Stoke - Tottenham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg bjørn123 » 21 Aug 2010, 18:26

Dette var tragisk - utrolig svak dommer .
Det eneste som var en større tragedige enn dommeren i denne kampen er Delap - selg spillenern til Luton!!
Helt utrlig at en spiller med de kvalitetene han har spiller i den øverte divisjonen i England. :twisted:
Er det bare meg som ser dette eller?
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Oddvin » 21 Aug 2010, 19:25

Er enig med at Delap dessverre ikkje holder mål på dette nivået, på lik linje med en del andre.
Huth er ingen høyre back, kan med fordel flyttes inn som stopper i steden for Faye som eg føler er over toppen.
Walters var positiv og kan tydligvis spille høyre kant. Får vi KJ tilbake og kanskje Gibbson og en høyre back inn før vinduet stenger så kan det bli bra.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg mfkpotter » 21 Aug 2010, 19:47

Det var akkurat dette jeg fryktet skulle skje, men håpet ikke skulle skje. Vi står med 0 poeng før vi skal til Stamford brigde og ligger i gjørma så det holder.
Men kampen i dag viser at Stoke skal være meget fornøyd med å holde plassen, glem alt som heter topp 10. I dag hadde vi tidenes sjanse til å slå Spurs, nesten hele angrepet var ute med skade og de var langt under pari. Jeg tror de fleste managere hadde gått for 3 poeng hjemme i dag, men Tony Pulis holder på den kjente formelen som snart er gjennomskuet.

I dag skuffer det meg enormt at Rory får spille så lenge, han skulle aldri ha kommet utpå i 2omg. Ingen fornærmelser mot Svein, men du har det samme rykket som Rory. Han blir dratt ut like lett som meg nede på løkka. Den sentrale midten er sjokkerende svak, og hvis det ikke lykkes å hente forsterkninger her i løpet av dette vinduet så er det megakrise. Jeg har sansen for Huth, men noen bra back er han dessverre ikke. Collins på motsatt side er heller ingen imponerende skue, og 4 stoppere bak holder ikke lenger i premier league. I league 3 så kanskje det er greit, men wake up Pulis, du er i premier league. Fuller skuffer meg også veldig, han glimter bare til noen få ganger. Kroppsspråket er også meget dårlig innimellom og han går med hoftefeste i totalt 5 minutter av kampen.
Når Jones er tilbake så par han med Tuncay og sett Walters på høyre, la meg aldri se Rory der noe mer. Takk for mange høydepunkter Rory, jeg ønsker deg til lykke med et par sesonger i championship før karriere slutt. Det var synd at Sidibe endte sin Stoke karriere på denne måten, lykke til til deg også på en annet nivå.

Må bare ta med dommeren på tampen, dette er dessverre nivået i premier league som har kommet inn på et feilspor. Og jeg tenker ikke på ballen som var inne.
Nå håper jeg neste uke gir oss 4 kvalitets spillere inn, det trenger vi desperat nå.
God fest til dere i Stoke, synd det endte med tap.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Knut Ole » 21 Aug 2010, 22:55

Vi gjorde vel en relativt bra 2.omg.? Omkvedet blandt en større gjeng spurs-fans jeg satt sammen med på Tempest var at Stoke overbeviste i siste 45., og at deres lag var griseheldige som ikke mistet to poeng. Ja, vi hadde fortjent minst u her, og det er faktisk noe å ta med seg. Ethrington og Walters framstod positive. Tuncay skaper mye gjennom helhjertet energi og ok kvalitet, og jeg synes Fuller totalt sett er bra. Var Faye dårlig? Det la ikke jeg merke til. Delap falt imidlertid gjennom (igjen) der ute på kant. Ille å se. Tottenham var redusert, men har samtidig laget spekket med etablerte spillere på topp nivå. At vi får et crazy drittmål mot oss og snytes for en åpenbar skåring er veldig bittert. Vi hadde betydelig mest posession i 2.omg og overlegent mest sjanser. Så noe av kritikken vi ofte gir om svakt banespill og tynt med sjanser stemmer vel ikke helt i 2.omg. i dag.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Knut Ole » 21 Aug 2010, 22:58

......for ikke å bli misforstått, jeg ser fram til noen robuste signeringer før neste match, spesielt en spillende midtbanespiller som servitør og ballbesitter.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg -Tottal- » 22 Aug 2010, 09:50

Knut Ole skrev:Vi gjorde vel en relativt bra 2.omg.? Omkvedet blandt en større gjeng spurs-fans jeg satt sammen med på Tempest var at Stoke overbeviste i siste 45., og at deres lag var griseheldige som ikke mistet to poeng. Ja, vi hadde fortjent minst u her, og det er faktisk noe å ta med seg. Ethrington og Walters framstod positive. Tuncay skaper mye gjennom helhjertet energi og ok kvalitet, og jeg synes Fuller totalt sett er bra. Var Faye dårlig? Det la ikke jeg merke til. Delap falt imidlertid gjennom (igjen) der ute på kant. Ille å se. Tottenham var redusert, men har samtidig laget spekket med etablerte spillere på topp nivå. At vi får et crazy drittmål mot oss og snytes for en åpenbar skåring er veldig bittert. Vi hadde betydelig mest posession i 2.omg og overlegent mest sjanser. Så noe av kritikken vi ofte gir om svakt banespill og tynt med sjanser stemmer vel ikke helt i 2.omg. i dag.


Er enig i det aller meste som er skrevet her. Vi var bedre enn Tottenham, selv om resultatet viser noe annet.
Fortsetter vi å spille god fotball, samtidig som vi forsterker med noe nytt blod, vil vi ta mye poeng også denne sesongen. Vår kanskje aller vanskeligste kamp venter allerede neste lørdag, men når denne er unnagjort...
ja, da får Aston Villa unngjelde på Britannia.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Morten T. » 22 Aug 2010, 11:10

Jeg er fortsatt skuffa etter i går. Angrepsspillet er det fortsatt ingen klar plan over. Midtbanen( alle fire ) var svak, Shawcross gjorde en del merkelig og Collins virra rundt.
Det løfta seg da Tuncay kom inn( jeg trodde sånne pannebånd bare var å oppdrive i Oslo Vest og B(l)ærum :lol: ). Han er et aktivum, han VIL ha ballen og han VIL vinne. At han ikke starter er en gåte. Synes Fuller og Walters gjorde en anstendig innsats, men avstanden mellom de to og slakke midtbanespillere er altfor stor.

Ser det pekes på dommeren, og det så ut som mål og at ballen var inne, så det var en mulig feil. MEN, er det noen av dere som synes at dommeren var like svak da Huth helt glassklart holder igjen Spurs-keeper Gomes på corneren hvor Fuller scorer? 1 feil + 1 feil blir ikke 0 feil, men slike ting går begge veier og utlignes i det lange løp. Det er liten vits i å forsøke å bruke slike ting til å bortforklare et tap mot et lag som ganske enkelt er i besittelse av bedre fotballSPILLERE.

Jeg mener at Stoke hadde et lavt tempo gjennom stort sett hele kampen, og jeg mener at noe av årsaken er at vi har valgt å spille mot klubber som Wrexham og Bristol Rovers i oppkjøringa.

Synes våre tre beste var:
Fuller
Tuncay
Ab.Faye
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg JonC » 22 Aug 2010, 13:45

Sitter også igjen skuffet dagen derpå. Stoke taper denne kampen på MEEGET dårlig midtbane. Her MÅ noe gjøres. Spilte Whelan ballen noen ganger fremover i kreativitetens ånd? Synes faktisk Walters kom veldig godt fra det. Det som undrer meg mest med 2-2 målet vi skulle hatt, var at Foy så bort på assistenten sin før en evt. godgjenning av målet. ??????? Er det mulig? Tror også ting jevner seg ut med tiden, men skulle likt å sett at dette f.eks skjedde på 1-2 Man U -Stoke og Rooney header mot mål !! Nei, Walters ble nok snytt for sin første for Stoke der. Når det er sagt kan vi se på hva disse lagene har i bakhånd til de 11 som startet. Stoke har Jones, Tuncay, Sidibe, Pugh, Wilkinson, Tonge, Soares... Det oser ikke øvre halvdel her altså. Tottenham spilte gårsdagens kamp uten L. King, Bassong, Gallas, Kranjcar, Modric, Defoe, Pavlyuchenko, R. Keane, O Hara, Hutton, Bentley -----bare for å nevne et helt lag som ville klart seg på øvre halvdel av PL. Nei, Pulis - Du bør putte tre- fire gode navn i handlekurven før 1.sept, og 2 av de bør være midtbanespillere. Jeg foreslår herved å slutte satsingen på lange innkast og la Rory Delap få muligheten til dette andre steder.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg Stoke - HamKam » 22 Aug 2010, 21:37

Ja, dette var et tvers igjennom sørgelig resultat. 0 poeng etter 2 kamper og allerede på nedrykksplass ! Hmmm... Sesongstarten har vært alt annet enn bra, og med det kampprogrammet som venter de nærmeste ukene, så er det ikke utenkelig at vi står med 0 poeng etter 4 kamper også, og i såfall ligger vi nok aller sist på tabellen. Etter 4 kamper i fjor hadde vi til sammenligning 7 poeng så en kan trygt si at vi har det litt trøblete akkurat nå.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Stoke - Tottenham

Innlegg pål - lillehammer » 23 Aug 2010, 12:23

Vi må ikke grave oss helt ned etter de 2 første kampene. Tapet mot Wolves var det svakeste mens Spurs kampen ikke var så ille. Synd at dommern avgjorde kampen men sånn er det desverre noen ganger. Vi kan fortsatt bli topp 10 og få en god sesong selvom vi har 0 poeng også etter 3 kamper. Se på Everton de åpner nesten alltid svakt og kommer seg langt opp på tabellen. Det er ingen umulighet at vi kan greie det også.

Når det gjelder kampen mot Spurs så var vi drit uheldige på første scoringen og svært uheldige på at vi ikke fikk godkjent 2-2 målet. Det betyr at det er veldig små marginer før vi vinner kamper igjen og vi møtte Spurs som ble nr 4 i fjor og som handler spillere i bøtter og spann. Mot Tottenham synes jeg Shawcross var god, Walters gjorde en hederlig innsats og vi ble som vanlig bedre når Tuncay kom innpå. Han bør få starte mot Chelsea og bør ligge rett bak Fuller det er da han er best.

Opp med hue folkens sesongen kan bare bli bedre !!! :)
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 165 gjester

cron