Stoke - Nottingham Forest

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg EspenE » 29 Des 2020, 23:56

Bursik bra, Allen godkjent, resten STRYK!

Vokes har 2 innlegg til seg i hele kampen. Jada, han header begge rett på keeper, men hva er vitsen med ham hvis vi ikke slår innlegg!?!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg Lilledino » 29 Des 2020, 23:56

EspenE skrev:Her skal vi være glade hvis vi får ett poeng. Fy f**n så dårlig!!

Vi har vært heldige mot Derby, QPR, Blacburn og nå Forest.

Dette er så planløst, tilfeldig og håpløst at det er utrolig at vi har klart å få 34 poeng.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg Lilledino » 29 Des 2020, 23:57

EspenE skrev:Bursik bra, Allen godkjent, resten STRYK!

Vokes har 2 innlegg til seg i hele kampen. Jada, han header begge rett på keeper, men hva er vitsen med ham hvis vi ikke slår innlegg!?!

Trenger ikke slå innlegg om Vokes skal gjøre noe med de. Da kan man sparke ballen opp i luften
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg Etne-Kjell » 29 Des 2020, 23:59

Så god kontroll har me dog ikkje bakover at det er trygt å ligge rundt egen 16 m, nei fy flate for ein trist kamp. Ikkje nok med inn-effektivitet framme, skranglete bakover og, heldigvis ein våken ungdom i mål som redda iallefall ein pinne......vår beste synes eg utvilsomt, fleire gode finn eg dessverre ikkje..... :x
Etne-Kjell
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 52
Registrert: 12 Des 2020, 19:05

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg vegar56 » 29 Des 2020, 23:59

Lilledino skrev:juhu, nok en uavgjort !
Helvete piss..

Det SKAL GJØRE VONDT å være Stoke-supporter, antok at det var alminnelig kjent :?:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg Morten T. » 30 Des 2020, 00:00

1-1 slutt
Meget skuffende. Spesielt dette med at laget klapper sammen etter utligninga.
Synes Bursik og Souttar var gode. Thompson god i 1. omgang. McClean, Powell, Brown og Vokes leverte ikke. Svakt comeback av Mikel også.
Det holder ikke, uansett tabellsituasjon, med uavgjort hjemme. Den koden MÅ knekkes i 2021.

Dette var det Herrens( eller Hersens ) Året 2020 aller siste match, så Godt Nytt År!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg Morten T. » 30 Des 2020, 00:03

EspenE skrev:Bursik bra, Allen godkjent, resten STRYK!

Vokes har 2 innlegg til seg i hele kampen. Jada, han header begge rett på keeper, men hva er vitsen med ham hvis vi ikke slår innlegg!?!

Nettopp, det er meningsløst. Han kan brukes til to ting: Som møtende spiss med bevegelse rundt eller innlegg i boks. Hvis ikke kan han like gjerne gnage på kanapeer i Directors Box.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg EspenE » 30 Des 2020, 00:04

Lilledino skrev:
EspenE skrev:Bursik bra, Allen godkjent, resten STRYK!

Vokes har 2 innlegg til seg i hele kampen. Jada, han header begge rett på keeper, men hva er vitsen med ham hvis vi ikke slår innlegg!?!

Trenger ikke slå innlegg om Vokes skal gjøre noe med de. Da kan man sparke ballen opp i luften

Akkurat denne kampen var han ikke verre enn de andre utpå der. Han er en target man, ikke en goalgetter. Jeg bare fatter ikke hvorfor han spiller hvis vi ikke ønsker å spille med Target man. Med fare for å gjenta meg sjøl, vi har Verlinden på benken, men likevel kommer det samme forbanna byttet som kommer i hver eneste kamp (powell og brown mot Oakleyboots og Ispinnen). Og det funker ALDRI! Hva må de andre gjøre for å få sjansen her?

Den andreomgangen er noe av det verste jeg har sett av Stoke - og det begynner å bli noen år med kamper nå.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg onside » 30 Des 2020, 00:17

EspenE skrev:
Lilledino skrev:
EspenE skrev:Bursik bra, Allen godkjent, resten STRYK!

Vokes har 2 innlegg til seg i hele kampen. Jada, han header begge rett på keeper, men hva er vitsen med ham hvis vi ikke slår innlegg!?!

Trenger ikke slå innlegg om Vokes skal gjøre noe med de. Da kan man sparke ballen opp i luften

Akkurat denne kampen var han ikke verre enn de andre utpå der. Han er en target man, ikke en goalgetter. Jeg bare fatter ikke hvorfor han spiller hvis vi ikke ønsker å spille med Target man. Med fare for å gjenta meg sjøl, vi har Verlinden på benken, men likevel kommer det samme forbanna byttet som kommer i hver eneste kamp (powell og brown mot Oakleyboots og Ispinnen). Og det funker ALDRI! Hva må de andre gjøre for å få sjansen her?

Den andreomgangen er noe av det verste jeg har sett av Stoke - og det begynner å bli noen år med kamper nå.

Jeg er helt på linje her, slik som det har vært en gjennomgangstone denne sesongen, så stokker det seg litt for ofte med alt for dårlige prestasjoner fra kantene, enten med dårlige innlegg, eller med for lite bevegelse rundt target man (Fletcher eller i dag Vokes) som det også er sagt mange ganger før, er det litt vanskelig å se et mønster på hvordan vi skal spille den siste tredjedelen. Litt skremmende at i det Allen går ut, faller vi sammen som et korthus. Mikel hadde en fryktelig dag på kontoret, men får håpe vi kan komme til å kontrollere eller i det minste kjempe om ballen på midtbanen i kampene som kommer med Allen, Mikel og Thompson....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Nottingham Forest

Innlegg TrondG » 30 Des 2020, 00:35

Trenger en opptur mot Bournemouth nå, så kan vi si oss veldig godt fornøyd med desember måned. Håper O’neill får fart på guttene til helgen, for dette var usedvanlig tynn suppe. Heldigvis kom tåken og gjorde kampen mer behagelig å se på for oss som fulgte den fra godstolen. :D
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 49 gjester

cron