Swansea - STOKE CITY

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Swansea - STOKE CITY

Innlegg Svein Nilsen » 27 Okt 2020, 23:39

NATTA :evil:
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Swansea - STOKE CITY

Innlegg gunny » 27 Okt 2020, 23:40

Torstein Norevik skrev:Kommentatorene oppsummerer med at Stoke virket å mangle ambisjoner i kveld. Ikke vanskelig å være enig i det.

Nei, det stemmer. MON sa vel før kampen også at det viktigste var å ikkje tape. Møkakamp.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Swansea - STOKE CITY

Innlegg Torstein Norevik » 27 Okt 2020, 23:48

Nedtur, etter den flotte kampen mot Brentford. Vi virket halvhjertet, og jeg satt ganske tidlig med et inntrykk av at Stoke gikk til kampen med sikte på å få med seg ett poeng, ikke å vinne. I alle fall var vi veldig tafatte fremover, og skapte ingen verdens ting gjennom 90 minutter. Vokes har gjort sitt, og er ikke god nok, Gregory hadde vært et langt bedre valg i dag om Campbell og Fletcher skulle spares.

Litt merkelig at vi svinger så mye i prestasjonene, fra meget bra til det begredelige fra en kamp til en annen. Campbell, Powell og Fletcher må starte neste kamp, i stedet for Vokes, Brown og Oakley-Boothe, og jeg vil gjerne se Bauer i stedet for Smith og Batth i stedet for Chester. Så håper jeg Collins er klar igjen, og erstatter Fox. Og selvsagt at Davies er klar igjen.

Tymon har skuffet meg de siste kampene, etter at jeg syntes han var veldig god i starten av sesongen.

Laget vi stilte med i dag, var altså langt fra det laget jeg skulle ønske vi hadde startet med, selv om jeg har forstått at tanken nok var å hvile noen spillere som har spilt mange kamper på kort tid i det siste.

Hva med å starte slik mot Rotherham ? : Davies - Bauer - Batth - Collins - Souttar - Mc Clean - Mikel - Clucas - Powell - Campbell - Fletcher 8-)
Sist endret av Torstein Norevik den 28 Okt 2020, 00:38, endret 1 gang
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Swansea - STOKE CITY

Innlegg Rune » 28 Okt 2020, 00:19

Denne må MON ta 100%% på sin kappe. Veldig dårlig ledelse.
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Swansea - STOKE CITY

Innlegg Morten T. » 28 Okt 2020, 11:15

Dette er interessant fra O`Neill og helt rett:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ll-4645924

Hvilke andre yrker er det man kan gå fra å være flink/geni den ene dagen, til dårlig/imbecil den neste?
Jeg tror det er få.

Alle kan ha en dårlig dag på jobb, men ellers i arbeidslivet er det stort sett aksept for dette, fordi ens prestasjoner vurderes OVER TID.

I fotball( og annen idrett ) finner man folk som har den merkelige ambivalensen at de den ene dagen mørkelegger/fargelegger seier eller tap med dommedagsprofetier eller en positivisme som er på nivå med en overdose lystgass, mens de den den neste dagen erklærer med stoisk ro( en herlig filosofi forøvrig ) at "vi må bygge laget for framtiden med ungdommen, være tålmodig osv."

Jeg tviler på at det finnes bedrifter der ute som styres etter samme følelsesmessige berg-og dalbane.

Akkurat det aspektet synes jeg alltid har vært merkelig med fotball.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 31 gjester

cron