Nottingham Forest - STOKE CITY

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Nottingham Forest - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Apr 2021, 17:49

Stoke har vel hatt et snes med cornere i 2. omgang, men skral utførelse av den fordelen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nottingham Forest - STOKE CITY

Innlegg centauri » 24 Apr 2021, 17:49

Har Vokes pay-per-play?
Han tikker inn noen pund hver uke.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Nottingham Forest - STOKE CITY

Innlegg Lilledino » 24 Apr 2021, 17:51

Vokes skal inn for å avgjøre
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Nottingham Forest - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 24 Apr 2021, 17:56

1-1 slutt.
Ikke så veldig imponerende mot under middels motstand.
Matondo, Clucas og Norrington-Davies Stoke sine beste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nottingham Forest - STOKE CITY

Innlegg Torstein Norevik » 24 Apr 2021, 18:34

Ingen stor kamp fra noen av lagene, men noe bedre av Stoke idag enn i de siste kampene. Selv om akkurat det ikke skulle så mye til.

Fornøyd med at MON denne gangen startet med en backfirer, synest det tross alt fungerte bedre enn når han kjører med tre stoppere. Vi virket litt skarpere fremover enn vanlig, selv om vi ikke virket veldig giftige i dag heller.

Som flere av dere alt har nevnt, var Matondo den store positive overraskelsen også for min del. Han har ikke imponert de gangene han har kommet inn som innbytter, og jeg hadde derfor ikke all verdens tiltro til han idag heller. Men så er det nok også vanskeligere å markere seg når man bare får noen minutter dann og vann mot slutten av kampene, enn når man får mer tid til å vise seg frem fra start.

Vi fikk noen eksempler på farten hans, men jeg synest også han hadde mange gode valg og viste innsats, med flere sugende løp hjemover. Og ikke minst på målet, der han fullførte løpet helhjertet. Joda, han var nok litt heldig, traff ikke skikkelig på avslutningen, og ballen forandret vel litt retning fra Nottingham-forsvareren. Poenget er at situasjonen aldri hadde oppstått om ikke Matondo hadde fullført dette lange løpet, og kom seg i posisjon foran mål. Skryt også til Tymon for et perfekt innlegg.

Apropos Tymon, så synest jeg for egen del at også han var god i dag. Jeg synest generelt at vi skapte mer fra kantene enn vanlig, selv om ikke avslutningene stod helt i stil, eller vi fikk ikke avsluttet i det hele tatt.

Mikel også god på midten. Han har en veldig ro, skaper seg rom og er alltid spillbar, og ser alltid til å ha god tid når han har ballen. Sterk i kroppen også, med god ballkontroll. Så har han riktig nok - tross dette - en litt lei tendens til noen ganger å miste ballen i farlig posisjon - også i dag - noe som gir motstanderen muligheter til å kontre. Likevel...alt i alt en god kamp fra Mikel, etter mitt syn.

Jeg liker langt bedre når vi spiller med fire bak, slik som idag. Jeg fryktet tre stoppere da jeg så lagoppstillingen, men tok heldigvis feil. Vi skaper mer fremover når vi også får tatt i bruk kantene, og blir ikke like baktunge som vi ofte blir når vi spiller med tre stoppere.

Matondo, Tymon og Mikel de beste i dag, slik jeg så kampen.

Helt greitt at sesongen snart er slutt. Så får vi bygge opp ny motivasjon før neste sesong, og håpe at det gjøres noen grep i sommer som gir grunn til ny optimisme. Det er nok ikke mye penger å bruke på nye spillere, men også en utrensking av spillere vi ikke bruker ville være positivt, for å skaffe oss mer handlingsrom på den fronten.

Alle monner drar... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 32 gjester

cron