Derby - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Derby - Stoke

Innlegg Lilledino » 12 Des 2020, 19:04

Dette bekrefter mine mistanker.

Vi er en middel lag, og våre seire de siste har vært tilfeldige . Nå har vi tatt 1 poeng mot 2 rævva lag, og tirsdag venter QPR, som jeg gruer meg enda mer til

Det positiver er at vi i det minste ikke er nede i sumpa, som vi var i fjor.
God lørdag alle Stokies og grattis med 1 poeng mot bunnlager Derby !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Derby - Stoke

Innlegg Richard Prestegård » 12 Des 2020, 19:04

0-0 slutt
Kampene kommer så tett nå at det er vanskelig å henge med. Derby har fått ny giv under manager Wayne Rooney og var best i store deler av denne kampen også. Stoke virket å slite med tempoet og kvaliteten var ikke all verden. Defensivt ganske solid og Bursik bakerst står bare bedre og bedre. Michael O'Neill hadde med seg bare åtte av ni mann på benken i denne kampen. Det sier det meste om skadeproblemene i klubben. Og på tirsdag er det ny kamp allerede...
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Derby - Stoke

Innlegg centauri » 12 Des 2020, 19:06

Triste saker, men ett poeng.

Stoke hadde tydeligvis bra med keeper-kvalitet bak Butland.
En av få plasser vi har god dekning.
Bursik reddet Stoke idag.

Ønsker meg (enda) en ny venstre-back til jul! :lol:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Derby - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 12 Des 2020, 19:22

En kamp å glemme. Vi gjør en meget svak førsteomgang, hever oss litt i starten av den andre (skulle ikke mye til), før vi faller ned igjen, og lar Derby styre det meste av kampen.

Vi merker at vi mangler viktige spillere som Clucas, Mikel og Campbell, og får aldri grep om midtbanen. Da skaper vi også lite fremover. Sant og si var nok Derby nærmere seieren enn det vi var. Det er ikke bra nok, selv om jeg må innrømme at Derby var bedre enn jeg trodde, og bedre enn flere av de andre lagene vi har møtt denne sesongen. Det kan se ut som at Wayne Rooneys inntreden i manager-stolen har gitt de en liten boost.

Ikke mange av våre som bemerket seg spesielt på plussiden. Bursik greidde seg bra, og var kanskje vår beste, og jeg synest også at forsvaret greidde seg ok, med unntak av Fox som var urovekkende svak i dag både defensivt og offensivt. Fremover på banen var det skralt, og vi skapte så godt som ingenting.

Dette var langt fra bra nok om vi skal ha noe håp om å henge med i opprykks/play-off kampen, og vi må prestere på et helt annet nivå i den kommende kampen mot QPR. Da bør det bli tre poeng, selv om kampen går på fremmed gress. Så mye svakere enn det vi presterte idag kan det vel uansett ikke bli... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Derby - Stoke

Innlegg Etne-Kjell » 12 Des 2020, 19:42

Trist, men sant....for oss som ønsker opprykk eller kvalik i det minste og trives best der oppe i PL er ikkje detta godt nok. Ja, me er bedre enn tidlegare sesongar og kanskje må O`Neil få tid osv osv.....Me er ein så stor klubb at PL bør vera ein plass for Stoke, iallefall kjempe om opprykk, me har ein god manager, men er redd han til tider blir for defansiv i kampplanen sin, byttar inn defansivt når det står 1-1 på heimabane for å sikre ett poeng, iallverden....for så likevel å tape 1-2 :oops:
Skal me vera førnøyd med 0-0 borte mot Derby, som kun har to seierar sålangt, for så å legge oss bakpå og`redde`et poeng? Ønsker me å vera me i kampen om topp seks er dessverre ikkje denne taktikken etter mi meining god nok. Og ja skader, kan jo forklare litt, men har dessverre ikkje noken klinisk`målgarantist`heller, ein scorer den gangen ein annan den neste gangen. Blir litt tilfeldig, ein på topp med litt referanser trur eg blir avgjerande å få inn.
Trur nok me treng ein kvalitetsspelar både bak og framme, kan ikkje berre gå for billige og relativt `uskrevne blad` når me er på shopping :( Og at det blir valgt fra øverste hylles når laget tas ut og at f eks Vokes, Smith og Fox har spelt seg ut av laget og sjølsagt at også O`Neill registrerer det :D
Men blei nå 1 p og ikkje tap då, sjølvom det gir ikkje noke veldig tabellhopp då, iallefall ikkje oppover.......
Etne-Kjell
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 52
Registrert: 12 Des 2020, 19:05

Re: Derby - Stoke

Innlegg Lilledino » 12 Des 2020, 20:07

Etne-Kjell skrev:Trist, men sant....for oss som ønsker opprykk eller kvalik i det minste og trives best der oppe i PL er ikkje detta godt nok. Ja, me er bedre enn tidlegare sesongar og kanskje må O`Neil få tid osv osv.....Me er ein så stor klubb at PL bør vera ein plass for Stoke, iallefall kjempe om opprykk, me har ein god manager, men er redd han til tider blir for defansiv i kampplanen sin, byttar inn defansivt når det står 1-1 på heimabane for å sikre ett poeng, iallverden....for så likevel å tape 1-2 :oops:
Skal me vera førnøyd med 0-0 borte mot Derby, som kun har to seierar sålangt, for så å legge oss bakpå og`redde`et poeng? Ønsker me å vera me i kampen om topp seks er dessverre ikkje denne taktikken etter mi meining god nok. Og ja skader, kan jo forklare litt, men har dessverre ikkje noken klinisk`målgarantist`heller, ein scorer den gangen ein annan den neste gangen. Blir litt tilfeldig, ein på topp med litt referanser trur eg blir avgjerande å få inn.
Trur nok me treng ein kvalitetsspelar både bak og framme, kan ikkje berre gå for billige og relativt `uskrevne blad` når me er på shopping :( Og at det blir valgt fra øverste hylles når laget tas ut og at f eks Vokes, Smith og Fox har spelt seg ut av laget og sjølsagt at også O`Neill registrerer det :D
Men blei nå 1 p og ikkje tap då, sjølvom det gir ikkje noke veldig tabellhopp då, iallefall ikkje oppover.......

For å si det slik, vil jeg ikke rykke opp slik som vi fremstår nå.
Da vil jeg heller vinne en kamp i ny og ne og glede meg over de.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Derby - Stoke

Innlegg Morten T. » 14 Des 2020, 21:45

Enig med Halsey her:
https://thisisfutbol.com/2020/12/blogs/ ... ooney-e15/

Denne situasjonen var kampens merkeligste. En ting er at dommeren bommet på en krystallklar straffe til Derby, men det at han dernest valgte å droppe ballen er komplett uforståelig.

Men nok en gang: Stoke( og absolutt ALLE andre lag ) får av og til slike avgjørelser for og i mot seg. Det eksisterer altså IKKE en stor, altomfattende, mørk makt som er ute etter å ramme Stoke City Football Club( eller andre klubber ) spesielt. Dette går begge veier og jevner seg ut - over tid. Dessverre, fordi ideelt sett burde ikke feil ha forekommet, men trøsten får altså være at INGEN lag oppnår suksess eller fiasko KUN pga. slike feil - hvis man løfter blikket og ser det hele over tid. Det beste trenere og spillere kan gjøre er å fokusere på faktorer de kan få gjort noe med. Som f.eks. ferdigheter, fysikk, utholdenhet, teoretisk kunnskap osv.

På tross av det soleklare faktumet så er jeg 101% sikker på at den type konspirasjonsteorier kommer til å leve i beste velgående - i uoverskuelig fremtid. :twisted: 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 39 gjester

cron