Luton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 15:05

Stoke City: Davies, Collins, Souttar, Batth, Smith, Clucas, Mikel, Powell, Tymon, Fletcher, Campbell. Substitutes: Nna Noukeu, Thompson, Oakley-Boothe, Ince, Brown, Gregory, Vokes.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 15:11

O’Neill går for 5-3-2 igjen.
Blir spennende å se hva Luton kan by på av motstand. Jeg tipper de vil fremstå aggressive og forsøke å komme rundt på kantene. Desto viktigere at våre vingbacker/kantspillere tar mange sugende løp for å stoppe forsøkene.
Dette kan fort bli en åpen kamp med en god del scoringer og jeg tipper 3-2 til Stoke.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Luton - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 17 Okt 2020, 15:17

En veldig bra lagoppstilling og helt innertier etter mitt skjønn, ut fra det mannskapet vi har til rådighet. Glad for å se at Collins kommer inn, og at Batth velges foran Chester. Han har langt større luftstyrke enn Chester og er derfor også en langt større trussel på offensive dødballer.

Jeg kan ikke se hvilke andre spillere jeg heller ville hatt inn enn de som O´Neill her har valgt. Det eneste måtte i så fall være Brown i stedet for Smith på høyre ving-back. Ellers virker det som om McClean har kommet lenger bak i køen, etter at O´Neill syntes å ha veldig stor tillit til han forrige sesong. For egen del synest jeg Tymon stort sett har vært veldig positiv denne sesongen, så jeg er veldig komfortabel også med den prioriteringen fra O´Neill.

Så får vi hvor se da hvor langt det holder... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 15:52

Torstein Norevik skrev:En veldig bra lagoppstilling og helt innertier etter mitt skjønn, ut fra det mannskapet vi har til rådighet. Glad for å se at Collins kommer inn, og at Batth velges foran Chester. Han har langt større luftstyrke enn Chester og er derfor også en langt større trussel på offensive dødballer.

Jeg kan ikke se hvilke andre spillere jeg heller ville hatt inn enn de som O´Neill her har valgt. Det eneste måtte i så fall være Brown i stedet for Smith på høyre ving-back. Ellers virker det som om McClean har kommet lenger bak i køen, etter at O´Neill syntes å ha veldig stor tillit til han forrige sesong. For egen del synest jeg Tymon stort sett har vært veldig positiv denne sesongen, så jeg er veldig komfortabel også med den prioriteringen fra O´Neill.

Så får vi hvor se da hvor langt det holder... 8-)

Stusser selv over dette med McClean. Han var jo nærmest favoritten til O’Neill forrige sesong.
Kanskje skyldes det at han har vært på landslagsoppdrag? Irland tapte jo for Slovakia i kval til EM( Výborne! :) ) og McClean havna visstnok i noe trøbbel i en treningsmatch noen dager etter dette.
Vet ikke, men litt merkelig er det jo.

Ellers enig i at dette er en god oppstilling.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 15:57

Kenilworrh Road.
Der har tida stått stille og det jeg velger å kalle for «sjarmerende forfall» har inntruffet.
Jeg liker det, jeg. 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Luton - Stoke

Innlegg centauri » 17 Okt 2020, 15:59

Kommer ikke inn på TVlinken til Stoke idag - kun radio

Dette er vel ikke Viasat kamp?
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Luton - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 17 Okt 2020, 16:05

Morten T. skrev:Kenilworrh Road.
Der har tida stått stille og det jeg velger å kalle for «sjarmerende forfall» har inntruffet.
Jeg liker det, jeg. 8-)

Husker jeg feil, eller var ikke Luton de første i ligasystemet til å spille på kunstgress ? Som i realiteten vel var et filtteppe oppå noe hardt underlag, som gav en vanvittig sprett på ballen. ;) Mulig jeg husker feil, eller har drømt... 8-)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 16:07

centauri skrev:Kommer ikke inn på TVlinken til Stoke idag - kun radio

Dette er vel ikke Viasat kamp?

Den går på vanlig stream.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Luton - Stoke

Innlegg Lilledino » 17 Okt 2020, 16:07

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Kenilworrh Road.
Der har tida stått stille og det jeg velger å kalle for «sjarmerende forfall» har inntruffet.
Jeg liker det, jeg. 8-)

Husker jeg feil, eller var ikke Luton de første i ligasystemet til å spille på kunstgress ? Som i realiteten vel var et filtteppe oppå noe hardt underlag, som gav en vanvittig sprett på ballen. ;) Mulig jeg husker feil, eller har drømt... 8-)

Lurer på om det var QPR som hadde kunstgress først..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Luton - Stoke

Innlegg Morten T. » 17 Okt 2020, 16:09

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Kenilworrh Road.
Der har tida stått stille og det jeg velger å kalle for «sjarmerende forfall» har inntruffet.
Jeg liker det, jeg. 8-)

Husker jeg feil, eller var ikke Luton de første i ligasystemet til å spille på kunstgress ? Som i realiteten vel var et filtteppe oppå noe hardt underlag, som gav en vanvittig sprett på ballen. ;) Mulig jeg husker feil, eller har drømt... 8-)

Det kjenner ikke jeg til. Trodde det i England nærmest var en «lov», eller kotyme, å spille på gress???
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron