Tottenham - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg bjørn123 » 09 Apr 2011, 17:56

Bra 2. omg av Stoke. Desverre holdt det ikke til poeng men vi er bedre i form enn på lenge. Dette lover bra. At Jones nærmer deg storform kan heller ikke diskuteres etter den 2. omgangen.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 09 Apr 2011, 17:58

Synd.....3-2. Men, i andre omgang var vi bra og kunne godt fått det ene poenget! Men, viktig, mye selvtillitt i laget og vi kom unna uten skader og røde kort. Vi er klare for Wembley! En god opplevelse der og vi tar flust med ligapoeng etter det!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Sven-Erik » 09 Apr 2011, 17:58

God forestilling av Stoke, kunne fort tatt ett poeng i denne. Vi reiser i alle fall ikke til London og blir pissa på som Rekdal ville ha sagt.
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2011, 18:05

Bra 2. omgang hvor vi hang mye bedre med og viste større mot. Synd at vi ikke får pirka inn en, men spillet og prestasjonen lover godt.
Synes Begovic virka shaky et par ganger i dag( var annuleringa korrekt eller glapp han ballen? ). Wilkinson opp og ned( mest ned ). Shawcross også opp og ned. Huth og Wilson kom greit fra det og var gode. Delap gjorde ikke stort. Whelan var bedre i 1. omgang. Pennant hadde en ganske dårlig dag. Walters var god, men uheldig/klønete et par ganger. Jones heva seg i 2. omgang og Etherington var god. Greie bytter, men Fuller burde ha kommet på tidligere.

Wembley neste! :D

Våre tre beste:
Etherington
Walters
Huth
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg bjørn123 » 09 Apr 2011, 18:10

Morten T. skrev:Bra 2. omgang hvor vi hang mye bedre med og viste større mot. Synd at vi ikke får pirka inn en, men spillet og prestasjonen lover godt.
Synes Begovic virka shaky et par ganger i dag( var annuleringa korrekt eller glapp han ballen? ). Wilkinson opp og ned( mest ned ). Shawcross også opp og ned. Huth og Wilson kom greit fra det og var gode. Delap gjorde ikke stort. Whelan var bedre i 1. omgang. Pennant hadde en ganske dårlig dag. Walters var god, men uheldig/klønete et par ganger. Jones heva seg i 2. omgang og Etherington var god. Greie bytter, men Fuller burde ha kommet på tidligere.

Wembley neste! :D

Våre tre beste:
Etherington
Walters
Huth

Når du tenker på målet til Jones og en 2 omgang som jeg synes han var Stokes beste synes jeg at det er noe merkelig at ikke Jones kommer på lista di , men men..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2011, 18:20

bjørn123 skrev:
Morten T. skrev:Bra 2. omgang hvor vi hang mye bedre med og viste større mot. Synd at vi ikke får pirka inn en, men spillet og prestasjonen lover godt.
Synes Begovic virka shaky et par ganger i dag( var annuleringa korrekt eller glapp han ballen? ). Wilkinson opp og ned( mest ned ). Shawcross også opp og ned. Huth og Wilson kom greit fra det og var gode. Delap gjorde ikke stort. Whelan var bedre i 1. omgang. Pennant hadde en ganske dårlig dag. Walters var god, men uheldig/klønete et par ganger. Jones heva seg i 2. omgang og Etherington var god. Greie bytter, men Fuller burde ha kommet på tidligere.

Wembley neste! :D

Våre tre beste:
Etherington
Walters
Huth

Når du tenker på målet til Jones og en 2 omgang som jeg synes han var Stokes beste synes jeg at det er noe merkelig at ikke Jones kommer på lista di , men men..

Han var blant Stokes 4-5 beste i dag, synes jeg.
På meg virker det som om spillere som f.eks. Jones og Sidibe trenger å gjøre så mye mindre enn en del andre spiller for å få ros og godkjent. Han har gått 17(!!!) kamper uten scoring( omtrent slik Sidibe pleide å gjøre det ), men når han først gjør noe som han burde gjort langt oftere, så blir feil feid under teppet og et par øyeblikks magi haussa voldsomt opp. Synes jeg.

Ja, jeg så målet( som var superbt ), og ja, jeg så forseringene, jobbinga og pasningene i 2. omgang( som var bra ), MEN jeg så også en del tapte dueller, balltap og at han plasserer seg feil i løpet av kampen. Men bevares, han får pluss i min bok. I dag. ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg mfkpotter » 09 Apr 2011, 18:36

Klassisk start på bortebane av Pulis, alle mann i forsvar og dårlig press på ballfører. 7 bortetap på rad er rett og slett en katastrofe, men det er hva Stoke må leve med Tony Pulis som sjef.
At Delap får lov til å komme på i 2 omgang er ikke bra, han var så dårlig i dag at Stoke egentlig kunne ha puttet på en publag spiller uten å ha merket noe forskjell. Å sette på Diao så heller ikke bra ut, Fuller burde også ha kommet på mye før. Det er skremmende å se at nettop Fuller er den eneste offensive spilleren på benken. Stoke møtte Spurs på et bra tidspunkt, men Stoke og bortebane er rett og slett ikke sant.
Nå håper jeg at Stoke klarer 4 poeng på de to hjemmekampene mot Wolves og Wigan, 42 poeng er det som holder laget oppe.
Med spillefri i ligaen neste helg og bortekamp etter det, så kan de andre lagene være ubehagelig nære.
Eneste positive for Stoke i dag var at alle de tre bunnlagene tapte.

Stokes klart beste spillere var Jones og Etherington.
Delap var så dårlig at jeg ikke orker å kommentere det mer, Shawcross skuffet også stort og viser at han er langt unna det nivået som trengs internasjonalt. Begovic har vist i flere kamper nå at han trenger en pause, Sørensen spiller semifinalen og avslutter sesongen som Stokes nr 1.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Krank Seilas » 09 Apr 2011, 18:45

Egentlig utrolig at Pulis starter med en av de meste temposvake spillererne i PL ( Delap) for så å bytte han mot den en enda Temposvakere spiller ( Diao). Etter min menig har disse 2 snaut nok tempo til norsk 3 divisjon !
Krank Seilas
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 423
Registrert: 14 Aug 2010, 10:16

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 09 Apr 2011, 18:51

Det er dessverre slik at Delap vil være et førstevalg for Pulis, nesten uansett, dessverre. Det er flere år siden han holdt et godt nok nivå til å spille i PL, dessverre!
I semifinalen håper jeg på Whelan og Whitehead sentralt. Fuller MÅ også få flere sjanser, men enig i at Jones har hatt et klart oppsving de to siste kampene. Men, før det spilte han vel 15-20 dårlige kamper på rad........ Håper Sørensen viser seg fra på Wembley slik at han kan avslutte sesongen som vår første keeper. Begovic har vært skral i det siste. Både på streken, i feltet og ved flere usannsynlige dårlige utspill!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Tottenham - Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2011, 18:58

Jeg håper også at vi kan starte med de to beste spissene vår på Wembley. Fuller og Carew.
Diao er det jo selvfølgelig meningsløst å ha med, men det har vi jo vært gjennom før. Wilkinson er også litt av en synkemine. Kan sette inn en knalltackling det ene øyeblikket for deretter å sleive noe realt. Delap er jo selvsagt bare med pga. kastene.
Hvis Pulis mener alvor med at det er reel konkurranse så lar han Sørensen snart få stå og lar Fuller spille fra start.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 154 gjester

cron