Stoke - Derby

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Derby

Innlegg kjell-etne » 20 Aug 2019, 13:00

Så er me igang med synsing, kjekt med meiningar og heldigvis vett me ikkje pr idag kven som har rett :D Eg føl veldig dei kritiske røystene som stadig blir skuffa over mål imot på slutten av kampar, tapte poeng, uflaks (eller er det udyktighet det heter) tabbar...osv med den historikken dei siste sesongane. Lett å sammenligne sist sesong med starten på denne iogmed dette eine poenget og jumboen me har nett nå. Er vel litt i den pessimistiske leiren eg og dessverre, men optimist innerst ;)
Det positivet; nå kan det berre gå oppover, bør kanskje gi laget og Jones 8-10 kampar for å gi dommen og kallar ikkje det et kortsiktig supporter perspektiv, manglar me 20-25 poeng på full pott etter 10-12 spelte treng ein vel ikkje kalkulator for å skjønne at topp to/seks ser spøkje ut. Enig med Torstein, Morten og andre som synes det blir for tidleg å felle endelig dom over Jones` prosjekt då eg og synes energien, ståpåviljen, kriginga og lysten på å hjelpe laget til seier er heilt annerledes enn tidlegare. Ofte greit å sjå bak resultatet, iallefall som ei trøst når ein er som mest forb...på et nedslåande resultat. Syns faktisk Chelsea kan vera et eksempel på akkurat dette, trur ikkje dei havnar under midten på tabellen som dei er nå, har spelt fin, underholdande og sjangsskapande fotball, kanskje med unntak av andre mot Leicester. Rett nok gir ikkje antall sjangsar poeng om dei ikkje går inn, men kan gi håp om neste kamp, eller kampen deretter....osv.....
For min del, som har veldig lyst på ein retur til øverste nivå; synes sesongane der me havna rundt 8-10 var fantastiske (spesielt kampane mot Chelsea og United då eg har 3 stk av `desse` i huset :) ) Kva og kvifor det gjekk galt lar eg ligge nå, men er sikker på at med ein oppegåande manager og ledelse og få tilbake gløden blandt spelerane med å `blø for klubben`forøvrig, er det fullt mulig med ein retur. Kall meg gjerne kortsiktig som ønsker oss opp iår, men trur nemlig det det blir verre og verre, år for år, ikkje minst økonomisk. Men som sagt, det må gi meir poengfangst enn til nå innan 10 -12 spelte kampar, treverk, sjangsovertak samt mange personlige glippar bak gir som kjent berre smultring.......Men går for tre imorgen :lol:
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron