Stoke - Wigan

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Wigan

Innlegg EspenE » 23 Nov 2019, 17:54

centauri skrev:
onside skrev:Stoke får frispark da Ward blir feiet overende INNENFOR sekstenmeteren. Frisparket blir trukket utenfor 16-meteren :( Etter boka burde det faktisk blitt straffe, men det hadde vel vært litt strengt dømt.


På min maskin var det utenfor, under tvil på streken.


Uenig. Begge føttene hans er på innsida når han blir tatt.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Lilledino » 23 Nov 2019, 17:58

Kjipt at personlige feil nok en gang gir store konsekvenser..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Lilledino » 23 Nov 2019, 18:00

onside skrev:
ToGra skrev:Gult til McClean. Det kunne lett ha vært rødt. En svært farlig og aggressiv takling.

Jepp, han skal være glad han får fortsette.

Forstå det de som kan...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Wigan

Innlegg onside » 23 Nov 2019, 18:05

centauri skrev:
onside skrev:Stoke får frispark da Ward blir feiet overende INNENFOR sekstenmeteren. Frisparket blir trukket utenfor 16-meteren :( Etter boka burde det faktisk blitt straffe, men det hadde vel vært litt strengt dømt.

På min maskin var det utenfor, under tvil på streken.

For meg syns jeg faktisk taklingen skjedde innafor, uansett det hadde vært veldig strengt å dømme straffe, fordi han var på vei bakover igjen. Dommeren gav uansett et korrekt frispark utafor sekseren. Helt riktig. ;)

For å summere opp, hvis jeg får lov.....
Stoke kjører kampen med mye bra kombinasjoner og bra spill de første 10, Wigan kommer mer med etterhvert og er faktisk farlig ved et par anledninger som kunne gitt scoring. Så tabbe Butland seg ut igjen, som han har gjort så altfor mange ganger. Allen kjaser bort ballen, men Edwards har kontroll, så kommer Butland og takler han slik at ballen ligger død og der kommer en Wigan-spiller og sender ballen i et VEDIG tom mål. Jeg tror vi må slite med Butland i mange år enda.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Lilledino » 23 Nov 2019, 18:07

onside skrev:
centauri skrev:
onside skrev:Stoke får frispark da Ward blir feiet overende INNENFOR sekstenmeteren. Frisparket blir trukket utenfor 16-meteren :( Etter boka burde det faktisk blitt straffe, men det hadde vel vært litt strengt dømt.

På min maskin var det utenfor, under tvil på streken.

For meg syns jeg faktisk taklingen skjedde innafor, uansett det hadde vært veldig strengt å dømme straffe, fordi han var på vei bakover igjen. Dommeren gav uansett et korrekt prismarkedsføring utafor sekseren. Helt riktig. ;)

For å summere opp, hvis jeg får lov.....
Stoke kjører kampen med mye bra kombinasjoner og bra spill de første 10, Wigan kommer mer med etterhvert og er faktisk farlig ved et par anledninger som kunne gitt scoring. Så tabbe Butland seg ut igjen, som han har gjort så altfor mange ganger. Allen kjaser bort ballen, men Edwards har kontroll, så kommer Butland og takler han slik at ballen ligger død og der kommer en Wigan-spiller og sender ballen i et VEDIG tom mål. Jeg tror vi må slite med Butland i mange år enda.

Dert er jo trist da, siden Butland har reddet oss så mange ganger, men nå er det akkurat motsatt.. han sørger for at vi synker ned,,,
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Wigan

Innlegg ToGra » 23 Nov 2019, 18:08

McClean dribler fire spillere og kommer seg inn i 16-meteren, men blir blokkert når han skal sette kronen på verket :-(
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Lilledino » 23 Nov 2019, 18:09

ToGra skrev:McClean dribler fire spillere og kommer seg inn i 16-meteren, men blir blokkert når han skal sette kronen på verket :-(

Det var dumt.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Wigan

Innlegg ToGra » 23 Nov 2019, 18:09

22 500 tilskuere. De fortjener virkelig en seier dag!
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Wigan

Innlegg Lilledino » 23 Nov 2019, 18:10

ToGra skrev:22 500 tilskuere. De fortjener virkelig en seier dag!

Ja, vi drømmer
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Wigan

Innlegg EspenE » 23 Nov 2019, 18:14

YESSS!!! BAATH!!!
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 165 gjester