Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg pål - lillehammer » 24 Aug 2010, 22:10

Knut Ole skrev:Tenker faktisk at dette er en av de få kampene det er fornuftig å stille kynisk med defensive vibber. Vil heller krige 0-0 eller 1-1 enn å tape 1-6 i en morsom kamp for de nøytrale. Vi har ikke nok offensiv og kreativ kraft i stallen i dag til å ligge høyt å true gjennom store deler av kampen på brua.....synser jeg.


Vi kan spille med Tuncay på midtbanen i en 4 5 1 og bli llike defensive som å bruke Delap. Walters og Etherington må også jobbe hjemover men vi har en liten mulighet på en kontring hvis vi har noen som kan score. Å hamre 11 mann i forsvar tror jeg lettere gir oss et stortap det beviste vi vel i fjor
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg Morten T. » 24 Aug 2010, 22:12

Faen, har sitti oppslukt med skriving til Potters News, så denne greide jeg helt å glemme...
Men mot Shrewsbury må det vel være tilnærma stålkontroll, eller hva? :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg Sven-Erik » 24 Aug 2010, 22:18

Morten T. skrev:Faen, har sitti oppslukt med skriving til Potters News, så denne greide jeg helt å glemme...
Men mot Shrewsbury må det vel være tilnærma stålkontroll, eller hva? :)


Høres jo ut som du har drevet med rette ting allikevel da Morten! Gleder meg til å lese mer om turen til Stoke.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg O2Stokie » 24 Aug 2010, 22:19

Whitehead inn, Etherington ut. Pugh går ut på venstre.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg O2Stokie » 24 Aug 2010, 22:22

2-1, ikke bra.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg Knut Ole » 24 Aug 2010, 22:23

Vi kan spille med Tuncay på midtbanen i en 4 5 1 og bli llike defensive som å bruke Delap. Walters og Etherington må også jobbe hjemover men vi har en liten mulighet på en kontring hvis vi har noen som kan score. Å hamre 11 mann i forsvar tror jeg lettere gir oss et stortap det beviste vi vel i fjor

Så klart vi ikke kan stille med 11 mann bak. Vi behøver angripere som bl.a. kan binde opp deler av chelsea's spillere. Faller vi hele tiden dypt klarer vi høyst sannsynlig ikke å stå i mot chelsea's vanvittige offensive skyts. Står vi høyt og legger opp til posession med fare for balltap høyt på banen kan det rakne. Balanse - balanse er et stikkord. Håper selvsagt ikke Delap spiller kant, men dette kan kanskje være en kamp vi kan ha glede av han (altså kastene) - som en mulig trussel. Mulig jeg er kjip og konservativ her...... men vi skal altså ut i sesongens tøffeste kamp
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg Oddvin » 24 Aug 2010, 22:24

Vi er ikkje helt klar for neste runde ennda. 2 - 1
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg O2Stokie » 24 Aug 2010, 22:26

Delap inn for Tonge.
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg pål - lillehammer » 24 Aug 2010, 22:27

Knut Ole skrev:
Vi kan spille med Tuncay på midtbanen i en 4 5 1 og bli llike defensive som å bruke Delap. Walters og Etherington må også jobbe hjemover men vi har en liten mulighet på en kontring hvis vi har noen som kan score. Å hamre 11 mann i forsvar tror jeg lettere gir oss et stortap det beviste vi vel i fjor

Så klart vi ikke kan stille med 11 mann bak. Vi behøver angripere som bl.a. kan binde opp deler av chelsea's spillere. Faller vi hele tiden dypt klarer vi høyst sannsynlig ikke å stå i mot chelsea's vanvittige offensive skyts. Står vi høyt og legger opp til posession med fare for balltap høyt på banen kan det rakne. Balanse - balanse er et stikkord. Håper selvsagt ikke Delap spiller kant, men dette kan kanskje være en kamp vi kan ha glede av han (altså kastene) - som en mulig trussel. Mulig jeg er kjip og konservativ her...... men vi skal altså ut i sesongens tøffeste kamp


Enig i det du skriver. Vi skal ikke stå høyt men vi må ha noe offensivt skyts også ellers går det galt
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Stoke - Shrewsbury ligacup 2.runde

Innlegg JonC » 24 Aug 2010, 22:27

I can't believe it. Legger vi oss nedpå mot Sjuusbøri ? 52-48% possession er ikke noe å skrive hjem om :?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 43 gjester

cron