Stoke - Millwall

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Millwall

Innlegg EspenE » 05 Apr 2021, 21:33

Svein Nilsen skrev:1-2 slutt. Andre omgang er vel noe av det dårligste som er vist av fotball i 2021...og 2020...og 2019 osv. Vi har INGEN avslutninger i andre omgang, selv når vi mot Milwall, fuckings Millwall havner under og det er 20 minutter igjen evner vi absolutt ingen verdens ting offensivt. Rowett som av Stoke supportere anses som å være verdens dårligste manager presterer bedre med selveste Millwall (og betydelig mindre midler) enn hva MON gjør med Stoke. Skremmende. Nei, noen av oss hadde fortsatt et ørlite håp om Play Off, det blir det ikke noe av. Og nå må spillerne se seg selv i speilet...makan til dårlig innsats! Jeg gir kun Norringthon-Davies godkjent, så vidt, og kanskje Harry S. Ellers stryk over hele linja. Nå gleder jeg meg til august - da starter opprykkssesongen 8-)

Har akkurat lidd meg gjennom kampen i opptak, og det er langt fra bare deg Svein som har tatt ferie allerede. Omtrent hele laget hadde tatt ferie i dag. Makan til ræva kamp har jeg ikke sett på veldig veldig lenge. Det var faktisk så dårlig at jeg gleder meg til 5.div starter igjen her hjemme. Bedre kvalitet der, både defensivt, midt på banen og ikke minst framover.

Selv målet vårt var mer flaks enn noe annet, alle andre enn Denis Smith så at "pasninga" fra Fletcher var innom forsvareren.

Det flaueste er likevel at vi greier å slippe inn 2 mål mot dette laget fra Millwall. De var SØPPEL, og likevel greide vi å tape. Horribelt! Vi har ingenting i PL, playoff eller nær sagt midt på tabellen i Championship å gjøre. Skal vi ha håp om noe sånt, må 3/4 av stallen skiftes ut! De fleste eier ikke vinnerinstinkt eller konsentrasjonsevne til å ikke føkke det opp i tide og utide. Vi skal være jævlig glad for at vi har greid å samle nok poeng til ikke å være i bånnstriden. Da hadde vi gått ned.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Millwall

Innlegg Morten T. » 05 Apr 2021, 22:01

EspenE skrev:Selv målet vårt var mer flaks enn noe annet, alle andre enn Denis Smith så at "pasninga" fra Fletcher var innom forsvareren.

Jeg hadde ikke på lyd, men kan uansett ikke forstå at Denis ikke så dette. Den pasninga slår Fletcher, på beste McClean-vis, uten å se opp og fram og den er borti en motstander. Det er tur (som man må ha av og til ) at den når Brown, men det er ikke briljant utført av Fletcher. Det beste med målet er det lange passet fra Powell i bakrom( som Stoke burde ha gjort mye oftere ) og at Brown fullfører løpet.

Jeg er også enig i at dette var et skuffende tap. Millwall var svake tempomessig, hadde skral innsats og var ganske dårlig organisert. Det burde ha vært mulig å bryte de ned og 1. omgangen bar bud om det, men i stedet for å gire opp i 2. omgang så satte nesten alle spillerne sin egen motor i krabbegir. De kan umulig være fornøyd med innsatsen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Millwall

Innlegg Knut Ole » 05 Apr 2021, 22:54

gunny skrev:
Svein Nilsen skrev:Matondo….finnes det en dårligere fotballspiller enn han? Ikke som jeg har sett, og jeg har sett mange!!!

Han er fryktelig svak! Brown er jo i verdensklasse i forhold, og det sier jo litt.

Han falt igjennom hos Schalke 04 denne sesongen. Og varsellampene burde blunke der og da. Schalke 04 kan jo Klinge vel og bra, MEN denne sesongen er de helt helt ute. Desidert sist med 1 seier på 27 forsøk/seriekamper. De framstår ca latterlige i Bundesligaen. Den klubben omstiller seg og har altså ikke hatt noe brukt for Matondo. Hvilken research gjorde Stoke i forkant her? Ferdighetene hans på gresset er som flere sier fryktelig svake.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Millwall

Innlegg Morten T. » 05 Apr 2021, 23:20

Knut Ole skrev:
gunny skrev:
Svein Nilsen skrev:Matondo….finnes det en dårligere fotballspiller enn han? Ikke som jeg har sett, og jeg har sett mange!!!

Han er fryktelig svak! Brown er jo i verdensklasse i forhold, og det sier jo litt.

Han falt igjennom hos Schalke 04 denne sesongen. Og varsellampene burde blunke der og da. Schalke 04 kan jo Klinge vel og bra, MEN denne sesongen er de helt helt ute. Desidert sist med 1 seier på 27 forsøk/seriekamper. De framstår ca latterlige i Bundesligaen. Den klubben omstiller seg og har altså ikke hatt noe brukt for Matondo. Hvilken research gjorde Stoke i forkant her? Ferdighetene hans på gresset er som flere sier fryktelig svake.
Det ble jo snakket om hvor mye fart han skulle ha. Det virket på forhånd som det ikke var et levende vesen til lands eller vanns som var kjappere enn han, men så langt har jeg ikke sett noe av dette. Mulig det skyldes at han løper så fort at det ikke registreres på noen av de måleapparatene menneskeheten har tilgjengelig pr. dato, men jeg tviler...
Han taper en rekke løpsdueller og virker å mangle helt selvtillit når han utfordrer. Virker veik og tander også. Sies å være et talent som etterhvert har begynt å komme med i troppen til Wales, men har ikke levert i Stoke i det hele tatt.
Et skuffende lån som neppe blir omgjort til forlengelse eller kjøp.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron