Stoke - Sheffield Wednesday

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Morten T. » 26 Des 2019, 16:05

Butland; Smith, Shawcross (C), Batth, Ward, Cousins, Allen, Clucas, Ince, McClean, Gregory. Substitutes: Davies; Lindsay, Etebo, Vokes, Campbell, Collins, Woods.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg vegar56 » 26 Des 2019, 16:07

Etebo på benken er et skritt i riktig retning :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg centauri » 26 Des 2019, 16:17

Positivt med Etebo på benken, og Shawcross tilbake.
Håper han holder hele kampen idag.

Ellers gleder jeg meg til Januar-vinduet.
Håper maaaange blir solgt, inklusiv Ince.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Morten T. » 26 Des 2019, 16:37

Bakromsspissene Diouf og Hogan borte som alternativ på benk, men greit med Campbell i stedet.
Etebo burde ha startet på bekostning av Cousins eller Clucas. Han er utmerket i boks-til-boks og det trengs og passer også veldig bra i 4-3-3 systemet.
Tror dette kan bli tøft. Sheffield W. har funnet en velfungerende formel med sine «gråstein» og er helt oppe på 3. plass. De kommer ofte fort framover og Fletcher leverer fortsatt på topp. Kompakte og vanskelige å bryte ned bakover også.
Håper på seier her, men tror mest på uavgjort.
Leste et sted at Stoke har «tapt» 17 poeng denne sesongen etter å ha tatt ledelsen i kampen. Slike faktorer er illevarslende i min bok.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg onside » 26 Des 2019, 16:43

Smith, Shawcross, Batth og Ward - Meget rutinert back-firer uten fart. Steven Fletcher har vel ikke allverdens fart han heller, men her står vel kampen tenker jeg. Greier Batth og Shawcross å nøytralisere Fletcher kan mye være gjort. Spiller SW godt langs bakken er mye opp til den godeste Cousins som MÅ demme opp foran gamlekara (snittalder på 31) der bak.

Foran er vel eneste gode spiller Gregory, får igjen håpe han får litt hjelp, han har jo en tendens til å motta og holde ball, men nesten ikke score. Siste mann - Ince - er vel eneste kreative spiller hos Stoke, men han spiller jo fremdels på høyrekanten og har vel tilgode å overbevise under MON.... synd. Jeg ville gjort mange bytter her, men slik er det alltid.

Hmmmm,
ser at Steven Fletcher ikke spiller....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Torstein Norevik » 26 Des 2019, 17:09

Idag er det fire år siden forrige gang vi spilte hjemme på Boxing Day. Den gang vant vi 2-0 over Man.U.,og rapportene fra den gang sier at det kunne ha vært mer. Bojan og Arnautovic scoret, og Bojan ble kåret til man of The Match. Angrepsrekka bestod av de to og Shaqiri.

Foran dagens kamp ligger vi sist i Championship. Hvordan er det mulig å falle så dypt på såpass kort tid ? Vi ble tross alt nummer 9 den sesongen.

Nå venter Sheffield Wednesday og angrepsrekka består av Ince, Gregory og Mc Clean. Og sammenligner vi lagene plass for plass, så ser vi at vi den gang var vi vesentlig sterkere besatt på nesten samtlige plasser. Der ligger nok veldig mye av forklaringen. Klubben har sviktet kapitalt i rekrutteringen, og spillere som forsvant ble erstattet med spillere av langt svakere kvalitet. Penger ble sløst bort på bomkjøp etter bomkjøp, som til slutt har bundet oss på hender og føtter som følge av Financial Fair Play.

Det pussige er at han som sitter med det overordnede ansvaret for dette fallet - sammen med styret - fortsatt sitter i jobben, attpåtil med en klekkelig lønnsøkning etter forrige sesong. Forstå det den som kan, jeg begriper ikke at det er mulig.... :evil:

Så er det bare å krysse fingrene for at O´Neill får skuta på rett kjøl. Å la være å spille med sine beste spillere pleier sjelden å være noe sjakktrekk (N´Diaye som nå er reist til Tyrkia, og Etebo). Vi får håpe at O´Neill vet hva han gjør. Så langt har han ikke overbevist meg... :? Men jeg skal med glede la meg overbevise ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Morten T. » 26 Des 2019, 17:11

Aggressivt og mange dueller i startfasen. Det er bra og der kom 1-0 som følge av det!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg onside » 26 Des 2019, 17:14

Morten T. skrev:Aggressivt og mange dueller i startfasen. Det er bra og der kom 1-0 som følge av det!

Jepp, brukbar åpning av Stoke dette. Clucas er aggressiv på den der...
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Morten T. » 26 Des 2019, 17:14

Fint innlegg inn av Clucas i helt riktig område. Der er Allen og fyrer løs. McClean står på strek og videreformidler ballen i mål.
Bra stemning på tribunen nå. Begynner å bli en stund siden...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Oddvin » 26 Des 2019, 17:17

Bra trøkk inne i boksen og 1 - 0. Allikevel er ikkje stemningen heilt på topp, har liksom sett dette før og er redd eg igjen blir skuffa. Måtte eg bare ta feil på den siste, spretter ei øl og håper dette kan gi ein boost.
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron