Manchester City - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Kjell Ola » 17 Mai 2011, 22:24

knut s skrev:man city på halv maskin....vi skal være jævlig glad for lite skader i år - stallen fra nr 14 og utover har ingen ting i premierleague å gjøre!!!! carew må ikke signeres -heia gamst...hehe:)


Heller Gamsten enn Carew, faktisk. Håpar vi har sett Carew for siste gong i verdas flottaste fotballdrakt.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg knut s » 17 Mai 2011, 22:30

Kjell Ola skrev:
knut s skrev:man city på halv maskin....vi skal være jævlig glad for lite skader i år - stallen fra nr 14 og utover har ingen ting i premierleague å gjøre!!!! carew må ikke signeres -heia gamst...hehe:)


Heller Gamsten enn Carew, faktisk. Håpar vi har sett Carew for siste gong i verdas flottaste fotballdrakt.

poenget mitt med at det hadde vært lurt å signere gamst er at da hadde vi sluppet delat neste sesong-han vil nemlig være et 1 valg så lenge pulis har slik tro på kasta hans-derfor gamst, en betraktlig bedre spiller med flere avgjørende kvaliteter..:)
knut s
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 56
Registrert: 30 Jan 2011, 15:20

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg JonC » 17 Mai 2011, 22:32

Delap presenterer seg og lager et langt kutt i panna på Zabaleta. Klønete nr 24!!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 17 Mai 2011, 22:36

Utrolig svak innsats av gutta - har vi noen målsjanser? Tror ikke det! Enig i at vi har en svak stall. Faktum er vel at spiller for spiller er vi mye dårligere enn f.eks. West Ham! Men, vi har hatt en moral og en del spissferdigheter som har gitt oss en veldig god sesong. Hadde vi turt å satse også på bortebane kunne vi vært enda høyere! Og, vi må ha back up på flere plasser og kreative spillere sentralt i banen. Stallen må og skal forsterkes, og våre Championship spillere må vekk!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg JonC » 17 Mai 2011, 22:36

La det være klinkende klart. Dette var en kamp som vi ikke viste noen interesse av å vinne. Og det har jeg problemer med. Her får "sultne" spillere også muligheten , men samtidig er ikke det så lett heller- da lite er samspilt. Der blåsen Probert for full tid. Flaut ! - dekker vel det meste i dag, fra alle hold!!
Sist endret av JonC den 17 Mai 2011, 22:38, endret 1 gang
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Kjell Ola » 17 Mai 2011, 22:37

Einig med mykje av det som er sagt på slutten her. "Marerittet" over for i kveld. Må berre håpe på noko heilt anna sundag mot Wigan!!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

europaligaen

Innlegg knut s » 17 Mai 2011, 22:57

til opplysning må stoke spille kvalifisering til europaligaen, vi kommer inn i 3 kvalikrunde som starter 2 uker før ligastart - mye bra motstand som kan ha startet sesongen, desverre.

siste jeg har hørt er at tottenham vil ha begovic!!!! ellers står jeg fortsatt på at mye må skje i sommer.....pugh,collins,faye,carew,soares,tonge,sidibe,davies,sonko,dickinson og diao må ut!!!!!
knut s
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 56
Registrert: 30 Jan 2011, 15:20

Re: europaligaen

Innlegg Lilledino » 17 Mai 2011, 23:15

knut s skrev:til opplysning må stoke spille kvalifisering til europaligaen, vi kommer inn i 3 kvalikrunde som starter 2 uker før ligastart - mye bra motstand som kan ha startet sesongen, desverre.

siste jeg har hørt er at tottenham vil ha begovic!!!! ellers står jeg fortsatt på at mye må skje i sommer.....pugh,collins,faye,carew,soares,tonge,sidibe,davies,sonko,dickinson og diao må ut!!!!!



Amen !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Knut Ole » 17 Mai 2011, 23:20

Med ca. 5 spillere fra ordinær 11'er på banen ble dette en flause. Vi manglet sesongens 3 beste spillere, og jeg savnet faktisk Jones også. Minnet mye om championship-kvalitet fra en tidligere tidsregning for Stoke City. Etter 0-1 ble det forutsigbart at dette her ville gå åt skogen :(
Som alle andre her inne ble jeg mest skuffet over Carew, både kvalitativt og ikke minst holdningsmessig. Han gjorde seg ikke akkurat lekker og attraktiv der ute. Collins var forferdelig i plasseringsspillet.
Synes Wilkinson er vår beste. + også til Whitehead og tildels Walters (innsats) + Shawx for en viss balanse/rutine bakerst (nå har jeg strukket meg langt merker jeg....).
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Manchester City - Stoke City

Innlegg Morten T. » 18 Mai 2011, 08:50

Havna på en kule i går og fikk bare med meg 2. omgang. Det var semre saker. Carew virker å ha fått akkurat den prestasjonskurven jeg forutså da han kom til Stoke. 3-4 måneder er nok før han har begynt å svinne hen i ALLE klubbene han har vært i. Genistrek av Coates/Pulis å ha han på en 4-måneders kontrakt!

På tross av at Pulis mange ganger har hevdet at han alltid sender utpå lag som skal vinne. så kan dette neppe sies å være tilfelle her.
Stoke har helt klart sine begrensninger, og de kom til syne i går.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 178 gjester

cron