Watford - Stoke, ligacup

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Watford - Stoke, ligacup

Innlegg Kjell Ola » 22 Sep 2021, 17:21

gunny skrev:
Kjell Ola skrev:https://www.youtube.com/watch?v=0iJZAIjdI9s

Eit stutt samandrag av kampen.

Vakkert av Tymon på tredjemålet!

Og var det også meint som eit skot, er det jo rett og slett kolossalt :shock:
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Sep 2021, 10:26

EspenE skrev:
bjørn123 skrev:Streames ikke?
Hva er det med den nye forumet? Noen som bruker det?

Finner ingen streams jeg heller...

Ang. forum, så er vi noen som håper å få vekket til live interessen for å beholde dette forumet istedet for det (mildt sagt skuffende enkle) nye forumet.
De som er enige, skriv gjerne et par setninger om det i denne tråden :http://forum.stoke.no/viewtopic.php?f=35&t=5095&p=72595#p72595

Ikke akkurat kjempestor og massiv respons på denne prisverdige anmodningen, Espen. Dessverre....

Det virker, pr. nå i hvertfall, som om det lakker og lir mot etablering av det nye "forumet". Nok en gang dessverre....
At en million fluer liker dritt betyr ikke at dritt er bra.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 23 Sep 2021, 11:16

Morten T. skrev:
EspenE skrev:
bjørn123 skrev:Streames ikke?
Hva er det med den nye forumet? Noen som bruker det?

Finner ingen streams jeg heller...

Ang. forum, så er vi noen som håper å få vekket til live interessen for å beholde dette forumet istedet for det (mildt sagt skuffende enkle) nye forumet.
De som er enige, skriv gjerne et par setninger om det i denne tråden :http://forum.stoke.no/viewtopic.php?f=35&t=5095&p=72595#p72595

Ikke akkurat kjempestor og massiv respons på denne prisverdige anmodningen, Espen. Dessverre....

Det virker, pr. nå i hvertfall, som om det lakker og lir mot etablering av det nye "forumet". Nok en gang dessverre....

Jeg er enig med dere som er skeptiske til det nye forumet. Av det jeg har sett så langt så virker - for meg - det eksisterende forumet lang mer oversiktlig og gjennomført enn det nye. Og ikke minst synest jeg det er veldig trist om vi skulle miste all historikken, i form av mange veldig bra innlegg som er skrevet her på forumet opp gjennom årene.

Synest også at det er trist at forumet da vil miste flere ivrige og dyktige debattanter, som har varslet at de ikke blir med over, noe jeg har forståelse for. Jeg må si at også jeg for egen del ikke er veldig motivert for nye innlegg på det nye forumet, og kommer nok heller ikke til å bli med over. Det er ikke fordi jeg er imot endringer i seg selv, men jeg synest at begrunnelsen for en endring skal være at dette er en forbedring, noe jeg ikke kan se at det nye forumet er.

Håper styret - og andre - som gjør en fantastisk jobb for oss medlemmer, vil ta ad notam den motstanden som har reist seg mot det nye forumet, og notere seg at mange medlemmer ønsker videreført det eksisterende. I så måte synest jeg ditt innlegg, Svein, er prisverdig, der du peker på nettopp viktigheten av å notere seg at det er betydelig motstand blant medlemmene mot det nye forumet.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Kjell Ola » 23 Sep 2021, 21:50

Eg er også godt tilfreds med det gamle forumet og ser ikkje heilt grunnen til å skifte. Dette med datatekniske greier, datatryggleik og slikt har eg ikkje peiling på. Eg er av dei (mange?) som er heilt avhengig av at slikt berre funkar. Og så er det dette med historikk; den må vi ikkje miste.

Og alle desse diskusjonane/kommentarane om overgangar, spelestil og under kamp og kva det måtte vera, er noko eg les med stor glede.

Og dette er IKKJE kritikk av styret, har berre godt å seia arbeidet dei på frivillig basis, gjer!
Kjell Ola
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester