Stoke-Wolves

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-Wolves

Innlegg Svein Nilsen » 26 Apr 2011, 22:42

Grattis, da er det duket for mange nye sesonger i Premier League. Vi skal allikevel forsyne oss godt av poengene resten av sesongen og krone alt med en cup triumf! Vi har mye moro i vente, denne sesongen og de kommende sesongene!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke-Wolves

Innlegg bejori » 26 Apr 2011, 22:44

Oppsummering av kampen: A WALK IN THE PARK
bejori
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 293
Registrert: 09 Aug 2010, 23:27

Re: Stoke-Wolves

Innlegg torage » 26 Apr 2011, 22:45

Midt i all gleden må jeg innrømme at skadene til Fuller og Etherington bekymrer meg. Ingen tvil om at vi nå har hevet oss så mange hakk at vi vil gi Man City kamp til døra i FA-cupfinalen. Men vi tåler ikke flere skader, og vi skulle gjerne fått minst en av de to klare til årets store høydepunkt!
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke-Wolves

Innlegg gunny » 26 Apr 2011, 22:46

Da er vi nok safe :) Pennant var stor i dag. Men samtidig veldig bekymret for venstreving Etherington, det såg ikke bra ut..
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke-Wolves

Innlegg mfkpotter » 26 Apr 2011, 22:52

Meget solid kamp av Stoke dette her, nå er vi sikret en ny sesong i the Premier League.
I dag skal jeg spare meg for negative kommentarer, bare en melding til Tony Pulis:

Spar de mest sentrale spillerne i neste kamp, kjør på med alle gutta som ikke har spilt til nå.
Plassen er sikret, få A-lags spillerne skadefrie og i form til finalen.
Gratulerer til alle Stokies :P
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Stoke-Wolves

Innlegg Oddvin » 26 Apr 2011, 23:01

Vi er sikret PL spill neste sesong også. Skulle det verste skje at vi taper våre siste 4 kamper må følgende skje for at vi endeer 3. sist:
Blacburn må ta 8 poeng, Blackpool må ta 9 poeng og Wigan må ta 9 poeng på de siste 4 kampene. Alle tre klarer ikkje den oppgaven, annser det som utopist.
Kampen i dag viser at vi har full kontroll, og spillere på vei mot storformen, synd med skadene i det siste nå må andre stå fram i deres sted.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke-Wolves

Innlegg Morten T. » 26 Apr 2011, 23:02

Dette var 90 minutter med full kontroll!
Wolves blir sannsynligvis å finne i Championship neste år og utifra denne kampen å dømme så var det klasseforskjell, så Stoke har absolutt noe i PL å gjøre.
Jeg ble imponert over den defensive kontrollen og hvor flinke gutta på laget er til å presse motstanderen ut i ufarlige områder og til å gjøre feil. Veldig stor arbeidskapasitet på mange av spillerene i dag. Jeg finner ikke mye negativt i dag, men kanskje noen små minuser til Delap og Wilson. Pennant var strålende og når han får plass og tid så er han virkelig god. Samme med Whelan, får han plass og tid så er han virkelig god. Jones god på topp( spesielt i 1. omg. ), Walters bedre i 2.omgang. Whitehead med et solid innhopp.

Gode bytter av Pulis og en gjennomført bra taktikk matchen igjennom.

Jeg synes våre tre beste var:
Pennant
Whelan
Wilkinson

Grattis alle Stokies! :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke-Wolves

Innlegg Lilledino » 26 Apr 2011, 23:05

Oddvin skrev:Vi er sikret PL spill neste sesong også. Skulle det verste skje at vi taper våre siste 4 kamper må følgende skje for at vi endeer 3. sist:
Blacburn må ta 8 poeng, Blackpool må ta 9 poeng og Wigan må ta 9 poeng på de siste 4 kampene. Alle tre klarer ikkje den oppgaven, annser det som utopist.
Kampen i dag viser at vi har full kontroll, og spillere på vei mot storformen, synd med skadene i det siste nå må andre stå fram i deres sted.

Og vi slår Blackpool lørdag !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke-Wolves

Innlegg -Tottal- » 26 Apr 2011, 23:20

Jeg er stolt av laget vårt idag.
Vi hadde kniven på strupen når det gjelder å avgjøre om vi skal sikre oss eller ikke......
og med en selvfølge spiller vi innemellom glimrende og herlig angrepsfoppal
- samtidig som det er zero kompromisser bakover.

Wilson har funnet sin plass på back....Wilco er i en god periode og gjør en absolutt bra jobb på sin side. Midtbanen begynner å bli trygg - steike som akkurat det er en luksus for en Stoke supporter - Whelan har endelig vokst seg til en større rolle med glans de siste kampene....

Når flyten er der med Ethers (ikke idag eller mot Villa dog) og Pennant (Man Of The Match), og samtidig har smarte og bevegelige spisser....trur du ikke vi har et angrep som kan løsne opp det meste og kommer seg til sjangser så det er en fryd å se på.....+++ ? jærra

Vi er i en god periode nu....innemellom særdeles brilliant.

Et leit skår i gleden med skader for Füller og Ethers.....men trur de kommer seg fit for match før 14. mai....uannsett, HAR TRUA FOR POKAL I ÅR !!!!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Stoke-Wolves

Innlegg Knut Ole » 26 Apr 2011, 23:25

Grattis alle Stokies!


Jubelbrus fra Torden-puben! Vi signerte PL-kontrakten i kveld, og var massive i store deler av kampen.
Pennant, Whelan, Jones får h.h.v. 10, 9 og 8. Slett ikke værst av Wilko, Walters og Huth. Så deilig med cruise-controll gjennom hele denne svært svært viktige matchen. Takk Pulis!!
Krysser fingre for gladnyhet fra lege / fysio vedr. vår viktige joker Etherington.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 177 gjester

cron