Norwich - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Bjarne » 13 Feb 2021, 17:47

Fox
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Lilledino » 13 Feb 2021, 17:48

Knut Ole skrev:Derby-supporter melder meg flittig i ettermiddag. Greggers med skåring og assist i løpet av 1.omg. Blææhh
Jeg forstod ikke hvorfor MON neglisjerte lag-spilleren Gregory

Mye vi ikke skjønner..

Jeg har dessverre begynt å se bakover på tabellen nå, og ikke oppover.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Norwich - Stoke

Innlegg EspenE » 13 Feb 2021, 17:48

Dette er krisedårlig. Fortsetter vi sånn er det bare å begynne å se seg bakover på tabellen, det er flere lag der nede som har funnet formen.
Vi er utløpt og utspilt og dårligst i absolutt alt!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Morten T. » 13 Feb 2021, 17:50

2-0 pause
Dessverre veldig fortjent. Stoke henger ikke med her.
Litt trist at ingen spillere står fram og tar i ett tak. Både pasningskvalitet og tempo har vært labert.
Synes Gunn kan få godkjent. De resterende må heve seg - flere hakk.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Norwich - Stoke

Innlegg mfkpotter » 13 Feb 2021, 17:53

Stoke får som fortjent.. Ansetter bare ræva managere som spiller gampefotball.. Da blir det som fortjent, og Stoke er pr nå et av ligaens dårligste lag.

Når en gampefotball manager fyller på med gampefotballspillere, så er dette dessverre resultatet.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 13 Feb 2021, 17:54

Lukta offside på Pukki på 2-0 målet, men vi har jo ingen marginer med oss. Vi er brukbare i perioder, men skaper ingen ting. Clarke har vært usedvanlig svak. Helt ufattelig at vi lar en spiller som Pukki operere helt fritt på banen. 2-0 er for så vidt ikke for mye, helt fortjent. Her er det mye å rette på og jeg håper MON tar skikkelig tak i dette i pausen. Bl.a. det med å stå med lua i hånda de første 15 minuttene av hver kamp. Hvorfor det? Og Gregory herjer for Derby, Lindsay matchvinner for Preston og snart kommer vel Ince inn og scorer for Luton. Hvem scorer for oss?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Morten T. » 13 Feb 2021, 17:57

Det andre målet til Norwich var fæle greier. Jeg kommer aldri til å forstå at spillere som oppholder seg på tredjedelen nærmest egen keeper ikke har det i blodet at det skal gjøres enkelt. Hadde Fox meia ballen over taket på Carrow Road i den situasjonen så hadde det vært et vakkert skue.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Norwich - Stoke

Innlegg Morten T. » 13 Feb 2021, 18:00

Svein Nilsen skrev:Lukta offside på Pukki på 2-0 målet, men vi har jo ingen marginer med oss. Vi er brukbare i perioder, men skaper ingen ting. Clarke har vært usedvanlig svak. Helt ufattelig at vi lar en spiller som Pukki operere helt fritt på banen. 2-0 er for så vidt ikke for mye, helt fortjent. Her er det mye å rette på og jeg håper MON tar skikkelig tak i dette i pausen. Bl.a. det med å stå med lua i hånda de første 15 minuttene av hver kamp. Hvorfor det? Og Gregory herjer for Derby, Lindsay matchvinner for Preston og snart kommer vel Ince inn og scorer for Luton. Hvem scorer for oss?

2-0 målet virka veldig som offside på reprisen ja, men ikke helt bombesikker heller.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Norwich - Stoke

Innlegg centauri » 13 Feb 2021, 18:01

Sjelden Powell er så forbanna på dommeren.
Han har blitt felt noen ganger utan at det er blåst.
2 gule allerede til Stoke - ikke bra.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Norwich - Stoke

Innlegg centauri » 13 Feb 2021, 18:02

Morten T. skrev:
Svein Nilsen skrev:Lukta offside på Pukki på 2-0 målet, men vi har jo ingen marginer med oss. Vi er brukbare i perioder, men skaper ingen ting. Clarke har vært usedvanlig svak. Helt ufattelig at vi lar en spiller som Pukki operere helt fritt på banen. 2-0 er for så vidt ikke for mye, helt fortjent. Her er det mye å rette på og jeg håper MON tar skikkelig tak i dette i pausen. Bl.a. det med å stå med lua i hånda de første 15 minuttene av hver kamp. Hvorfor det? Og Gregory herjer for Derby, Lindsay matchvinner for Preston og snart kommer vel Ince inn og scorer for Luton. Hvem scorer for oss?

2-0 målet virka veldig som offside på reprisen ja, men ikke helt bombesikker heller.


Det ene målet til Pukki mot Stoke i høst var offside, vaffal.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 129 gjester

cron