Stoke - WBA

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Stoke - WBA

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2019, 21:05

Stoke City XI: Butland; Carter-Vickers, Batth, Lindsay, Smith, Ndiaye, Allen, Clucas, Ward, Vokes, Campbell. Subs: Federici, Collins, McClean, Duffy, Ince, Powell, Hogan.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - WBA

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2019, 21:09

Dette blir tøft - og kanskje for vanskelig?
Håper på poeng, men...
Spillerne bør, eller må faktisk, uansett gi alt her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - WBA

Innlegg Svein Nilsen » 04 Nov 2019, 21:16

Hmmm…...litt risky med Butland tilbake men håper han står en kjempekamp og spiller seg inn igjen. Er selvfølgelig vår beste keeper! Ellers så ser det ut som han går for rutine og tyngde. Smith, Ward og Vokes er jeg fryktelig usikker på, men Rory ser jo alle på trening så det er å håpe at han vet hva han gjør! Vokes er jo klart best når vi har vinger som slår tidlig inn - vi spiller helt uten vinger! Starter vel i 5-1-2-2 formasjon med Ndiaye bakerst på midtbanen.
Come on you mighty, mighty Potters!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - WBA

Innlegg onside » 04 Nov 2019, 21:19

Martins Indi og Etebo fremdeles ute. og Gregory?

Det gir oss 3 stoppere (Vickers, Lindsay og Batth) og to wingbacker (Smith og Ward)
Ndiaye bakerst på midtbanen som feiekost. Allen og Clucas som løpegutter opp og ned.
Campbell og Vokes?

Veldig overraskende med både Lindsay og Vokes. De har vel ikke imponert nevneverdig, men ok. Ny sjef - nye sjanser.

Enig med Morten - dette kan bli vel tøft :roll:
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - WBA

Innlegg Lilledino » 04 Nov 2019, 21:39

Morten T. skrev:Dette blir tøft - og kanskje for vanskelig?
Håper på poeng, men...
Spillerne bør, eller må faktisk, uansett gi alt her.

Om ikke annet, så får de løpe til de spyr, det er det eneste vi kan kreve...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - WBA

Innlegg Torstein Norevik » 04 Nov 2019, 21:44

Edwards og Etebo er vel begge skadet og derfor uaktuelle. Overraskende at Gregory og Indi hverken er i startelleveren eller på benken, ettersom de begge har vært blant våre bedre spillere den senere tid og hadde stor tillit hos Jones. Mulig de er skadet, hvis ikke kan det være et signal om at de ikke nyter samme tillit hos Delap som de gjorde hos Jones. Det ser ut til at Delap går for rene spesialister på back-plassene i Smith og Ward, og det tror jeg er fornuftig, så kan Carter-Vickers brukes i midtforsvaret, der han er best.

Også Woods og Cousins kan se ut som at de har en lang vei å gå mot startelleveren. Lite brukt under Jones, og nå heller ikke i Delaps første tropp. Kanskje ingen bombe om en eller begge forsvinner i januar, m.t.p. at vi er godt forspent med sentrale midtbanespillere. Men så er det jo usikkerheten med hvordan den nye manageren vil vurdere de. Woods virket jo helt i kulden, for så å bli tatt inn igjen i varmen av Jones, fikk masse skryt og så ut til ha kick-startet Stoke-karrieren, for så å havne ute i kulden igjen.

Ikke så overrasket over at Butland igjen er mellom stengene. Kanskje litt urettferdig overfor Federeici, som aldri har spilt seg ut, men som heller ikke har vært noen matchvinner, slik Butland kan være noen ganger. Jeg tror det er det som er Delaps begrunnelse for skiftet, han ser Butland som en langt bedre keeper, og håper og tror vel at de tabbene som han har gjort i starten av sesongen ikke er typiske for hans kvaliteter som keeper, og vil bli luket bort etter hvert som han får matchtrening og gjenvinner selvtilliten. Jeg synest det er et fornuftig valg av Delap, etter at Butland nå har slitt benken noen kamper, og fått understreket at heller ikke han har noe klippekort i startelleveren uansett prestasjoner - eller mangel på sådanne.

Dette blir veldig spennende, snart bare å benke seg, og så får vi krysse fingrene at det blir en hyggelig kveld for oss Stoke-fans ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - WBA

Innlegg onside » 04 Nov 2019, 21:46

hmmm jo mer jeg ser på denne lagoppstillingen jo mer betenkt blir jeg. Tror det blir spill mot et mål i store deler av kampen ja, Nesten bare Allen som kan holde litt ball fremover her, så da blir det å satse på kontringer. Spent på hva slags match-plan som ligger til grunn her. Ward er vel strengt tatt ingen Wingback, skal vel få slite endel der.

Vel, skal vel ikke bli for pessimistisk her men dette virket litt skuffende for å si det mildt. Da kan det bare gå bedre :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - WBA

Innlegg Rune » 04 Nov 2019, 21:54

Pulis oppstilling ;) ?
Rune
Site Admin
 
Innlegg: 418
Registrert: 27 Nov 2016, 16:21
Bosted: Oslo

Re: Stoke - WBA

Innlegg KaffeM » 04 Nov 2019, 22:00

Forventer spillere som står opp for laget.
Blir nok en tøff kamp, men i fotball scores det lite mål og kan fort bikke i alle retninger.
Hadde smakt med 3 poeng.
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Stoke - WBA

Innlegg Morten T. » 04 Nov 2019, 22:03

Delap - en av mine gamle helter.
Et forbilde på og utenfor banen og de innkasterne som brakte klubben( og meg ) så mye glede? Wow! For et genialt sjakktrekk det var!

Come On Stoke!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester

cron