Stoke - Bournemouth

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - Bournemouth

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2021, 12:27

Denne bataljen er det mulig å bivåne på fjernsynsskjermen rundt om i by og bygd. Sendes på Viasat 2 kl. 20.45.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg vegar56 » 02 Jan 2021, 12:42

Morten T. skrev:Denne bataljen er det mulig å bivåne på fjernsynsskjermen rundt om i by og bygd. Sendes på Viasat 2 kl. 20.45.

Da er det tid nok til å innkalle til PARTAJ :)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2021, 13:15

vegar56 skrev:
Morten T. skrev:Denne bataljen er det mulig å bivåne på fjernsynsskjermen rundt om i by og bygd. Sendes på Viasat 2 kl. 20.45.

Da er det tid nok til å innkalle til PARTAJ :)

Kjør på, men ikke noe grottefest, studenthybel eller fingermat. Husk meter’n, antibac( kun til påføring på hender for oss som bor utenfor Trøndelag) og ikke noe klemming når Stoke dytter inn sin femte gåll for kvelden. :) :mrgreen: :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg vegar56 » 02 Jan 2021, 17:51

Ser at 3 kamper er utsatt (korona?), Brentford vs Bristol City. Luton vs QPR og Rotherham vs Cardiff. Håper ikke vi får for mange utsettelser, kamp-programmet er ganske normalt nå i det nye året.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2021, 18:14

vegar56 skrev:Ser at 3 kamper er utsatt (korona?), Brentford vs Bristol City. Luton vs QPR og Rotherham vs Cardiff. Håper ikke vi får for mange utsettelser, kamp-programmet er ganske normalt nå i det nye året.
Ganske sikker på at Rotherham og Millwall i Championship har hatt tilfeller av korona i det siste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg onside » 02 Jan 2021, 20:39

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:
Morten T. skrev:Denne bataljen er det mulig å bivåne på fjernsynsskjermen rundt om i by og bygd. Sendes på Viasat 2 kl. 20.45.

Da er det tid nok til å innkalle til PARTAJ :)

Kjør på, men ikke noe grottefest, studenthybel eller fingermat. Husk meter’n, antibac( kun til påføring på hender for oss som bor utenfor Trøndelag) og ikke noe klemming når Stoke dytter inn sin femte gåll for kvelden. :) :mrgreen: :P

Tror du har smakt på ett eller annet dersom du tror Stoke scorer fem i kveld Morten, gjør de det skal jeg ta en ta en halvliter antibac, (ja jeg er trønder... :lol: )
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Knut Ole » 02 Jan 2021, 21:04

Morten T. skrev:
vegar56 skrev:Ser at 3 kamper er utsatt (korona?), Brentford vs Bristol City. Luton vs QPR og Rotherham vs Cardiff. Håper ikke vi får for mange utsettelser, kamp-programmet er ganske normalt nå i det nye året.
Ganske sikker på at Rotherham og Millwall i Championship har hatt tilfeller av korona i det siste.

Millwall har hatt flere tilfeller ja. Stablet et lag i dag som tapte 1-2 fir storheten Coventry
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2021, 21:05

onside skrev:
Morten T. skrev:
vegar56 skrev:Da er det tid nok til å innkalle til PARTAJ :)

Kjør på, men ikke noe grottefest, studenthybel eller fingermat. Husk meter’n, antibac( kun til påføring på hender for oss som bor utenfor Trøndelag) og ikke noe klemming når Stoke dytter inn sin femte gåll for kvelden. :) :mrgreen: :P

Tror du har smakt på ett eller annet dersom du tror Stoke scorer fem i kveld Morten, gjør de det skal jeg ta en ta en halvliter antibac, (ja jeg er trønder... :lol: )

Du skal få slippe antibac’n hvis det blir fem i kassa, men muligheten er minimal. Prøvde en gang å drikke after shave sammen med gutta på rommet i militæret når vi var klin blakke. Vil heller ikke anbefale det som noen vei å gå, men lukter i hvertfall bedre enn antibac.
Tror det er få folkeslag i Norge som kan drikke som trøndere. Treffer jeg slike i lystig lag, så vet jeg at dagene etterpå blir blytunge hvis jeg forsøker å holde samme tempo på begersvinginga. 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Knut Ole » 02 Jan 2021, 21:10

Ser ganske sterk ut denne 11’ern
Josef Bursik, Harry Souttar, Nathan Collins, Tommy Smith, James Chester, Joe Allen, James McClean, Jordan Thompson, Nick Powell, John Mikel Obi, Steven Fletcher
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Bournemouth

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2021, 21:17

Knut Ole skrev:Ser ganske sterk ut denne 11’ern
Josef Bursik, Harry Souttar, Nathan Collins, Tommy Smith, James Chester, Joe Allen, James McClean, Jordan Thompson, Nick Powell, John Mikel Obi, Steven Fletcher

Ingen lett motstander i dag heller. Det lille jeg har sett av dem denne sesongen så går det kjapt og energisk framover og de er ganske ballsikre.

Stoke bør allikevel gå for seier her. Det er jo tross alt Bournemouth, og ikke Real Madrid, AC Milan eller PSG, de møter.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron