Stoke - Sheffield Wednesday

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg Morten T. » 27 Des 2019, 12:40

Jeg likte måten Stoke spilte på i går. Det 4-3-3 systemet funker bra hvis løpskraft, duellstyrke og viljen til løp/bevegelse i og utenfor boksen er på plass. Min største bekymring med det systemet er at det kan bli naivt og glippe bakover( Tom Nordlie-måten), men i går var vi veldig solide og gjorde det veldig enkelt i det leddet også. Ikke noe ekstravaganse og surr, bare solid forsvarsspill understøttet av to backer med god kontroll begge veier, duracell-kaninene Allen og Clucas som løp opp mye og hindret potensielt farlige kontringer og Cousins som hadde stor aksjonsradius i sin dype rolle.

Synd med de to dødballmålene i mot. Der har Stoke helt klart forbedringspotensial, men spiller vi noe tilnærmet som i går, med samme innsats og vilje, så er det klart laget vil klatre på tabellen.

På meg virker det som om O’Neill forsøker å sette en slags bruttotropp nå, med 15-16 spillere som ambulerer, litt som Drillo/Lagerbäck gjør det. Sånn sett blir det spennende å se hva som skjer i januarvinduet også. Blir det store utskiftninger, mon tro, eller blir det 5-6 ut( de lønnsledene ) og 2-4 inn?
Fåglarna veit, men spennende blir det.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Sheffield Wednesday

Innlegg gmel » 28 Des 2019, 00:26

Så noen bilder etter det siste målet. Maccen kunne knapt gå. Halta rundt både før og etter. Slike gutter vil vi ha.
Så får de som misliker han si hva de vil. Han gir alt. Og endelig på rett plass.
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1503
Registrert: 27 Jan 2011, 20:39
Bosted: Fister

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron