Aston Villa-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2011, 16:56

En bra omgang, selv om tempoet fra begge lag er litt i underkant.
Backene til Villa er ganske bra og er flinke til å ta ut Pennant og Etherington, allikevel greier vi å skape litt sjanser. Fint hodestøt av Jones etter et evigvirkende Delap-kast. Forsvarsrekka solid og spiller kontrollert. Synd at det glapp på 1-1, men det var en veldig bra prestasjon av en av PL`s absolutt beste spisser( Bent ).

Jeg synes Whelan, Jones og de fire bak fortjener ekstra ros - så langt.

Dette kan tippe alle veier...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Oddvin » 23 Apr 2011, 17:48

Litt kjedelig omgang, Stoke korekt avbåst for offside ved et par anledninger. Fuller livlig når han kom inn, men virker sur og grinete. TP tilbake med gamle tanker Diao inn for Jones, lukter sikkring av 1 poeng. Spilt i 90 min.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Oddvin » 23 Apr 2011, 17:50

Fuller ut på båre, håper det ikkje er så alvorlig som det ser ut som. Stoke spiller tillegget med 10 mann.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg bjørn123 » 23 Apr 2011, 17:56

1. bortepoeneget dette året. :D
Mener Stoke er et bedre lag og dersom vi hadde satset frem i 2. omgang hadde vi vunnet denne. Men er veldig fornøyd med 1 poeng og ser frem tilen god del flere med den formen de er i.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2011, 18:01

Grei kamp( men ganske kjedelig ). I 2. omgang skjedde det ikke stort, bortsett fra et lite Villa-overtak.
I dag ble jeg virkelig skuffa over vingspillet. Pennant og Etherington var helt ute av det, dessverre. I tillegg får Delap minus i min bok. Forsvaret var godt og Bent ble tatt helt ut i 2.omgang. Wilson og Wilkinson var gode til å stenge av gode vinger. Walters og Jones jobba godt på topp. Whelan hadde mange gode pasninger( med ganske høy treffprosent ).
Jeg er fornøyd! :)

Synes våre tre beste var:
Huth
Whelan
Jones
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Morten T. » 23 Apr 2011, 18:05

Mange kritiserer jo ofte dommere, men i dag var vi ganske heldig. Begovic somla så ofte og så mye at det ikke hadde vært noe å si på et rødt. Og det var nesten et mirakel at vi ikke fikk 7-8 straffer i mot etter all holdinga i feltet.

Så for alle som hadde panikk og led av forfølgelsesvanvidd tidligere i sesongen:
D-E-T
J-E-V-N-E-R
S-E-G
U-T !!!
;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Sven-Erik » 23 Apr 2011, 18:19

Ja, det er tett nedover tabellen, men tror vi holder unna. Et bortepoeng i dag var viktig. I tillegg er jeg glad for at Jones har begynt å score igjen.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg pål - lillehammer » 23 Apr 2011, 19:14

Greit poeng i dag synes jeg. Villa har vært gode i det siste men fikk ikke til så altfor mye i dag. Vi har brukbar kontroll til å være oss på bortebane. Selvom vi var vesentlig svakere i dag enn på Wembkey så holder vi oss i ganske god form fortsatt. Pennant og Etherington tok vel en liten "pause" i dag men kommer nok fryktelig tilbake på tirsdag. 6 poeng mot Wolves og Blackpool vil sende oss opp på 8-9 plass.
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 340
Registrert: 06 Aug 2010, 18:49

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 23 Apr 2011, 21:44

En godkjent kamp av oss. Vi er klart best den første halvtimen, men blir etter det gradvis spilt dypere og dypere og avslutter vel de siste 10 innenfor egen 16-meter men uten at Aston Villa kommer til store målsjanser.
Begovic sikker men litt slurvete på utspark. God kamp av begge backene. Midtstopperne har full kontroll, men Shawx litt passiv når Bent scorer, og Huth spiller over grensen i forhold til holding i feltet. En god dommer kunne blåst både 3 og 4 straffespark! Ok at vi slapp unna, men dommeren var dårlig! Kantspillerne hadde ikke dagen i dag, mens av de to sentrale hadde Whelan en veldig god kamp, banens klart beste, og Delap var fryktelig dårlig! Walters løper og sliter uten å lykkes helt i dag. Jones hadde 2 veldige gode headinger og scoret på den ene og leverte alt i alt en god kamp.
Nå feier vi Britannia med ulveskinn og sikrer plassen på tirsdag!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Aston Villa-Stoke

Innlegg mfkpotter » 24 Apr 2011, 14:00

Dette var en kamp under pari spør du meg, men det lå til de grader i kortene på forhånd. Når et lag spiller sitt livs kamp noen få dager tidligere, så sier dessverre all statistikk at neste kamp blir et solid antiklimaks. Jeg var meget fornøyd med 1 poeng i denne kampen, heldigvis så var ikke Aston Villa helt klar til denne kampen de heller. Jeg mener at Shawcross igjen er under middels, taper mange luft dueller og sover på scoringen til Bent. Huth er den som for øyeblikket holder stand der bak.
Delap var så til de grader dårlig i denne kampen at jeg nesten ikke kan tro det, assist på scoringen gjør vel at at han starter neste kamp allikevel. Synes heller ikke Whelan var god, alt for mange feilpasninger på han i går. Problemet til Stoke i bortekamper er generelt at ballen "gis" bort til motstander alt for raskt etter at ballen er vunnet. Etherington og Pennant hadde heller ikke hodet på plass til denne kampen, håper nå at laget gir 100% mot Wolves, seier der så er plassen sikret.
Vil gi ros til Jones som igjen var god, håper han holder ut sesongen, tror den kroppen nå begynner å merke kjøret.

Har sett på kamp programmet for de andre lagene, og 42 poeng vil holde akkurat til survival. Jeg vil helst ha den seieren til tirsdag og ikke ha dette nedrykks spøkelset hengende over meg lenger.

Og til slutt en kommentar om dommeren, dette er komisk å se på - har sagt det før at engelske dommere holder europas dårligste nivå. Tar for lang tid å ramse opp kampen i går, men å gi gult kort til Whelan for ikke å kaste ballen til en Villa spiller er meningsløst dårlig.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 173 gjester

cron