Stoke - Derby

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Derby

Innlegg Lilledino » 17 Aug 2019, 16:47

power skrev:
Lilledino skrev:
power skrev:Helsefarlig dette her .... kjenner at hjerteinfarket ikke er langt unna nå ...

Haha, hadde et i vinter og får faktisk ikke lov til å se på kamper på tv...


Oj, ikke bra! Du får roe deg ned med reprise av er av minutt-for-minutt NRK seriene etter kampene. Du må tenke på helsa ...


Haha, derfor jeg følger med her og ikke live... Takk for oppmerksomhet...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 17 Aug 2019, 16:50

Stoke er bra når de tør og evner å dytte frem folk. Ruller opp( spesielt fra høyre mot venstre )noen fine angrep.
1-1 pause
Stoke gjennomgående best og i perioder klart best.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg Lilledino » 17 Aug 2019, 16:50

45 min igjen...

Får håpe at vi endelig kan klare å vise hva vi er, og viser alle pessimistene at de tok feil (meg inkludert)

-okd-
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Derby

Innlegg bjørn123 » 17 Aug 2019, 16:55

Kunne lett stått 3-1 her. Og Hogan virker svak. Allen startet også uvanlig svakt. Kom seg etter hvert..
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Derby

Innlegg Svein Nilsen » 17 Aug 2019, 16:56

En meget solid omgang av Stoke. Klart best, men skal selvfølgelig score på flere sjanser. At ikke Allen scorer er jo et mysterium...…..Nå har vi 4 stangskudd på de siste 3 omgangene vi har spilt, kan ikke fortsette med det. Da er det å håpe at vi fortsetter i andre omgang, da kan vi ikke unngå å vinne! Cone on you mighty Potters!!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Derby

Innlegg Kjell Ola » 17 Aug 2019, 16:57

Eg er nok absolutt ikkje den som har mest peiling på fotball inne på forumet her, mange av døkk har nokså bastante meiningar om kva som må gjerast, kva som er gale osv.

Sjølv lever eg i trua og håpet, og har LITT meir trua på dette prosjektet enn det til Rowett i fjor. Og eg er nok sjølv også ein smule usikker, men eg har nesten ei kjensle av at Stoke kan ta ein Horneland/Rosenborg i haust. Nå har eg heller ikkje sett alt, men har jo fått med meg to tabber av ellers sikre Butland, og masse av stolpeskott.

Så ja, eg håpar, og trur(?), dette vil betre seg, også poengmessig. Og det må det jo da, poenghausten MÅ opp mange hakk.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Stoke - Derby

Innlegg vegar56 » 17 Aug 2019, 16:57

Pause.
Er dessverre ikke imponert over mane av våre, Hogan/Gregory virker ikke noe bedre enn Afobe/Berahino, så der har vi ikke forbedret oss.
Mange med meg venter vel på Campbell.
Woods er ikke bedre enn jeg husker ham fra forrige sesong, roter bort ballen og mangler idéer forover, men en skikkelig skulder mot skulder retter opp noe av inntrykket. Men ikke en spiller jeg blir glad i!
Batth, derimot!
Allen svært varierende, McClean får mer enn godkjent, men misser litt i forsvarsspilet.
Tommy Smith roter litt forover, har ikke fått noe godt inntrykk av han.
Lindsay scorer, men er heller ikke feilfri.
Tom Ince kommer litt etterhver, men ingen stor omgang.

For å være ærlig, jeg levner ikke dette laget store sjanser i kamp om sluttspill :cry: :cry: :cry:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Derby

Innlegg Svein Nilsen » 17 Aug 2019, 16:58

bjørn123 skrev:Kunne lett stått 3-1 her. Og Hogan virker svak. Allen startet også uvanlig svakt. Kom seg etter hvert..


Helt enig. Litt uforståelig at ikke Campbell får prøve seg fra start!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Derby

Innlegg centauri » 17 Aug 2019, 16:58

Nå har scoret 3 kamper på rad, gitt :lol:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Derby

Innlegg onside » 17 Aug 2019, 16:59

Fryktelig variabel 1. omgang. Mange bra prestasjoner og gode løp i den gode perioden, men forferdelig dårlig ballbehandling (medtak og avleveringer), og det gjelder de aller fleste. Her er det i alle fall muligheter!
Lindsey : klønete i det ene øyeblikket, scorer i det neste, og det gjelder mange. Bare Allen og McClean som er komplett udugelige i 1. omgang. Håper de hever seg i neste så har vi tar vi kanskje våre første poeng i Championship denne sesongen.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron