Stoke City - Bolton W. på Wembley

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City - Bolton W. på Wembley

Innlegg Torstein Norevik » 25 Apr 2011, 00:26

Morten T. skrev:
Richard Prestegård skrev:Denne videoen må bare nytes. Om og om igjen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=N_wSJQ4mQ4M

Fin video!
Jeg mener at jeg fikk rett i antagelsene før matchen om at Jääskelainen er Boltons svakeste ledd. Han var virkelig dårlig.
En annen ting jeg la merke til nå er at Delap er en racer til å klemme! Han er vel først frampå på i hvertfall fire av de fem målene. ;)

Jussi hadde ingen stor kamp, ingen tvil om det. Men det gjelder vel også Boltons største stjerne, landslagsstopper Cahill. Etter å ha studert, eller rettere sagt nytt, videoen en rekke ganger, har jeg lagt merke til at Cahill faktisk var involvert i alle fem målene i større eller mindre grad. På 0-1 var det han som støtte ut på Ethers før Matty løsnet skudd. Og der Huth pleier å kaste seg inn med kroppen først, snur Cahill seg, slik at han delvis får ryggen til, og rekker ikke fram og ut til å få forhindret skuddet.

På 0-2 er det Cahill som har den mislykkede klareringen/headingen som går rett i bakken og spretter ut til Huth før han scorer. Og på 0-3 går Pennants pasning til Jones mellom beina på Cahill som ikke får stokket disse skikkelig.

På 0-4 er Cahill den som prøver å stoppe skuddet, men mislykkes, etter at Walters har rundlurt den første stopperen like utenfor 16-meteren. Ligner for så vidt litt på Mattys mål, i den forstand at Cahill støter for sent og mislykkes i å stoppe skuddet som Walters fyrer av.

Og endelig på 0-5, er det Cahill som ligger og delvis spreller inni 5-meteren, ved siden av Jussi, hvor Walters lobb smetter mellom de to.

Ikke noe stort midtstopperspill altså, selv om det nok er for drøyt å kalle alle disse målene direkte tabber av Cahill. Målene kom jo etter glitrende prestasjoner av våre gutter, så Cahills svarte dag skal ikke overskygge det faktum at gutta serverte en forestilling vi en dag kan fortelle barnebarna om, med den dypeste stolthet og glede. :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 186 gjester

cron