Stoke vs Bristol

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Lilledino » 14 Sep 2019, 17:57

Grattis med Nil poeng..

League One er innenfor rekkevidde, men der venter Coventry, Ipswich og Sunderland.. Det er heller ikke lett..

Jeg er i bunn og grunn imponert over hvor tafatte man kan være, og totalt handlingslammet med å ta grep,

D
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg JonC » 14 Sep 2019, 17:57

centauri skrev:hvorfor fikk Allan rødt kort?

Fordi han er heit i toppen :P
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg JonC » 14 Sep 2019, 17:58

Lilledino skrev:Grattis med Nil poeng..

League One er innenfor rekkevidde, men der venter Coventry, Ipswich og Sunderland.. Det er heller ikke lett..

Jeg er i bunn og grunn imponert over hvor tafatte man kan være, og totalt handlingslammet med å ta grep,

D

Sunderland kan fint rykke opp....
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2019, 18:04

Synd, men nok en gang gjør Stoke det vanskelig for seg selv.
Utvisning så tidlig er sjelden gunstig. Bristol City utnytter det her ved å dr spillet ut i bredden og skape overtall og ubalanse ved begge målene.
Uansett synd at Stoke har blitt så shaky bakover. Der var vi jo veldig gode før.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Svein Nilsen » 14 Sep 2019, 18:05

Tja, nok en lørdag med tap. Savner alt landslagspausen...…… Allen ødelegger alt i dag. Usikker på hvor mye han treffer motstanderen som går i bakken som han skulle vært skutt. Så litt vann og han spretter opp og spiller resten av kampen uten synlige merker etter tacklingen!! Dommeren var for øvrig uhyre svak. Vi var gode i forsvar i dag, BC kommer til kun 3 skudd på mål men innlegg fra deres høyre side på bakerste ødela jo hele kampen. 1 poeng på 7 kamper.....nå kan vel de komme frem som IKKE var bekymret fordi vi var svake i starten av sesongen. Nå bør ALLE være bekymret...…..
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg gunny » 14 Sep 2019, 18:11

Myris skrev:
ToGra skrev:1-2 lignet på 1-1


Er jo McClean som ikkje greier å bryte ballbana, og så er vi for veike i boks. Nå er BMI flytta ut som venstre back. Måtte NJ begripe at iren ikkje er ein forsvarsspelar.


Heilt rett. McLean er altfor svak defensivt når han blir utfordra. Kor mange baklengs har me fått mot oss denne sesongen frå vår venstreside?
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Lilledino » 14 Sep 2019, 18:14

gunny skrev:
Myris skrev:
ToGra skrev:1-2 lignet på 1-1


Er jo McClean som ikkje greier å bryte ballbana, og så er vi for veike i boks. Nå er BMI flytta ut som venstre back. Måtte NJ begripe at iren ikkje er ein forsvarsspelar.


Heilt rett. McLean er altfor svak defensivt når han blir utfordra. Kor mange baklengs har me fått mot oss denne sesongen frå vår venstreside?

Hvor lenge får han fortsette ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Morten T. » 14 Sep 2019, 18:21

Svein Nilsen skrev:.nå kan vel de komme frem som IKKE var bekymret fordi vi var svake i starten av sesongen. Nå bør ALLE være bekymret...….

Jeg er mer bekymret nå, men det å være bekymret( eller superoptimist ) etter sesongens første kamp er uansett bare vås. Det blir som å tippe Lotto. KUN tilfeldighet som avgjør om man treffer eller ikke.
Jeg synes det bør gå rundt 10-12 kamper først. Og det standpunktet hadde jeg hatt selv om Stoke hadde vunnet de 7 første også.

PS. Tenk om alle som har bomma her opp gjennom på beskrivelser av nyinnkjøpte spillere, tidligere spillere, tidligere managere, kampforløp osv. skulle ha kommet frem a?
Forumet her hadde ikke hatt nok lagringskapasitet til botsgangen.. :mrgreen:
Noen var jo f.eks. svært begeistret ved ansettelsen av Jones. Kanskje spesielt fordi Jones virket å ville gi noe spesifikke spillere muligheten. Når han så veide disse og fant de for lette, så snudde også begeistringen - for noen.
Andre igjen mente at Saido Berahino, Imbula osv. var gode kjøp, mens atter andre igjen mente at det var greit å kvitte seg med stopperbautaen og den senere PL-vinneren Huth. Noen mente også at f.eks. Pulis aldri ville bli manager i en PL-klubb igjen etter Stoke. Osv. Osv.....:
Sånn er det, det er mange som tar feil der ute om mye forskjellig( meg sjøl inkludert ), men det er uhyre sjelden det kommer frem. Det er korttidshukommelse over en lav sko og bortforklaringer som gjelder - for noen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg Torstein Norevik » 14 Sep 2019, 18:29

Vi ser vel nå resultatet av å selge sitt gull og tro at man kan erstatte det med gråstein. Noen, blant annet klubbledelsen, later visst til å tro at det fungerer like godt... :? Så langt kan det vel knapt sies å være et veldig vellykket prosjekt... :roll:

Har vel etter hvert også mistet mer og mer troen på Jones, som jeg i utgangspunktet var veldig positiv til ut fra hva han fikk til i Luton, og ut fra hvordan han snakket da han ble ansatt. Han snakket om at vi ville få se et offensivt og angrepsvillig Stoke-lag, som skulle gjøre supporterne stolte.

Vi har ikke sett noe til den angrepsvillige spillestilen han proklamerte, og han fremstår vel langt mer lik Rowett enn i alle fall jeg hadde forestilt meg på forhånd.

I stedet kvitter han seg med noen av spillerne som kunne ha bidratt til dette (Bauer, Bojan, Verlinden, Pieters) og fortsetter med å gi mest tillit til noen av Rowetts mest betrodde menn (McClean, Clucas), mens noen av spillerne han selv hentet (og hausset opp) da de kom, ikke får spille, eller spiller lite (Ward, Cousins).

Og hva i alle dager var idèen med å sende Verlinden til Bolton ? De tapte igjen i dag, 1-6, og står med 1-23 i målforskjell så langt. Det virker ikke å være en riktig klubb for spillere vi ønsker å utvikle. Og hvorfor ble han i det hele tatt sendt på lån når han var en av våre mest positive spillere de gangene han fikk sjansen ?

På toppen av det hele skifter Jones både lag og formasjoner hele tiden. Nå var det vel tredje eller fjerde kampen på rad at han gjør 5 bytter i startelleveren. Man får jo ingen kontinuitet på den måten. Og han gikk bort fra det som tross alt fungerte bra mot Charlton og Derby (ja, vi fikk bare ett poeng på de to kampene, men hadde da også veldig mye marginer imot, og alt i alt var det vel to av våre beste kamper denne sesongen).

Kanskje det hadde vært en bedre løsning å fortsette den veien, gi det noen kamper, i håp om at marginene også ville tippe rett vei ? I stedet har han virret frem og tilbake mellom stadig nye forsøk på løsninger, noe som bare etterlater et inntrykk av en manager i fullstendig villrede.

Positivt overfor spillergruppen ? Neppe.

Jeg har ingen "quick fix", men det kan ikke fortsette slik. For egen del har jeg vel kanskje trodd og håpet at de spillerne som ble hentet inn i sommer var av bedre kvalitet enn det de har vist så langt. Det var stort sett Championship eller League One-spillere, men kom med gode skussmål. Så langt fremstår vel flere av de knapt nok å holde Championship-nivå.

Så langt har ikke dette vist seg godt nok, når de stort sett har skulle erstatte spillere der flere kunne ha hevdet seg bra i PL, de holder rett og slett ikke samme nivå.

Det er vel kanskje det vi ser resultatet av nå... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke vs Bristol

Innlegg essaen » 14 Sep 2019, 21:41

Hmm...
Sist endret av essaen den 15 Sep 2019, 06:45, endret 6 ganger.
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron