Stoke - Watford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Watford

Innlegg gunny » 22 Jan 2021, 23:49

Etne-Kjell skrev:
EspenE skrev:
Etne-Kjell skrev:2-0 og game over....aldri i verden om me får noko i nettet....ka i helsike er det med Stoke, vaksinert mot mål og sjangsar, uff, uff, ja ja, me er i rett divisjon iallefall.... :(


Er du sikker på det? Akkurat nå er vi i en dundrende nedrykksform. 2 seire på 11. Vi stinker i begge bokser. Vi har ingen som kan score, og vi spiller idiotisk høyt med forsvaret mot kanskje divisjonens raskeste ving. Det er helt natta.

Nei, var kanskje litt for optimistisk, men ville berre understreka at me har ingenting i kvalik å gjer :? men veldig enig, med denna trenden må me kanskje kikka nedover i rekka og sjå over skuldra, men fekk ein gnist nå ?????? Tvilsomt, men kan håpa.....1-2...

Pr i dag er me ikkje gode nok nei, og det er mange gode lag i toppen. Så håpet om kvalik svinner hen. Utruleg kor stort savnet av Campbell blei!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke - Watford

Innlegg Knut Ole » 22 Jan 2021, 23:49

Morten T. skrev:1-2 slutt
Triste greier.
Henger bra med spillemessig, men evner ikke å produsere nok sjanser. Powell og Clarke gode i 1. omgang, begge forsvant helt i 2. omgang. Souttar Stoke sin beste synes jeg. Allen, Collins og Norrington-Davies brukbare.

Å tape hjemme er alltid ekstra skuffende.

Da er det vel bare å gå i lockdown her i Oslo-området med polvarer og yatzy.
God Helg!

Ja, kjipt dette! Vi gjorde en + brukbar førsteomgang rent bortsett fra at vi ikke skaper sjanser, da.
Klasseforskjell i 2.omg. Deres keeper redder med tigersprang. Vår glipper kula og lager straffe. De har angrepsspiller med fart og teft på klinisk 2-0 goal.
Synd Powell ikke holder 2*45. Fletcher bør nok inn før MON. Han har fremdeles godt mottak og touch.

Ses i Oslo på den andre siden Morten.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Watford

Innlegg Torstein Norevik » 22 Jan 2021, 23:52

EspenE skrev:Helt uenig i at det er straffe. Han redder - han kan ikke forvente å kunne løpe gjennom keeper heller. Dommertabbe.
Eneste er vel at det er fair siden den forrige ikke ble dømt.

Slik jeg oppfattet det var det ikke den første situasjonen - der han reddet - han ble dømt på, men situasjonen umiddelbart etterpå. Da strekker han ut armene og tar beina til Pedro, og det er etter mitt syn klar straffe. Men enig med deg i at den første situasjonen ikke var straffe.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Watford

Innlegg Morten T. » 22 Jan 2021, 23:57

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:1-2 slutt
Triste greier.
Henger bra med spillemessig, men evner ikke å produsere nok sjanser. Powell og Clarke gode i 1. omgang, begge forsvant helt i 2. omgang. Souttar Stoke sin beste synes jeg. Allen, Collins og Norrington-Davies brukbare.

Å tape hjemme er alltid ekstra skuffende.

Da er det vel bare å gå i lockdown her i Oslo-området med polvarer og yatzy.
God Helg!

Ja, kjipt dette! Vi gjorde en + brukbar førsteomgang rent bortsett fra at vi ikke skaper sjanser, da.
Klasseforskjell i 2.omg. Deres keeper redder med tigersprang. Vår glipper kula og lager straffe. De har angrepsspiller med fart og teft på klinisk 2-0 goal.
Synd Powell ikke holder 2*45. Fletcher bør nok inn før MON. Han har fremdeles godt mottak og touch.

Ses i Oslo på den andre siden Morten.

Håper den andre siden kommer snart. Litt av poenget med å bo her er jo å treffe andre. Det blir åpne kraner når vi ses på den andre siden. Det skal være sikkert og visst. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Watford

Innlegg bjørn123 » 22 Jan 2021, 23:58

Høne å plukke med deg vegar56.. Nei da- jeg burde sjakket dato selv. Fikk ikke denne med meg...
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Watford

Innlegg Morten T. » 22 Jan 2021, 23:58

Torstein Norevik skrev:
EspenE skrev:Helt uenig i at det er straffe. Han redder - han kan ikke forvente å kunne løpe gjennom keeper heller. Dommertabbe.
Eneste er vel at det er fair siden den forrige ikke ble dømt.

