Stoke - Reading

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Reading

Innlegg ToGra » 14 Des 2019, 18:51

0-0
Skuffende!
Et visst momentum fra Stoke i første omgang materialiserte seg aldri i andre omgang.
It is still hard to be a Stoke Supporter.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Reading

Innlegg Lilledino » 14 Des 2019, 18:52

Faen i h...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Reading

Innlegg Knut Ole » 14 Des 2019, 18:58

ToGra skrev:0-0
Skuffende!
Et visst momentum fra Stoke i første omgang materialiserte seg aldri i andre omgang.
It is still hard to be a Stoke Supporter.

Riktig oppsummert! Første omgang var dels ok, mens andre omg var trist som f... Dessverre sett denne filmen før.
nå er det å ha og be om at O’Neill ikke går i en like sta sirkel som feks Rowett. O’Neill må innse at han behøver å styrke laget med tilgjengelig kvalitetsspillere. Hvis ikke det er merkelige klausuler knyttet til framtidige overganger til Etebo og Badou (om at de ikke skal spille på en måned før overgang .... høres crazy ut) MÅ han benytte disse. Allerede mot Boro.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Reading

Innlegg Svein Nilsen » 14 Des 2019, 19:16

Trist som faen. Vi må ikke la oss lure av 3-0 mot Luton, de var fryktelig svake. Reading er nesten like svake, vi skaper veldig lite og 0-0 er nesten fortjent fra Reading sin side. Vi må få inn spillere som kan SPILLE fotball, ikke bare løpe rundt og håpe på det beste - det er nemlig der vi er nå! Tror Reading til og med hadde possesion, et lag som vel knapt har hatt possesion i en eneste kamp denne sesongen. Neste kamp Middlesbrough borte, et lag som fikk to røde kort i dag, og som da må stå over mot oss.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Reading

Innlegg kjell-etne » 14 Des 2019, 19:27

Fanken til disponeringar, er han i same trenden som andre dustetrenerane, brukar dei han likar sveisen og tryne på, lar dei som folk flest ser har prestert sitta på benk og tribune?
Greit nok å sikre defansivt og å holde tett bak, men herre min hatt; håpa han på å flakse inn 1-0 og ver fonøyd med det :( ( er jo forresten fleire som synes det å satsa så defansivt, håpa på ein langpasning som tilfeldigvis treff og vera særs fornøyd med ein scoring) Dette lykkast avogtil.
Trist som f.....nå begynne eg pokker meg å lure; Han MÅ bruke dei beste offansive på midten og framme, så får det heller våga seg om me skulle scora meir enn ett mål :cry:
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Re: Stoke - Reading

Innlegg Torstein Norevik » 14 Des 2019, 21:19

Jeg fikk ikke sett kampen, men skjønner at jeg ikke gikk glipp av noe.

Men jeg synest det er urovekkende at jeg - allerede etter syv kamper - begynner å lure på om ansettelsen av O´Neill var et klokt valg. Joda han har tre seire, mot Barnsley, Wigan og Luton. Men da skal det også legges til at dette er de to eneste lagene bak oss på tabellen, samt det nærmeste foran oss. Vi kommer nok til å møte adskillig tøffere motstand enn det utover i sesongen.

Men for mange blir det helt uforståelig når O´Neill kamp etter kamp setter ut spillere som store deler av fansen mener har vært våre aller beste spillere denne sesongen, som Etebo, N´Diaye, Gregory og Martins Indi. O´Neill mener åpenbart ikke det, om det da ikke er noen andre - og for utenforstående ukjente - grunner til at disse ikke lenger spiller.

Dagens Stoke-lag er totalt uten kreative gener, og lider voldsomt under det. Det som er trist er at dette ser ut til å være en konsekvens av en bevisst - og tilsynelatende helt feilslått - strategi, der kreative spillere er skiftet ut med spillere med fysikk og løpsstyrke, men som bidrar med lite annet. Denne forvandlingen har skjedd gradvis de siste sesongene, der både Rowett og Jones gjorde store utskiftninger, hentet inn "gråstein" og lot de kreative kreftene forsvinne.

For fire år siden banket vi Liverpool 6-1, vi rundspilte Arsenal og Tottenham, og tuktet både Chelsea og begge Manchester-lagene. I dag jubler vi over seier mot Wigan, og sliter med å holde nettopp Wigan, Barnsley og Luton bak oss på tabellen.

Da er det betimelig å spørre seg hvorvidt den retningsendringen som ble gjort for et par sesonger siden, bort fra det Hughes lenge hadde stor suksess med og tilbake til en spillestil mer preget av fysikk, innsats og langballer, og der spillere som faktisk kan behandle "kula" er ofret, har vært en vellykket retningsendring.

Målt ut fra situasjonen per i dag, og utviklingen de siste par årene sier vel svaret seg nesten selv... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Reading

Innlegg gunny » 14 Des 2019, 22:19

Dette er kanskje den dårligste Stoke kampen eg har sett live..., og eg har sett ein del. På tvers og tilbake til keeper var oppskrifta. Clucas var fryktelig dårlig, virka å vera tom for energi, og forstår ikkje koffor han ikkje vart bytta før. Diouf burde komt innpå i stadenfor Hogan, fordi han er mykje bedre i lufta.

Nei dette var skralt og det blir ein lang sesong.
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron