Birmingham-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 31 Aug 2019, 18:05

Dette er latterlig dårlig. Natta Jones nærmer seg slutten. Makan til famling i blinde, bytter på halve laget til hver kamp, ingen ting hjelper. Formasjonsskifte hele tiden. Vi henter et helt lag med spillere på billigsalg og gir bort spillere på et relativt høyt nivå. Collins har vært god i de kampene han spiller, nå er det flis i ræva på benken. Campbell var god mot Leeds på tirsdag, nå kom han inn etter 85 minutter. Ingen av de 14(!) spillerne NJ har hentet er bedre enn de vi hadde. I tillegg har Clucas og McClean klippekort. Lukter League One lang vei etter det som vel er tidenes svakeste sesongstart. Natta...…...Jones?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2019, 18:06

Hvor mye tapte vi ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg centauri » 31 Aug 2019, 18:06

Natta, NJ
Nå er det pause - så det passer å bytte trener.
Dette laget kan umulig være det beste vi kan stille av 25-30 karer.

Trodde NJ hadde litt kontroll, men skadepausen til Smith godt eksempel:
Trener til B gir instrukser og peker i skadeavbrekket,
mens NJ står mesteparten av pausen passiv på sidelinjen som en annen loddselger.

Under kampen er det imidlertid nok av peking og fakter,
men tviler på dette når frem til gutta :(
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 18:08

Per Magne skrev:
Morten T. skrev:Spørs om Jones får fortsette nå...?


Ja, det er et veldig godt spørsmål. Han virker ikke til å ha en plan for å få laget ut av elendigheten. Men hvem kan egentlig snu dette her?

Ja, si det...?
Den Capskledde?

Nei, jeg vet ikke, og jeg vet ikke hva Coates & co. tenker her. Han er, tradisjonelt sett, ikke den som pælmer ut managerene i ett kjør, men man skal aldri si aldri.

Fire managere på ganske få år forteller vel at klubben uansett ikke er helt i harmoni...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2019, 18:11

Vi kan umulig være så dårlige ?

Spillerne surrer rundt som høns..
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 18:14

gunny skrev:
Morten T. skrev:Spørs om Jones får fortsette nå...?

Me ser vel ingenting av det Jones lovet, eit lag som speler på ein viss måte, med unge sultne spelarar og som me skulle vera stolte av. Jobben i Stoke er nok for stor for Jones. No må det inn ein erfaren manager som Allardyce eller Pulis for å bremse denne nedturen.

Nei, det kladder skikkelig.
Mange var optimistiske, for her skulle det produseres mål i et sabla kjør og det skulle bli fest og moro, men litt for ofte ser vi en for naiv tilnærming til matchene, både offensivt og defensivt.
Idèene hans er gode, men han klarer ikke å få satt det ut i praksis.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Lilledino » 31 Aug 2019, 18:15

Morten T. skrev:
Per Magne skrev:
Morten T. skrev:Spørs om Jones får fortsette nå...?


Ja, det er et veldig godt spørsmål. Han virker ikke til å ha en plan for å få laget ut av elendigheten. Men hvem kan egentlig snu dette her?

Ja, si det...?
Den Capskledde?

Nei, jeg vet ikke, og jeg vet ikke hva Coates & co. tenker her. Han er, tradisjonelt sett, ikke den som pælmer ut managerene i ett kjør, men man skal aldri si aldri.

Fire managere på ganske få år forteller vel at klubben uansett ikke er helt i harmoni...


Vil TP komme tilbake da ? Jaja, jeg har tatt feil , MH prosjektet gikk galt.. Få inn noem som redder oss, uansett,,,,
Tom Nordlie...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg centauri » 31 Aug 2019, 18:15

Svein Nilsen skrev:Dette er latterlig dårlig. Natta Jones nærmer seg slutten. Makan til famling i blinde, bytter på halve laget til hver kamp, ingen ting hjelper. Formasjonsskifte hele tiden. Vi henter et helt lag med spillere på billigsalg og gir bort spillere på et relativt høyt nivå. Collins har vært god i de kampene han spiller, nå er det flis i ræva på benken. Campbell var god mot Leeds på tirsdag, nå kom han inn etter 85 minutter. Ingen av de 14(!) spillerne NJ har hentet er bedre enn de vi hadde. I tillegg har Clucas og McClean klippekort. Lukter League One lang vei etter det som vel er tidenes svakeste sesongstart. Natta...…...Jones?


Enig!
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg KaffeM » 31 Aug 2019, 18:19

Lederne i Stoke lider av beslutningsvegring, men må reagere nå. For min del ser jeg så mange svakheter i NJ sin plan at dette omhandler tidsspørsmål før endringer er på plass. Interessant med kandidatene Morten T lanserte under sparking av managere.
Slutten for den som gir opp er begynnelsen for den som gir alt
KaffeM
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 82
Registrert: 03 Jul 2019, 11:59
Bosted: Kristiansand

Re: Birmingham-Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2019, 18:29

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:
Per Magne skrev:
Ja, det er et veldig godt spørsmål. Han virker ikke til å ha en plan for å få laget ut av elendigheten. Men hvem kan egentlig snu dette her?

Ja, si det...?
Den Capskledde?

Nei, jeg vet ikke, og jeg vet ikke hva Coates & co. tenker her. Han er, tradisjonelt sett, ikke den som pælmer ut managerene i ett kjør, men man skal aldri si aldri.

Fire managere på ganske få år forteller vel at klubben uansett ikke er helt i harmoni...


Vil TP komme tilbake da ? Jaja, jeg har tatt feil , MH prosjektet gikk galt.. Få inn noem som redder oss, uansett,,,,
Tom Nordlie...

Vel, Nordlie er flink, men nei det er helt uaktuelt.

Pulis? Vel, skal det skje så må han i hvertfall gi en lang beng i all den surmaga kritikken han har fått fra enkelte fraksjoner i Stoke i mange år. Skal jeg være ærlig, så tror jeg ikke han vender tilbake, ikke fordi han ikke er faglig flink, for det er han. Mer pga. disse andre omstendighetene rundt klubben og hva enkelte forventer.

Tror kanskje mest på Moyes, Hughton eller Pearson, HVIS det blir et skifte.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron