter her :)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: West Brom-Stoke

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2011, 00:06

Hodgson ikke fornøyd med dommeravgjørelsen rundt målet:
http://www.wba.co.uk/page/News/0,,10366~2435098,00.html

Jeg sier til Hodgson som jeg sa til Pulis og alle konspirasjonsteoretikerne i fjor:

D-E-T
J-E-V-N-E-R
S-E-G
U-T

;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: West Brom-Stoke

Innlegg mfkpotter » 29 Aug 2011, 17:47

Et stort dilemma med denne kampen, Stoke spiller den desidert dårligste, kjedeligste og til de grader den største møkka fotballen jeg har sett, men vinner allikevel kampen.
Dette er forstålig nok litt vanskelig å ta stilling til, men hvis det å holde seg i PL betyr alt for klubben så er Tony Pulis perfekt.
Hvis klubben etter hvert skal holde på sine fans, kanskje få noen nye fans, så må det gjøres noe drastisk.
Leser at flere og flere fans også i England sier; Jeg rykker heller ned å prøver å score noen mål, enn å se på den møkka fotballen vi har serverer nå.

Når jeg sitter og ser på kampen WBA kampen, så lurer jeg etter hvert på hva jeg ser på. Jeg tenker at her lønnes spillere med 10-15 milloner i året, de trener fotball hver dag, men har så dårlig ferdigheter at jeg ikke kan fatte å begripe hva de de driver med på trenings feltet.

I år så har Stoke gullet inn 1 poeng mot Chelsea, ranet til seg 3 poeng mot WBA og ser bra ut på en 9 plass på tabellen. Det har reddet Pulis fra den verste slakten til nå.
Det som er helt sikkert, hvis det ikke minimum kommer 4 klasse spillere inn før 1 sept, så vil Stoke kjempe mot veggen hele sesongen.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: West Brom-Stoke

Innlegg JonC » 29 Aug 2011, 18:07

Det var en dårlig kamp, og det tatt i betraktning at det var mange andre gode kamper denne helgen, gjør prestasjonen til Jonathan Woodgate enda bedre. Gamle Stokie Garth Crooks i BBC har nemlig med midtstopperen på ukens lag.
JONATHAN WOODGATE

Centre-back
Stoke

Another excellent performance by the former Spurs man. A player who has struggled all his career with injuries suddenly looks like one who has never had a problem with them in his life.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9575141.stm
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 199 gjester

cron