Brentford - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Per Magne » 27 Feb 2021, 18:57

centauri skrev:
onside skrev:Må gjenta det igjen, Powell har virkelig vært dårlig i dag. Fatter ikke at han kan har så høyt nivå som har på det beste, men å synke så til de grader som i denne kampen.... merkelig.


Powell har noen kamper hvor han bare klager på dommer avgjørelser - som idag.


Helt enig, en av de dårligste kampene Powell har spilt...
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Bjarne » 27 Feb 2021, 18:58

Vi taper alle kampene mot lag på øvre halvdel av tabellen. Seieren mot Luton fikk mange her på forumet til å ta frem superlativene. Men heller ikke der spilte vi spesielt godt. Luton hadde en dårlig dag og resultatet var (3-0) var flaterende. Vi mangler mye. Ikke minst tempo i laget Denne sesongen er kjørt. Håpet er at vi kan styrke oss til neste sesong.
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Knut Ole » 27 Feb 2021, 18:59

onside skrev:Må gjenta det igjen, Powell har virkelig vært dårlig i dag. Fatter ikke at han kan har så høyt nivå som har på det beste, men å synke så til de grader som i denne kampen.... merkelig.

Enig! Litt jinx at jeg pratet han opp i pausen. 2.omg til Powell var veldig svak. Min versjon er ....jeg fatter ikke at han kan variere så mye i en og samme kamp. Fysikken for svak?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Lilledino » 27 Feb 2021, 19:01

Grattis til Brentford, som får til ting av det de har.

Stoke har ingen diamanter, ingen gråstein som kan bli noe og en manager som mangler evner til å ta grep.
Fordelen er at vi er der vi skal være, midt på tabellen uten å lage krøll.

Jeg er happy jeg.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Per Magne » 27 Feb 2021, 19:02

Lilledino skrev:
Per Magne skrev:Ja, ja. En bra og en rævva omgang, skjønner ikke at det går an å falle så til de grader sammen som de gjorde i andre omgang :evil:

Ledelse ! Ledelse, ledelse...


Klarer ikke å bli klok på MON for tiden, han virket jo som en trollmann med dette laget i starten (også denne sesongen), men nå virker det som han famler i blinde. Mange spillere som virker mellom-interessert i å yte på banen, skjer det noe i kulissene som ikke kommer til overflaten? Hva med eksempelvis McLean, han hadde jo en veldig god sesong i fjor. Mikel eller Allen er jo heller ikke påskrudd i de senere kampene.
Sist endret av Per Magne den 27 Feb 2021, 19:02, endret 1 gang
Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Lilledino » 27 Feb 2021, 19:02

Bjarne skrev:Vi taper alle kampene mot lag på øvre halvdel av tabellen. Seieren mot Luton fikk mange her på forumet til å ta frem superlativene. Men heller ikke der spilte vi spesielt godt. Luton hadde en dårlig dag og resultatet var (3-0) var flaterende. Vi mangler mye. Ikke minst tempo i laget Denne sesongen er kjørt. Håpet er at vi kan styrke oss til neste sesong.

Det sier vi hvert år. men det blir verre og verre
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 27 Feb 2021, 19:02

Dette var vel som forventet. Det var nok Brentford som underpresterte i første, ikke vi som var så gode. Vi fikk et mål i gave, men var totalt for dårlig. Vi er nok ca det 10.beste laget i CS og har nok dessverre lite å gjøre i PL eller i Play-Off. Skuffende!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Feb 2021, 19:03

2-1 slutt.
Synd, fordi Brentford fremsto ikke bedre i denne matchen enn at det burde ha vært mulig å få med seg noe.
Kampplanen i 1. omgang var briljant, men skuffende at ikke Stoke klarer å omstille seg i forhold til det «nye» Brenrford som selvfølgelig måtte komme i 2. omgang. Også skuffende( nok en gang ) at en rekke spillere ikke virker å orke kjøret i 90+. Som regel så klapper en del spillere sammen fra 60 minutter og utover og det holder ikke.

Merkelig, men da jeg leste meg opp på den riv, ruskende gale myten om at det er «farlig» å lede 2-0 til pause så fant jeg samtidig ut at det er langt «farligere» å ta ledelsen i løpet av kampens 10 første minutter - og holde på den.
Det gjaldt dessverre her også.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Brentford - Stoke

Innlegg mfkpotter » 27 Feb 2021, 19:07

Bra jobba av Coates klanen å ansette en ny manager av elendig kvalitet.. Først Lambert, så Rowett og Jones.. Så topper de det hele med å ansette en ultradefensiv dust.. Stoke får som fortjent, og er en klubb i oppløsning. Alle spillere som kan spille fotball er ute, og erstattet med spillere som holder 4.div standard.. Klubben fremstår som en udugelig gjeng med nisser, og det er bare å vente på at sesongen er over..

Hvis ikke sesongen starter med en ny manager som vet hva fotball går ut på, så kan klubben legges ned..
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Feb 2021, 19:08

Knut Ole skrev:
onside skrev:Må gjenta det igjen, Powell har virkelig vært dårlig i dag. Fatter ikke at han kan har så høyt nivå som har på det beste, men å synke så til de grader som i denne kampen.... merkelig.

Enig! Litt jinx at jeg pratet han opp i pausen. 2.omg til Powell var veldig svak. Min versjon er ....jeg fatter ikke at han kan variere så mye i en og samme kamp. Fysikken for svak?

Han sprekker nesten alltid etter en times spill. Før det er han som regel god( men ikke i dag ).
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron