Stoke - Derby

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2021, 17:44

EspenE skrev:
Morten T. skrev:IPA er godt, mye å velge mellom der. De små bryggeriene leverer mye bra på den fronten.

Blir for søtt for meg. APA funker bedre.

Mango høres søtt ut, nærmest som dessertvin eller noe man tar til ost & kjeks, men prøv f. eks. En Hverdags-IPA fra Løkka. Da sponser du samtidig en lokal bedrift fra byen jeg veit du digger. :D ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg EspenE » 20 Mar 2021, 17:46

Morten T. skrev:
EspenE skrev:
Morten T. skrev:IPA er godt, mye å velge mellom der. De små bryggeriene leverer mye bra på den fronten.

Blir for søtt for meg. APA funker bedre.

Mango høres søtt ut, nærmest som dessertvin eller noe man tar til ost & kjeks, men prøv f. eks. En Hverdags-IPA fra Løkka. Da sponser du samtidig en lokal bedrift fra byen jeg veit du digger. :D ;)

Jeg har jo flytta fra byen Morten, så har mitt eget mikrobryggeri å støtte her ute. Mikromeyer rules!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Derby

Innlegg EspenE » 20 Mar 2021, 17:50

0-0 til pause. Greit nok, vi er helt tannløse i boksen, og Derby har vært gode til å fylle opp i boks og rett utafor så vi ikke har kunnet skyte fra distanse heller. Jeg forventer at Norton får minst en halvtime i dag. Vokes har fått nok sjanser!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2021, 17:53

EspenE skrev:
Morten T. skrev:
EspenE skrev:Mango høres søtt ut, nærmest som dessertvin eller noe man tar til ost & kjeks, men prøv f. eks. En Hverdags-IPA fra Løkka. Da sponser du samtidig en lokal bedrift fra byen jeg veit du digger. :D ;)

Jeg har jo flytta fra byen Morten, så har mitt eget mikrobryggeri å støtte her ute. Mikromeyer rules!

Du bor fortsatt i Indre Enfold, eller?( Jeg har en del familie utover der så føler jeg kan tulle om det sjøl om det er et brennbart tema dette med å tulle med noe som er utafor Oslo hvis man selv kommer her i fra. :mrgreen: )

Mikrobryggeri, ja. Kjenner noen her inne som har ofra badekaret for å drive med det, men bedre plass på landet, eller? :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg centauri » 20 Mar 2021, 17:53

ja, ja........................ 0-0 (gjesp)
Håper vi mannefall i sommer, og 8 nye spillere i august.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 20 Mar 2021, 17:56

Synes Allen, Powell og Smith var Stoke sine beste i denne omgangen. Norrington-Davies ble gradvis mer involvert og de tre bak har levert stødig.
Stoke skaper allikevel for lite. Ganske bra mellom 16-meterne, men ikke noe «cutting edge».
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg EspenE » 20 Mar 2021, 17:57

Morten T. skrev:Du bor fortsatt i Indre Enfold, eller?( Jeg har en del familie utover der så føler jeg kan tulle om det sjøl om det er et brennbart tema dette med å tulle med noe som er utafor Oslo hvis man selv kommer her i fra. :mrgreen: )

Mikrobryggeri, ja. Kjenner noen her inne som har ofra badekaret for å drive med det, men bedre plass på landet, eller? :)

Stemmer Indre Enfold passer nok ganske bra, særlig siden kommunen også heter det nå :-) Uten at det er bedre andre steder - litt selvironi må man ha.

Det er mange her ute som driver bryggeri fra låver og driftsbygninger ja. Plass er sjeldent problemet, det er distribusjonen (og myndighetene...)
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Derby

Innlegg Svein Nilsen » 20 Mar 2021, 18:01

Omtrent som forventet. Har god kontroll men skaper ingen verdens ting. Må være supporter for å se denne kampen, ikke noe for nøytrale tilskuere. De hadde sovnet før Brown misset på en pasning eller mottak, altså etter et minutt omtrent. Derby usedvanlig tannløse, men de ble rundspilt av Brentford før pause i midtuka men hevet seg stort i andre omgang og fremstod som et helt annet lag. Håper ikke de gjentar det, da får vi problemer. Vi kan vel like godt sette inn Norton nå, det kan kun bli bedre, uansett! Come on you mighty Potters!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Derby

Innlegg centauri » 20 Mar 2021, 18:01

QPR er skikkelig i dytten etter nyttår, og har passert Stoke idag.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Derby

Innlegg JonC » 20 Mar 2021, 18:03

Svein Nilsen skrev:Omtrent som forventet. Har god kontroll men skaper ingen verdens ting. Må være supporter for å se denne kampen, ikke noe for nøytrale tilskuere. De hadde sovnet før Brown misset på en pasning eller mottak, altså etter et minutt omtrent. Derby usedvanlig tannløse, men de ble rundspilt av Brentford før pause i midtuka men hevet seg stort i andre omgang og fremstod som et helt annet lag. Håper ikke de gjentar det, da får vi problemer. Vi kan vel like godt sette inn Norton nå, det kan kun bli bedre, uansett! Come on you mighty Potters!

Hører på BBC ( 5 live), og de refererer kampen så dårlig: " It's a shocker" :shock:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron