Fulham- Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Fulham- Stoke

Innlegg ToGra » 29 Des 2019, 18:57

ToGra skrev:Tenk om vi hadde startet dette kjøret tidligere, f.eks. I første omgang. Da hadde vi definitivt fått et par mål. Nå renner vel tida ut ...

Synd, men hederlig 1-0
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Fulham- Stoke

Innlegg Rune » 29 Des 2019, 18:57

Litt sent å begynne å spille kamp nå! Og, jeg stiller spm tegn til laguttaket....MON gjør ikke gode disposisjoner her i denne kampen....mener han bør ta dette tapet på sin kappe!
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Fulham- Stoke

Innlegg Knut Ole » 29 Des 2019, 19:02

Rune skrev:Litt sent å begynne å spille kamp nå! Og, jeg stiller spm tegn til laguttaket....MON gjør ikke gode disposisjoner her i denne kampen....mener han bør ta dette tapet på sin kappe!

Ja, i dag sløste vi bort 3/4 av matchen. Hvorfor vi ikke trøkker på tidligere og tør å utfordre mer enn siste 15 min er et spørsmål MON må stille seg og gruppa. Samtidig bør han være så stor mann at han tar selvkritikk på laguttak. En del slitene bein, og noen må da kunne presse han på hvorfor Etebo utelates?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Fulham- Stoke

Innlegg gunny » 29 Des 2019, 19:03

Full innsats i andre omgang, synd me ikkje fekk med oss poeng. Men Fulham er eit bedre lang enn oss, og Butland redda oss frå fleire baklengs.
Ser ikkje bra ut med Shawcross så det spørs om han blir med mot Huddersfield.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Fulham- Stoke

Innlegg centauri » 29 Des 2019, 19:06

Mye bedre 2. omgang, men ikke fornøyd.
Butland var veldig god idag.

Håper Ince selges 1. januar 2020.

Utrolig kamp Birmingham - Leeds idag: 4 - 5.
4 mål fra 82. minutt og ut.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Fulham- Stoke

Innlegg Rune » 29 Des 2019, 19:07

Ja, vi var bedre i 2.omg, men ikke mer enn at Fulham hadde kontroll. Vi må ha full innsats fra start, når kampen blåses i gang. I dag mener jeg vi hadde for mange slitne bein fra start. Spillerne virket stive og trege, tydelig etterdønning fra SW kampen. Vår beste mann idag Butland med Allen sammen god nummer to, etter min mening. :)
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Fulham- Stoke

Innlegg gmel » 29 Des 2019, 19:09

Triste greier igjen. Julekaker langt oppe i halsen.
Lei av fotball og.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Re: Fulham- Stoke

Innlegg kjell-etne » 29 Des 2019, 19:46

Viser vel atter ein gang, Stoke har for mykje `grå masse`i laget med spelerar som er nesten gode nok i alle posisjonar, ikkje ein med god nok kvalitet i noken av ledda. Då kanskje med unntak av Butland som må få godkjent, er jo vanskelig å vera topp keeper over tid med så vaklande forsvar.
Når me i tillegg har ein manager som ikkje ser eller vil sjå det litla me har av spelerar med grei kvalitet, virkar forresten ut til å vera ein skikkelig stribukk, men visst han synes me har råd til tapa sånne kampar ved å ikkje bruke dei `minst gråe spelerane` me har; så han om det :oops:
Kanskje han nå får opp augene til vinduet med handlemulighet, meiner bestemt at ein spelar med kvalitet i kvart ledd må til, sjølvom det visstnok i Stoke ikkje skal vera noken som uthevar seg, dei pleier me jo selge unna, til glede for noken av oss :(
Viser forresten og at det faktisk går an å ha høg % ballinnehav og likevel score mål; Fulham hadde vel 70 idag og klarte likevel å fikse et mål i den perioden, ufattelig ;) Utover det; her meiner eg det MÅ gjerast grep, spesielt med ein spelar i bakre og fremre ledd, elles blir me heilt sikkert liggande å balansere over / under strek.
For meg er det greit om me kjøper inn et par spelerar me har høyrt navnet på før, om han har ein tatto på armen eller fin hårsveis er og greit, om innstilling og holdning er dei rette, det kan faktisk kombinerast samt kvitte oss med eindel dyrt og middels godt daukjøtt. :roll:
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron