Stoke - Arsenal

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg bjørn123 » 08 Mai 2011, 16:56

Gratulerer alle gode Stoke fans! Deilig seier. Nå sykler jeg med Stoke drakt til gamlo og ser FKH slår Stabækk.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg JonC » 08 Mai 2011, 16:59

Da er det slutt og vi har slått laget som er det 3. beste i ligaen, men i dag har vi gjort dem særdeles dårlig. En god test før det som skal skje om 142 timer.
Stoke har nå lagt seg tilrette på 8.plass på tabellen(bedre forskjell enn Bolton). Vi har faktisk +2. Gratulerer til alle Stokefans ! Nå er det Wembley next!
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg jørgen » 08 Mai 2011, 17:03

Arsenal er uten tvil det deiligste laget å slå!! De er en verdiløs klubb som kan komme seg så langt ned i ligasystemet som mulig! Dette er lykkens dag :) :)
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 08 Mai 2011, 17:05

Ahhh dette var et massivt resultat etter en knalltøff match av våre store helter. For en gjeng, og for en manager!! Har vi en av Europas beste defensive linje? Ja, jeg tror faktisk vi ligger ganske godt an. Og det er selvsagt mer enn bare firer + keeper. Det er hele laget, ikke minst bunnsolid førsteforvarslinje i tillegg til den nå godt innkjørte fireren bak. Skummelt med Huth ut (håper det skyldes safing), men flott å se Faye i god gammel stil.
Sist endret av Knut Ole den 08 Mai 2011, 17:09, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Knut Ole » 08 Mai 2011, 17:08

jørgen skrev:Arsenal er uten tvil det deiligste laget å slå!! De er en verdiløs klubb som kan komme seg så langt ned i ligasystemet som mulig! Dette er lykkens dag :) :)

He he....
(kan du forresten tekste meg tlf.nr. ditt igjen. I kampens hete ble det borte for meg. 92239567)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg gunny » 08 Mai 2011, 17:11

Gratulasjoner fra meg også, dette var en strålende oppladning til finalen! Mine tre beste i dag Pennant, Whelan og Walters og fullt fortjent seier :) Nå er det bare å glede seg til finalen :) :)
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg Sven-Erik » 08 Mai 2011, 17:12

Reiste for å se mitt lokale lag FK-Tønsberg og de vant 2-1 over Harstad, men å komme hjem til 3-1 over Arslenal var jo fantastisk. Nå blir det ut igjen i gata og mobbe naboene, har en på hver side her!!
Grattis Stokies!! :D :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg -Tottal- » 08 Mai 2011, 17:13

Ja, det var en kamp mellom gutter og menn i dag. En herlig oppladning til neste lørdag.
Arsenal er desidert det laget som det er deiligst å vinne over.....for en gjeng med klysete spillere,
og med PL mest sutrete manager i spissen, smaker dette riktig så godt.

Vinner vi neste lørdag, blir det statue av Pulis utenfor Britannia.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg potterhead » 08 Mai 2011, 17:16

Grattis til alle fellow stoke fans,utrolig bra,kampen viser tydlig at første 11,ern er på hugget om dagen,
men at benken er tynn,når det kommer til kreativitet,vi faller tilbake til kick and run etter bytter.
Kampen viser også at Arsenal er blitt et drittlag,med mange spillere med ufyslig og uærlig opptreden,
akkurat slik som Mr.Wenger hevder flere andre lag opptrer.Det er dumt å kaste stein i glasshus,Arsene.
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: Stoke - Arsenal

Innlegg torage » 08 Mai 2011, 17:17

Så ble det fest igjen :D Skal vi kalle det vi nå opplever som en ny fotballæra for Stoke City. Jeg kan aldri huske makan iallefall. Helg etter helg. Og i dag var det jo igjen så fortjent så fortjent. Arsenal ble statister, hadde aldri kreativitet til å komme gjennom et bunnsolid forsvar. De var kort og godt helt tannløse og sjanseløs mot vårt forsvar. Og fremover fortsetter gutta å imponere. Jones er råsterk og vinner nesten hver duell som møtende spiss. Demper ballen og får kontroll på den og klarer å holde på den før han finner en medspiller. Og så vet vi han er suveren i lufta i tillegg. Walters følger også opp like strålende som han har gjort de siste helgene. Kjemper godt, klarer å holde på ballen og kommer til sjanser og scorer mål. Vi har fått et spisspar som virkelig har satt seg i respekt. Og Pennant fortsetter også i det samme gode sporet så vi må bare klipe oss i armen og lure på om vi drømmer eller ikke :) Og neste helg er det Wembley som venter. Dette tar jo aldri slutt :D :D :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 186 gjester