Stoke - Derby

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Derby

Innlegg bjørn123 » 17 Aug 2019, 16:59

Kjell Ola skrev:Eg er nok absolutt ikkje den som har mest peiling på fotball inne på forumet her, mange av døkk har nokså bastante meiningar om kva som må gjerast, kva som er gale osv.

Sjølv lever eg i trua og håpet, og har LITT meir trua på dette prosjektet enn det til Rowett i fjor. Og eg er nok sjølv også ein smule usikker, men eg har nesten ei kjensle av at Stoke kan ta ein Horneland/Rosenborg i haust. Nå har eg heller ikkje sett alt, men har jo fått med meg to tabber av ellers sikre Butland, og masse av stolpeskott.

Så ja, eg håpar, og trur(?), dette vil betre seg, også poengmessig. Og det må det jo da, poenghausten MÅ opp mange hakk.

Bra Kjell Ola. Her må takhøyden være himmelhøy 8-)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Derby

Innlegg centauri » 17 Aug 2019, 17:02

vegar56 skrev:Pause.
Er dessverre ikke imponert over mane av våre, Hogan/Gregory virker ikke noe bedre enn Afobe/Berahino, så der har vi ikke forbedret oss.
Mange med meg venter vel på Campbell.
Woods er ikke bedre enn jeg husker ham fra forrige sesong, roter bort ballen og mangler idéer forover, men en skikkelig skulder mot skulder retter opp noe av inntrykket. Men ikke en spiller jeg blir glad i!
Batth, derimot!
Allen svært varierende, McClean får mer enn godkjent, men misser litt i forsvarsspilet.
Tommy Smith roter litt forover, har ikke fått noe godt inntrykk av han.
Lindsay scorer, men er heller ikke feilfri.
Tom Ince kommer litt etterhver, men ingen stor omgang.

For å være ærlig, jeg levner ikke dette laget store sjanser i kamp om sluttspill :cry: :cry: :cry:


Iflg. Jones skulle vi kjøpe unge, atletiske, raske og offensive spillere i sommer-vinduet.
De nye såkalte "Stoke-spillerne". Regner med at 10 nye kjøpene tilhører denne kategorien,
men litt pussig vi fortsatt spiller med såpass mange fra forrige sesong,
deriblant de 2 svakeste: Woods og Clucas :?: :?: :?:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Stoke - Derby

Innlegg vegar56 » 17 Aug 2019, 17:02

Kjell Ola skrev: men eg har nesten ei kjensle av at Stoke kan ta ein Horneland/Rosenborg i haust.

Vi bør selvsagt ha troen, men en slik omveltning er nok mye lettere å få til i Tippeligaen enn i Championship. Kvalitetsforskjellen er jo også stor!
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Stoke - Derby

Innlegg ToGra » 17 Aug 2019, 17:06

ToGra skrev:
Lilledino skrev:
ToGra skrev:Dagens store spørsmål som tidligere lørdager, vil streamen man abonnerer på virke idag? Foreløpig sier skjermen min "Currently not broadcasting". Når starter sendingen ?

Min har startet for 10 min siden, skarpe og klare bilder, god lyd...

Ja, nå får jeg den opp på PC, riktignok litt hakkete, men mobilappen funker ikke i det hele tatt. Samme problem som forrige lørdag: Videoen stopper med en gang jeg starter den og gir feilmeldingsteksten "Currently not broadcasting." Really annoying! Og å søke hjelp hos support er virkelig en ørkenvandring, dessverre.

Jeg har nå installert brukeren min på to andre Androider (mobil og Nettbrett). Her får jeg det til å virke. Det betyr at det er noe med/på min mobiltelefon. Det er en Samsung 7 med Android 8.0.0 installert. Er det noen som skjønner såpass til å si at dette skulle funke eller ikke. Jeg hadde ingen problemer med streamen på telefonen min ifjor, inntil siste kampen.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Derby

Innlegg ToGra » 17 Aug 2019, 17:06

ToGra skrev:
Lilledino skrev:
ToGra skrev:Dagens store spørsmål som tidligere lørdager, vil streamen man abonnerer på virke idag? Foreløpig sier skjermen min "Currently not broadcasting". Når starter sendingen ?

Min har startet for 10 min siden, skarpe og klare bilder, god lyd...

Ja, nå får jeg den opp på PC, riktignok litt hakkete, men mobilappen funker ikke i det hele tatt. Samme problem som forrige lørdag: Videoen stopper med en gang jeg starter den og gir feilmeldingsteksten "Currently not broadcasting." Really annoying! Og å søke hjelp hos support er virkelig en ørkenvandring, dessverre.

Jeg har nå installert brukeren min på to andre Androider (mobil og Nettbrett). Her får jeg det til å virke. Det betyr at det er noe med/på min mobiltelefon. Det er en Samsung 7 med Android 8.0.0 installert. Er det noen som skjønner såpass til å si at dette skulle funke eller ikke. Jeg hadde ingen problemer med streamen på telefonen min ifjor, inntil siste kampen.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 17 Aug 2019, 17:12

McClean tar mange fine initiativ, og det er bra, men han har en tendens til å komme for tett opp i backen han utfordrer og dermed blir innleggene relativt ofte av skral kvalitet.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg Morten T. » 17 Aug 2019, 17:13

Derby mer med nå.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Derby

Innlegg onside » 17 Aug 2019, 17:14

Morten T. skrev:McClean tar mange fine initiativ, og det er bra, men han har en tendens til å komme for tett opp i backen han utfordrer og dermed blir innleggene relativt ofte av skral kvalitet.

Har vel ikke truffet med et innlegg enda. Frustrerende å være to spisser som ikke får baller....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Stoke - Derby

Innlegg JonC » 17 Aug 2019, 17:15

2-1, herlig x 2
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Derby

Innlegg onside » 17 Aug 2019, 17:15

Det var spissene sine det!!!!
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester

cron