Slik jeg oppfattet det var det ikke den første situasjonen - der han reddet - han ble dømt på, men situasjonen umiddelbart etterpå. Da strekker han ut armene og tar beina til Pedro, og det er etter mitt syn klar straffe. Men enig med deg i at den første situasjonen ikke var straffe.

Det var den andre situasjonen jeg tenkte på også. Den var klar. Den første var jo, som du og Espen(?), var inne på bare en straightforward redning.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Watford

Innlegg EspenE » 23 Jan 2021, 00:03

Morten T. skrev:
Torstein Norevik skrev:
EspenE skrev:Helt uenig i at det er straffe. Han redder - han kan ikke forvente å kunne løpe gjennom keeper heller. Dommertabbe.
Eneste er vel at det er fair siden den forrige ikke ble dømt.

Slik jeg oppfattet det var det ikke den første situasjonen - der han reddet - han ble dømt på, men situasjonen umiddelbart etterpå. Da strekker han ut armene og tar beina til Pedro, og det er etter mitt syn klar straffe. Men enig med deg i at den første situasjonen ikke var straffe.

Det var den andre situasjonen jeg tenkte på også. Den var klar. Den første var jo, som du og Espen(?), var inne på bare en straightforward redning.

Nja, da må jeg se den en gang til. Jeg synes fortsatt at han ikke kan forvente å kunne bare løpe gjennom keeper, han ligger jo der. Vi kan ikke bli så tullete som de er i PL at angrepsspillere blir hellige kuer.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Watford

Innlegg Etne-Kjell » 23 Jan 2021, 00:05

Torstein Norevik skrev:
EspenE skrev:Helt uenig i at det er straffe. Han redder - han kan ikke forvente å kunne løpe gjennom keeper heller. Dommertabbe.
Eneste er vel at det er fair siden den forrige ikke ble dømt.

Slik jeg oppfattet det var det ikke den første situasjonen - der han reddet - han ble dømt på, men situasjonen umiddelbart etterpå. Da strekker han ut armene og tar beina til Pedro, og det er etter mitt syn klar straffe. Men enig med deg i at den første situasjonen ikke var straffe.

Trur dessverre ikkje det var noken dommertabbe her nei, syns faktisk me i denna kampen hadde dommaren litt med oss for ein gpngs skuld, men det hjalp jo lite. Var jo trasig at straffen blir kampavgjerande, åkke som... 8-)
Etne-Kjell
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 52
Registrert: 12 Des 2020, 19:05

Re: Stoke - Watford

Innlegg centauri » 23 Jan 2021, 00:06

Det var et spennende og nytt laguttak i kveld (uten Brown),
men fikk litt samme følelse som på tirsdag - mot Blackburn:
Vi starter begge kamper med Fletcher på benken - vår antatt vasseste spiss,
og begge kampene "tenner" etter bytter 15 min før slutt.
Hadde vi startet med Fletcher idag, ville vi stilt med vår beste 11´er.

Et lyspunkt idag:
Det har vært mye" scrappy" fotball siste månedene mot aggressive lag.
I dag spilte Stoke faktisk ganske bra,
og kan ikke huske sist vi hadde såpass bra pasningsspill,
men, som jeg også skrev før i kveld:
Det er dessverre IKKE et godt tegn når Stoke fører kamper.
Det behersker vi veldig sjelden.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Watford

Innlegg centauri » 23 Jan 2021, 00:12

centauri skrev:Det var et spennende og nytt laguttak i kveld (uten Brown),
men fikk litt samme følelse som på tirsdag - mot Blackburn:
Vi starter begge kamper med Fletcher på benken - vår antatt vasseste spiss,
og begge kampene "tenner" etter bytter 15 min før slutt.
Hadde vi startet med Fletcher idag, ville vi stilt med vår beste 11´er.

Et lyspunkt idag:
Det har vært mye" scrappy" fotball siste månedene mot aggressive lag.
I dag spilte Stoke faktisk ganske bra,
og kan ikke huske sist vi hadde såpass bra pasningsspill,
men, som jeg også skrev før i kveld:
Det er dessverre IKKE et godt tegn når Stoke fører kamper.
Det behersker vi veldig sjelden.


Forrige kamp var Rotherham - ikke Blackburn ;)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron