Milwall - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Milwall - Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 27 Okt 2019, 11:19

EspenE skrev:Jeg har også snudd. Jones må ut nå.

"Men hvem skal gidde å trene oss da?" Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg kommer til å bli ganske frustrert om det blir TP, for da veit jeg at det blir binary fotball i overskuelig fremtid. TP trengte også denne kreativiteten du snakker om Torstein.

Nei, vi må bytte manager. En som kan organisere det defensive spillet, og som evner å sette en førsteellever. Og som greir å bruke det vi faktisk har i stallen. Ince som offensiv midtbane er bare tullete - han må kun ha en vei å gå med ballen ellers går han seg bort. Og som tør å transferliste McClean ASAP.

Jeg er ikke veldig glad i tanken på at TP skal ta over, men det er dessverre kanskje noe sånt som må til for å redde plassen. Men finner vi en annen er det bedre, i mine øyne.

Jeg håpet at det hadde snudd etter sterke seire over Swansea og Fulham, men med to tap på rappen deretter - og særdeles svakt spill i førsteomgangen mot Millwall - så forsvant håpet og troen som gjenoppstod etter de to seierne.

Jeg ønsker meg heller ikke TP, og deler ikke den nesegruse beundringen for han som en del andre synes å ha. Han er riktig nok flink med lag som sliter, men ikke like flinkt til å utvikle lagene videre og bringe de til "the next level", som han snakket så mye om da han var her. Han hadde heller ikke særlig suksess, hverken med WBA eller Middlesbrough, og fikk fyken begge steder (hos Boro fikk han riktig nok ikke direkte fyken, men ikke forlenget kontrakten, og det er vel reelt - om ikke formelt - det samme). En ansettelse av TP vil også splitte fansen, mens det vi trenger er en manager som virker samlende og som hele fansen står bak, ikke bare deler av fansen, slik tilfellet ville ha vært med TP. Det skjedde i Stoke, det skjedde i WBA og det skjedde i Boro.

Hughes har fått mye av skylda for elendigheten, det er nok for så vidt berettiget, men jammen har det vært gjort mye rart også etter at "Sparky" forsvant. Lambert hadde nesten en halv sesong på å redde oss, men mislykkes. Han tettet igjen bak, men det gikk for mye ut over det offensive, slik at det ble for få scoringer rett vei til å sikre oss de nødvendige poengene. Rowett skulle få oss rett opp igjen, men la seg ut med fansen etter resultater under forventet, og hadde en rekke kjøp for betydelige beløp som ikke slo til. Og Jones har snakket mye om å gi oss et lag å bli stolt av, har satset på et lag bestående av free agents og lånespillere fra League One og Championship, og vi sitter igjen med et lag som trolig er svakere enn det han overtok.

Jeg tror også at vi etter hvert er kommet til et punkt der et skifte er nødvendig. Jones ble reddet av gong-gongen med Swansea-kampen, kom seg opp i knestående, men har gått på nye smeller etterpå. Kan det være at han får en ny sjanse mot WBA, og at utfallet der vil være avgjørende for hans skjebne ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron