Brentford - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Brentford - Stoke

Innlegg Morten T. » 28 Feb 2021, 12:12

Jeg synes denne artikkelen er interessant:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... rd-5054633

Den berører til dels FFP og følgene av det jeg vil kalle gammal moro. Så ja, Stoke påvirkes fortsatt av handlinger( i forhold til salg/kjøp) helt tilbake til Mark Hughes sin tid.
Apropos det, jeg er heller ikke enig med dem som hevder at Stoke har en av de sterkeste troppene på papiret i denne ligaen og lurer egentlig litt på hva som ligger bak en slik vurdering.

Som Lowe nevner i artikkelen så profiterer nå klubber som Barnsley og Brentford på hvordan de har opptrådt på overgangsmarkedet over tid. Jeg tror Stoke må gjøre noe av det samme framover. Først og fremst kvitte seg med de fleste av spillerne ute på lån( noe jeg tror blir vanskelig ) pluss noen i nåværende tropp, for dernest å få frigjort midler til å investere i nye spillere samtidig som de utvikler egne spillere på akademiet sitt.

O’Neill har ingen enkel jobb med ganske stramme linjer å følge( FFP ). Gitt de forutsetningene så synes jeg han over tid har gjort en god jobb. De forutsetningene tror jeg vil være til stede og prege klubben enda en stund til - uansett om O’Neill eller andre vil styre skuta.

Pointet her er at dette er ganske komplekse greier, men all den tid flere ser på fotball som «ferskvare» så er det ikke helt enkelt å nå gjennom og derav argumentere for den slags og ringvirkninger av at det man gjør i dag KAN få konsekvenser( både positive og negative ) flere år frem i tid.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron