Stoke - Brentford

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Morten T. » 24 Okt 2020, 17:57

3-2 slutt.
Veldig god match av Stoke minus de 10-15 siste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Brentford

Innlegg centauri » 24 Okt 2020, 17:57

centauri skrev:Endelig en kamp uten nerver i høyspenn siste minuttene.
3-0
Dette må jo holde - virker veldig solid idag :D


Trekker tilbake tidligere melding :?: 8-)
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Brentford

Innlegg bjørn123 » 24 Okt 2020, 17:58

God helg alle :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Svein Nilsen » 24 Okt 2020, 18:01

Puuuuuhh.. Dette ble vel unødvendig spennende. Kjempetabbe av Tymon der og generelt synes jeg vi spiller alt for ofte tilbake til keeper. Dette måtte jo skje en gang...… Men tre poeng mot et godt lag smaker godt på en lørdag. Grattis alle sammen.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Brentford

Innlegg centauri » 24 Okt 2020, 18:08

5 kamper ender uavgjort, så bra dag å sikre seg 3 poeng.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Brentford

Innlegg centauri » 24 Okt 2020, 18:11

The trainer will be incandescent....

Dagens nye engelske ord = glødende
i omtalen om tilbakespillet fra Tymon som ga 3-2
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Lilledino » 24 Okt 2020, 18:14

centauri skrev:The trainer will be incandescent....

Dagens nye engelske ord = glødende
i omtalen om tilbakespillet fra Tymon som ga 3-2

Aldri spill tilbake til farlig området !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Brentford

Innlegg KaffeM » 24 Okt 2020, 18:59

Ufattelig deilig seier. Jo, vi slapp inn 2 mot slutten, men seier pulveriserer alt.
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Stoke - Brentford

Innlegg Torstein Norevik » 24 Okt 2020, 20:12

En meget god kamp av Stoke helt frem til sluttfasen, med veldig bra spill og god kontroll gjennom mesteparten av kampen. Minus for den svake avslutningen, og at vi nærmest inviterer Brentford inn igjen i en kamp vi så ut til å vinne klart.

I den sammenheng må jeg si at jeg stusset litt over at vi stod så høyt med backlinja på stillingen 3-0, når vi egentlig bare skulle cruise inn. Når backlinja står så høyt blir det stort bakrom, og vi blir veldig sårbare for kontringer. Slik spiller man gjerne når man jakter scoring, men det er vel ikke nødvendig å spille på så høy risiko når vi leder 3-0 ? :?

Bortsett fra dette synest jeg altså at Stoke gjør et veldig god kamp, og fremstod veldig solide gjennom store deler av kampen og var et klart bedre lag enn Brentford. Sistnevnte skuffet meg nok en del, og de er nok ikke så bra denne sesongen som i den forrige etter å ha mistet noen av sine beste spillere.

Flotte scoringer idag, og spesielt scoringen til Campbell var det klasse over, der han greier å dra seg fri med flere Brentford-spillere rundt seg, skaffer seg bedre posisjon og setter kronen på verket med å curle ballen helt ned i lengste hjørne. Vakkert :D

Synest Fletcher også gjør en god kamp, og virker som et langt bedre alternativ på topp enn Vokes. Begge er gode hodespillere, men Fletcher er mer bevegelig og greier å skape mer på egen hånd, og er også en meget god avslutter.

Bestemannsprisen min idag gikk nok likevel til John Obi Mikel, som jeg synest har spilt seg kraftig opp de siste kampene, etter en litt rufsete innledning. Ikke så unaturlig kanskje, ettersom han kom til oss helt uten kamptrening. Men nå dominerer han midtfeltet, med solide tacklinger, hovmesterblikk og stoisk ro i alle situasjoner. En klar forsterkning som vi forhåpentligvis vil få mye glede av denne sesongen.

Det er mye å glede seg over med Stoke for tiden, selv om vi går på noen små feilskjær innimellom. Ekstra hyggelig å se at O´Neill tør å ta sjansen på ungdommen, og at de leverer, der Souttar og Collins ser ut til å kunne bli våre nye Shawcross/Huth dersom den fine utviklingen fortsetter. Campbell har også utviklet seg mye, og virker nå langt farligere enn for bare ett år siden.

Og Michael O´Neill ? Her kan det se ut til at vi virkelig har skutt gullfuglen. I alle fall er det utrolig imponerende å se hva den mannen har fått utrettet på bare ett år, og det med meget begrensede økonomiske ressurser.

Dette kan bli en virkelig hyggelig sesong for oss Stoke-supportere dersom vi greier å bygge videre på denne sesongåpningen.
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 36 gjester

cron