Queens Park Rangers - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 15 Des 2020, 21:30

0-0 slutt
Nok en solid kamp defensivt og ungguttene defensivt bare imponerer mer og mer. Bursik, Collins og Souttar nok en gang svært gode. Offensivt er det heller svakt. Bedre da Fletcher kom inn. Spennende med Verlinden, men spørs om han er klar for å spille fulle kamper allerede nå.
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Des 2020, 21:33

Knut Ole skrev:
centauri skrev:Ince er motsatsen til Haaland - alltid feil plassert :shock:

Godt sagt! Og han beveger seg sjeldent når han bør. Som når Fletcher stusser. I stedet for å ta sjansen og rykke fra i forkant av stussen venter han. Da kommer løpet for seint og keeper har full kontroll.p

Jepp, det der er egentlig merkelig. Han er jo rutinert nok, men han velger veldig ofte feil løsning. Kanskje han rett og slett er giddalaus?
Haaland er jo eksepsjonell. Villig til å ta løp på over hundre meter etter å ha forsvart corner. Sånt blir det scoringer av.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Rune » 15 Des 2020, 21:35

0-0 er ok resultat gitt situasjonen vi er i med alle skadene og sentrale spillere ute. Virker som det bidrar til usikkerhet og lite struktur i spillet vårt. Bursik, Souttar og etterhvert Fletcher og Verlinden bra synes jeg :) ...
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 15 Des 2020, 21:44

Richard Prestegård skrev:0-0 slutt
Nok en solid kamp defensivt og ungguttene defensivt bare imponerer mer og mer. Bursik, Collins og Souttar nok en gang svært gode. Offensivt er det heller svakt. Bedre da Fletcher kom inn. Spennende med Verlinden, men spørs om han er klar for å spille fulle kamper allerede nå.


Enig. Dørgende kjedelig kamp for det meste (i alle fall for upartiske tilskuere, men ingen av de så vel denne kampen?). MEN, vi var klart best i andre omgang og forbedringen var betydelig, uten at vi skapte fryktelig mye. Stangskuddet til Tymon og en heading over av Powell våre eneste sjanser. Unggutta defensivt leverer så til de grader. Og Verlinden er jo offensivt en mye bedre spiller enn McClean, men han har vel ikke så mange defensive fibre i kroppen. Brown trenger en pause, Fletcher en bedre spiller som totalt vil skape og score flere. Thompson også bedre enn Tymon, men vi savner faktisk både Mikel og Clucas. Mikel defensivt og Clucas offensivt. Og Fox, han trenger en lang pause, til langt ut i neste år. Vi MÅ da klare å skrape frem en bedre venstreback, jeg kjenner flere i 4.divisjon her hjemme som er betydelig bedre!
Bursik har virkelig levert. Så bra at han bør fortsette selv om både Davies og Gunn blir spilleklare. Kaptein Chester er vel inne i sin beste periode som Stoke spiller.
Nå må vi sprekke nullen fremover og ta 3 poeng på lørdag mot Blackburn. 1 poeng holder ikke skal vi kjempe i toppen. Blackburn scorer vel flest i Championship, men de har ikke møtt Souttar, Collins og Bursik ennå!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg EspenE » 15 Des 2020, 22:01

Svein Nilsen skrev:
Nå må vi sprekke nullen fremover og ta 3 poeng på lørdag mot Blackburn. 1 poeng holder ikke skal vi kjempe i toppen. Blackburn scorer vel flest i Championship, men de har ikke møtt Souttar, Collins og Bursik ennå!


Haha, herlig optimisme! Verlinden er kaosmakeren vi trenger framover når Campbell er ute.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Etne-Kjell » 15 Des 2020, 22:18

0-0, burde og vore null poeng til begge lag, syns det er ingen fortjent bestemannpris ute på banen, men keeper får veldig godkjent. Kjekt at han funka iallafall, men fotballen som blir servert er som norsk 2.div.: planlaust, tilfeldig, ok noken greie innlegg, men då manglar noken til å fullbyrda angrepet. Den kliniske på topp til å få an i nettet må på plass, hadde vel ikkje noken avslutning på mål, ein i tverra, men det var via ein motspelar, også det tilfeldig altså.
Syns ikkje denne divisjonen innfrir verken spelemessig eller innsatsmessig og iallefall ikkje Stoke, men er nå inne på topp 10 då, er vel ikje bedre enn som så og må vel kanskje vera fornøyd med det ;) Men neste kamp......då blir det sikkert et fyrverkeri av ein kamp :)
Etne-Kjell
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 52
Registrert: 12 Des 2020, 19:05

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 15 Des 2020, 22:39

Langt bedre enn mot Derby, men sliter litt med å se hvem som skal score målene, men vi virket skarpere etter at Fletcher og Verlinden kom inn.

I motsetning til flere av dere andre synest jeg at Ince gjorde en brukbar figur, etter å ha vært ute i kulden lenge. Han mangler litt selvtillit, og er forutsigbar fordi han alltid trekker innover for å kunne bruke venstrebeinet, samtidig er han en av de få som faktisk til tider fremstår som en som kan skape noen farligheter. Kanskje han bør han få sjansen noen kamper for å "spille seg i form" ? Har vi mange andre og bedre alternativer på den kanten ?

Så tror jeg også vi kan konstatere at Brown er bedre på kant enn som spiss.

Veldig solide bak, med fem clean-sheets på de seks siste kampene, likevel fortsatt med et minus for Fox som jeg synest er det svake leddet bak. Blir ofte overspilt og treffer sjelden med pasninger fremover. En posisjon der det er rom for forbedring.

Bursik derimot har vært en stor positiv overraskelse og blir bare bedre og bedre. Det er gledelig, jeg var selv meget skeptisk etter 2x3 baklengs i de to første kampene, men spiller nå med autoritet, og tar mye av presset av forsvaret fordi han er så aktiv og trygg i feltarbeidet.

Men vi må vinne kamper, det holder ikke i lengden bare med uavgjorte kamper om vi skal ha ambisjoner om play-off og opprykk. En målfarlig spiss er et must i januar-vinduet, og da er vel lån mest realistisk.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Des 2020, 22:49

Stoke har nå fem strake bortekamper uten innslupne mål i serien. Ser at noen engelske supportere hevder dette er klubbrekord, men det kan ikke jeg verifisere. 10 av 12 bortekamper( liga + cup ) har endt med clean sheets.
Dette er jeg dypt imponert over og er et bra fundament, MEN hjemmeformen må bedres. Det er på gamle Fort Britannia/The Bear Pit at Stoke skal hente brorparten av poengene sine og det er her O’Neill & co. må komme opp med en formel for hvordan laget oftere kan få tre pinner ombord.

Hvis O’Neill fortsetter å bygge på relativt sikker defensiv og får spillerne til snu spillet fortere når ballen vinnes, samt ta flere løp( spesielt uten ball ) og bedre samhandlingen så KAN dette bli riktig så bra.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Lilledino » 15 Des 2020, 22:50

Bursik er positivt

Men jeg Stoke har underprestert siden kampen mot Reading og hatt heldige seire etter det mot Wycombe og Middlsbro.

Så tap mot Cardiff hjemme (etter en strålende innsats fra Vokes) og så 2 uavgjort mot Derby og QPR .
Dette ser ikke bra ut og lørdag truer Blackburn. Stoker spiller utenplan, uten mål, og alt fremstår tilfeldig.

Om vi skal hevde oss, og havne i kvalik, er vi NØDT til å vinne kamper mot , unnskyld, møkkalagene.

Jeg føler at vi er tilbake der vi har vært 1000 ganger før, i skyggen, og aner ikke hvor vi skal.
la meg ta inderlig feil, men jeg har dessverre sett dette med Stoke før,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Queens Park Rangers - Stoke

Innlegg Morten T. » 15 Des 2020, 23:27

O’Neill relativt godt fornøyd:
https://www.stokecityfc.com/news/2020/d ... stalemate/

Han treffer vel greit i analysen, men jeg er uenig i at Stoke fra 10 minutter og ut 1. omgangen «kontrollerte» kampen og at «they played well tonight». Det var ikke svakt, men det var ikke topp heller. Det var middels.( Ikke mye i vår polariserte sosiale medier-tid som havner i midten av noe som helst, men likevel... :ugeek: )
Ja, det var en bedring etter at QPR hadde løpt fra seg litt, men fortsatt var omgangen svak og det kunne ha endt med baklengs i den perioden også. Utover det synes jeg han treffer godt i sine vurderinger.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron