Skuffende første omgang. Vi virker ikke helt påskrudd i dag, dårlig bevegelse, dårlig balltempo og det blir veldig mye balltrilling på tvers og bakover, og liten fremdrift. Da blir det som det blir, kampen blir stiilestående og første omgang et stort gjesp.
Vi kan mye bedre enn dette. Nå så ikke jeg Fulham-kampen, men har sett resten av kampene så langt, og denne første omgangen synest jeg vel dessverre er det svakeste jeg har sett av Stoke så langt denne sesongen. Jeg likte Sawyers i hans første kamp, der han kom innpå. God med ball idag også, men synest vel kanskje at han sinker spillet noe, og bidrar til lavt tempo og litt sånn "luffe rundt" tendenser.
Gutta må tørre mer, og se etter muligheter fremover. Nå blir det veeeeeeeldig safe. Vi får nok ett poeng, men ikke alle tre, om vi fortsetter i samme spor.
Her må det bli langt mer bevegelse, større tempo og langt mer helhjertet innsats i andre omgang om vi skal få tre poeng. Det er fortsatt fullt innenfor, men da må vi skru opp to-tre hakk.

Kanskje Allen inn for Sawyers og Fletcher inn for Surridge ?