Cardiff - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg EspenE » 16 Mar 2021, 22:54

0-0. Jaja, hadde tatt den før kampstart
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg TrondG » 16 Mar 2021, 22:55

Helt klin kokos at dette ender 0-0. Norton et friskt pust!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg EspenE » 16 Mar 2021, 22:55

Knut Ole skrev:Tverra! Luftens konge er så nære med å skåre vinnermålet på overtid

Luften konge burde jo vært bedre enn luftens baron :-D
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg Morten T. » 16 Mar 2021, 22:57

0-0 slutt
Et helt fair resultat, men litt for variable prestasjoner og lite effektivt.
Synes Souttar, Batth og Mikel var Stoke sine beste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg centauri » 16 Mar 2021, 22:58

Utrolig kjedelig 2. omgang, før det kviknet til liv siste 10 minuttene.

Hvorfor spare Norton så lenge?
Vi kunne kjørt inn både han og Clarke siste halvtimen - minst.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 17 Mar 2021, 13:07

Morten T. skrev:0-0 slutt
Et helt fair resultat, men litt for variable prestasjoner og lite effektivt.
Synes Souttar, Batth og Mikel var Stoke sine beste.


Tja, at vi ikke scorer på sjansene til Powell og Thompson (og headinga til Allen) er vel en av grunnene til at vi ikke kjemper om Play-Off plass. De SKAL sitte, ferdig snakka!
Så at Gregory kom inn for Derby i går, scoret og var sterkt delaktig til at Derby hentet opp Brentford etter en imponerende andre omgang. Hvordan vi kunne slippe Gregory (og Afobe, Mame etc.) og beholde Vokes er for meg en gåte som jeg nok aldri får svar på! Norton et hyggelig bekjentskap som på 10 minutter enkelt viste at han har betydelig mer å by på enn Vokes.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Cardiff - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Mar 2021, 14:02

Svein Nilsen skrev:
Morten T. skrev:0-0 slutt
Et helt fair resultat, men litt for variable prestasjoner og lite effektivt.
Synes Souttar, Batth og Mikel var Stoke sine beste.


Tja, at vi ikke scorer på sjansene til Powell og Thompson (og headinga til Allen) er vel en av grunnene til at vi ikke kjemper om Play-Off plass. De SKAL sitte, ferdig snakka!
Så at Gregory kom inn for Derby i går, scoret og var sterkt delaktig til at Derby hentet opp Brentford etter en imponerende andre omgang. Hvordan vi kunne slippe Gregory (og Afobe, Mame etc.) og beholde Vokes er for meg en gåte som jeg nok aldri får svar på! Norton et hyggelig bekjentskap som på 10 minutter enkelt viste at han har betydelig mer å by på enn Vokes.
Ja,det var svake avslutninger i går( og er det ofte ), selv om Vokes neppe kan få noen skyld akkurat der. Av den enkle grunn at han ikke kom til avslutninger( eller en da hvis man skal være ærlig ) :lol:

Men Cardiff hadde også sine sjanser. Spesielt på slutten. Og de kunne godt ha scora der.
Fletcher får en del kred. Han har smarte og rutinerte bevegelser som til en viss grad kompenserer for manglende hurtighet og flink til link-up, men heller ikke han er den skarpeste foran mål. Jeg er egntlig litt ( negativt ) overrasket over hvor mange klare sjanser han brenner.

I sum et greit og rettferdig resultat, men som du skriver så burde/kunne Stoke ha putta 2-3 her ut i fra klare sjanser. Jeg tror de må bl mer kynisk og resolutte i den fasen som går på avslutninger. Det blir noe puslete over det og en berøring for mye. Barcelona kan holde på slik. De liker av og til å trille ball( unødvendig mye synes jeg ) og til slutt nærmest dytte ballen over streken, men( for den som måtte være i tvil ) Stoke er IKKE Barcelona og bør løse slike situasjoner på andre måter.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron