2.runde ELF cup. Wolves - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: 2.runde ELF cup. Wolves - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 18 Sep 2020, 08:00

kjartan skrev:Etter det eg kan sjå var 8 av dagens Wolves-spelarar med i første PL-kamp. På ingen måte eit reservelag med andre ord :-)

Ja, Wolves stilte med et sterkt lag, i motsetning til hva jeg først kanskje trodde de ville gjøre. Leste et sted at Wolverhampton så på Carabao Cup som en bra vei til å prøve å kavlifisere seg for Europe League, så det er kanskje forklaringen på at de stilte et så sterkt lag.

Det gjør jo bar Stokes prestasjon enda sterkere... :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: 2.runde ELF cup. Wolves - Stoke

Innlegg gunny » 18 Sep 2020, 08:15

Torstein Norevik skrev:
kjartan skrev:Etter det eg kan sjå var 8 av dagens Wolves-spelarar med i første PL-kamp. På ingen måte eit reservelag med andre ord :-)

Ja, Wolves stilte med et sterkt lag, i motsetning til hva jeg først kanskje trodde de ville gjøre. Leste et sted at Wolverhampton så på Carabao Cup som en bra vei til å prøve å kavlifisere seg for Europe League, så det er kanskje forklaringen på at de stilte et så sterkt lag.

Det gjør jo bar Stokes prestasjon enda sterkere... :D


Stoke til Europe League i staden då! Uansett veldig oppløftande dette og gjer oss håp om bedre tider.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: 2.runde ELF cup. Wolves - Stoke

Innlegg Morten T. » 18 Sep 2020, 09:26

onside skrev:Sjokkerende bra https://www.youtube.com/watch?v=NRWVqJvGCK0

Fint å se Brown. Han VIL ha ball, vender opp og starter med en gang Stoke vinner ballen og virker kjapp og fintesterk.
Ser ut til å være en lovende vingløper.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron