Stoke - Leeds

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Lilledino » 24 Aug 2019, 17:50

power skrev:
gmel skrev:Tror jeg står over cup-kampen....


Haha .. ja den skal helt klart forbigås i stillhet.

Jeg vedder 1 øl på at McDisaster spiller
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Leeds

Innlegg power » 24 Aug 2019, 17:58

Lilledino skrev:
power skrev:
gmel skrev:Tror jeg står over cup-kampen....


Haha .. ja den skal helt klart forbigås i stillhet.

Jeg vedder 1 øl på at McDisaster spiller


Gir dårlig odds noe annet selv om jeg ikke hakker like mye på han som andre. Synes han var forferdelig i starten i Stoke, men ""hevet"" seg etter det .... Jaja, likegydeigheten har omsider også tatt over fullstendig hos meg ... men som deg vil følge med uansett.
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Oddvin » 24 Aug 2019, 18:00

Nei. Går på Viaplay/viasport 2. Men ligger en stream ute på youtube akuratt nå, som viser matchen https://www.youtube.com/watch?v=zJ9By7iWW1c&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2kwGAquTh9JtQWVPcmie_0W--nqR11r7w-RpPe1lQDj6hFM_RpNPGjueo[/quote]
Var i allefall ein treffende tittel på stream: How To Ruin Your Saturday In 90 Minutes (+ ET)
Oddvin
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1102
Registrert: 07 Aug 2010, 13:57
Bosted: Os

Re: Stoke - Leeds

Innlegg JonC » 24 Aug 2019, 18:01

Ja, ja..godt jeg ikke er MU-supporter..
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Leeds

Innlegg power » 24 Aug 2019, 18:02

Afobe med 2 mål .... det kan man jo bruke resten av helgen med å analysere ....
Brukerens avatar
power
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 125
Registrert: 04 Aug 2011, 21:01

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Knut Ole » 24 Aug 2019, 18:04

onside skrev:Ha ha, nå ha NJ byttet ut nesten hele laget men vi ligger under 0-3 på hjemmebane. Nå har han også gjort sine 3 bytter og fremdeles har han McClean og Clucas på banen. Fantastisk. Jeg mener ærlig talt at NJ ikke har peiling i det hele tatt.

Utrolig heldige i dag. Burde stått minst 0-6. Kun 0-3 er lyspunkt....
Og jeg er 101% enig Onside. Med klippekort til svake fotballspillere som Clucas og Mc Clean vil Stoke aldri flytte seg framover, men altså i stedet bakover og revers. Det er helt ufattelig at ikke Jones ser det eller vil innse det.
Den manglende moralen på hjemmebane utover 2 omg er bare en skam. De fleste spillerne virker å drite i Jones og mye verre i logo og drakt.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Lilledino » 24 Aug 2019, 18:07

power skrev:Afobe med 2 mål .... det kan man jo bruke resten av helgen med å analysere ....


Ikke sant.....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Torstein Norevik » 24 Aug 2019, 18:13

Dette var kort og godt ille. Det begynte bra, og vi hang godt med helt frem til Leeds scoret, deretter var Leeds klart bedre enn oss. Leeds kunne faktisk hatt et par mål til, bare noen kjemperedninger fra Federici hindret det.

Jeg vet ikke hvordan Jones skal snu dette, og det ser i øyeblikket ikke ut som han selv heller vet det. Stiller noen spørsmål ved laguttaket, spesielt at Woods ble utelatt etter gode kamper i starten av sesongen, og at han valgte å spille med bare en spiss, etter at vi tidligere har virket langt farligere med to spisser. Tror heller ikke det er av det gode med disse stadige formasjonsendringene fra kamp til kamp.

Det er tidlig i sesongen, men presset mot Jones bygger seg stadig opp. Han må ennå få tid, men han må snart begynne å levere resultater.

Jeg tror vi nå ser resultatet av elendig spillerlogistikk de siste 2-3 sesongene, der kvalitetsspillere som Arnie, Shaqiri og Bojan har forsvunnet, mens vi nå har et lag som stort sett består av spillere som for det meste har tilbrakt tilværelsen i Championship eller League One. Muligens en nødvendighet - sett opp mot Financial Fair Play - etter å ha kastet bort gigantbeløp på spillere som har floppet til de grader, og som vi heller ikke greier å bli kvitt. Men desto viktigere er det å bruke pengene på de rette spillerne. Og det er mulig å hente gode spillere for beskjedne summer. Arnie, Bojan og Butland er eksempler på det.

Hughes har fått mye av skylden for nedturen, og han hadde nok sin betydelige del av den etter ukritisk å ha brukt penger som en full sjømann, og hentet spillere for store summer uten å ha gjort skikkelig research først. Når det er sagt, så har heller ikke noen av etterfølgerne lykkes, hverken Lambert, Rowett eller Jones, som alle har bygget "sine" lag, og gjort ting på sin måte, uten å ha lykkes. Det er knapt noen spillere igjen fra Hughes-epoken, likevel er resultatene verre enn noensinne.

Men når veldig gode spillere forsvinner, og erstattes med spillere som ikke er like gode, er det naivt å tro at resultatene likevel skal forbli like gode. Og det er vel nettopp det som har skjedd de siste 2-3 årene. Og kanskje er det her klubbledelsen har sviktet aller mest ? At de har trodd at det var mulig ? :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Stoke - Leeds

Innlegg Lilledino » 24 Aug 2019, 18:18

Men hvordan har lag kommet tilbake da, som Aston Villa og Newcastle ?

Hva har vi gjort galt ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Leeds

Innlegg essaen » 24 Aug 2019, 18:38

Dette er bare tragisk....Ikke tvil om at klubben jeg har elsket gjennom 50 år, nå er fullstendig kjørt i grøften. Makan til tafatt gjeng både på banen og på benken må en veldig mange år tilbake i tid for å huske. Slik klubben fremstår nå ,kommer det dessverre til å bli en sann lidelse å følge klubben fremover. Stoke har bare blitt dårligere og dårligere for hver dag etter Jones overtok roret. Nå har klubben signert 14 spillere som Mr.Jones har ønsket seg ,men de fleste av dem fremstår som League One spillere og knapt nok det. " Rydde i stallen blir det sagt ,Coates har lukket lommeboken ,blir det sagt". Sannheten er at klubbens ledelse over ganske så lang tid har bevist at de ikke evner å lede klubben. .Manageren skulle sef hatt en 14-16 favorittspillere og et spillesystem alle spillerne var fortrolig med klar til seriestart. Nå vingler han mellom forskjellige spilleformasjoner og en endeløs utskifting av spillere. Hvor mange spillere har vi brukt så langt i sesongen???
Ser overhodet ikke noen vei ut av uføret klubben nå er i..Dessverre... Men for all del; Be Loal ,og prøv å koble ut Stoke denne lørdagskvelden. Det tror jeg hele familien vil sette stor pris på .Kos dokkar mye ,det skal eg!!
essaen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 64
Registrert: 12 Sep 2015, 21:04

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 35 gjester

cron