Stoke - Birmingham

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Birmingham

Innlegg kjell-etne » 04 Okt 2020, 19:30

Veldig bra oppsummert Torstein, treng ikkje tilføyast noke særlig her ;) Skuffande om me må allerede nå må sjå langt etter dei to direkte opprykksplassene, reknar jo kanskje ikkje med å få dei til slutt, men litt tidleg bli 5 p bak toppen. Heilt flott å vera defansivt orientert og bygge laget bakifrå, men slepp jo inn enkle mål likevel. :( Må samtidig våga satsa framover og ikkje satse på at ett mål pr kamp held, verken underholdnigsmessig eller resultatmessig. To scora på fire kampar seier vel litt korhen problemet ligg.....
Nei, i øyeblikket ikkje godt nok, tabellen lyg ikkje, flott å gå videre i cup mot b-laget til Villa, men.....eg er av typen som har veldig lyst å kjempe om PL plass og håpar det kan bli ein realitet. Men får sjå fram til neste kamp og ha trua på at det bedrar seg :D
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Stoke - Birmingham

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2020, 19:46

Knut Ole skrev:Jeg aner ikke....men er en litt stillestående Mikel, som veldig sjeldent slår mer enn 5 maks 10 meters pasninger veldig ofte på tvers, litt av utfordringen i dag?
Ja, det er nok et poeng, men samtidig var bevegelsen blant de han skulle levere ballen til veldig svak. Dermed blir alternativene få og ballen spilles på tvers eller bakover i støtte som en slags «safety». Jeg er av den mening at det er bedre å løfte fram ballen oftere i slike situasjoner. Sannsynligheten for balltap er større, men risikoen er mindre i og med at det skjer på den siste tredjedelen av banen. På den annen side så øker sjansen for å vinne andre- og tredjeball ved å spille slik, noe som igjen KAN skape målsjanser.
En annen svakhet i denne kampen var at Stoke sjelden klarte å komme fram på kant. Birmingham var flinke til å stenge av der, men Stoke tok heller ikke nok initiativ. De få gangene det ble gjort så ble det farlig, ja sågar mål.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron