Charlton - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Charlton - Stoke

Innlegg onside » 10 Aug 2019, 16:50

ToGra skrev:Gregory i stanga på nok et fint angrep.

Hadde Ince hatt høyrebein hadde det vært 2-1 - på returen fra stolpen, enkelt.....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2019, 16:51

Stoke dominerer her, og fortsetter de slik i 2. omgang så vinner de.
Charlton ok, men ganske begrensa med ferdigheter. Det blir innsats de kan klare seg på, men de virka kjørt på tampen av omgangen, så her vil det bli muligheter utover i 2. omgang.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Lilledino » 10 Aug 2019, 16:52

Så herlig å lese at det endelig er en mann som blomstrer og drar med seg resten av saueflokken !!1
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg gunny » 10 Aug 2019, 16:52

bjørn123 skrev:ToGra- jeg prøvde å opprette ny konto. Fikk da beskjed om at en bruker har den mailadressen- hva faen gjør jeg da..
Ssndte mail til Stoke og fikk svar ta de beklaget så mye og at de skulle refundere penger pga problemer med visning sist kamp..
Men jeg har jo enda ikke kjøpt stream.. Jæ.. fortvilende

Eg har fått logga inn, men får berre feilmelding når eg skal bestille streamen. Nett det same som forrige helg.
Ser kampen via her http://oatcakefanzine.proboards.com/thr ... ook?page=3
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 10 Aug 2019, 16:53

1-1 skal Charlton være fornøyde med. Etter scoringen er vi klart best, og begge spissene har hver sin avslutning i treverket. Vi har blitt bedre og bedre og overlegne etter hvert. Nå er det bare å fortsette så blir det 3 poeng i banken!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Charlton - Stoke

Innlegg ToGra » 10 Aug 2019, 16:55

gunny skrev:
bjørn123 skrev:ToGra- jeg prøvde å opprette ny konto. Fikk da beskjed om at en bruker har den mailadressen- hva faen gjør jeg da..
Ssndte mail til Stoke og fikk svar ta de beklaget så mye og at de skulle refundere penger pga problemer med visning sist kamp..
Men jeg har jo enda ikke kjøpt stream.. Jæ.. fortvilende

Eg har fått logga inn, men får berre feilmelding når eg skal bestille streamen. Nett det same som forrige helg.
Ser kampen via her http://oatcakefanzine.proboards.com/thr ... ook?page=3

Får du en feilmelding med koder som ikke matcher osv.? Det fikk jeg, og måtte opprette ny bruker. Den gamle var korrumpert sannsynligvis. Min tolkning, men noe hjelp fra streamsupport får en jo ikke !
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2019, 16:56

Knut Ole skrev:
Morten T. skrev:Gregory i stanga!
Den mannen er jo fucking fantastic!

Stemmer!
Han representerer alt annet enn et par andre «tunge» spisser vi har slitt med forrige sesong og sist match.

Jeg liker at han er så beveglig og løper mye.
Da slår han flere fluer i ett smekk - Skape rom for seg selv og andre samt forstyrre oppspillsfasen hos motstander. Gøy å se!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg gunny » 10 Aug 2019, 17:00

ToGra skrev:
gunny skrev:
bjørn123 skrev:ToGra- jeg prøvde å opprette ny konto. Fikk da beskjed om at en bruker har den mailadressen- hva faen gjør jeg da..
Ssndte mail til Stoke og fikk svar ta de beklaget så mye og at de skulle refundere penger pga problemer med visning sist kamp..
Men jeg har jo enda ikke kjøpt stream.. Jæ.. fortvilende

Eg har fått logga inn, men får berre feilmelding når eg skal bestille streamen. Nett det same som forrige helg.
Ser kampen via her http://oatcakefanzine.proboards.com/thr ... ook?page=3

Får du en feilmelding med koder som ikke matcher osv.? Det fikk jeg, og måtte opprette ny bruker. Den gamle var korrumpert sannsynligvis. Min tolkning, men noe hjelp fra streamsupport får en jo ikke !

Stemmer! Spørs om ikkje fruen må registrerast som ny bruker :)
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Lilledino » 10 Aug 2019, 17:00

Morten T. skrev:Stoke dominerer her, og fortsetter de slik i 2. omgang så vinner de.
Charlton ok, men ganske begrensa med ferdigheter. Det blir innsats de kan klare seg på, men de virka kjørt på tampen av omgangen, så her vil det bli muligheter utover i 2. omgang.

Nuvel. vi må fortsatt score en mer enn Charlton, men tendensene er utvilsomt positive...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Charlton - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Aug 2019, 17:02

Charlton er vel i England selve synonymet på munnehellet "Be careful what you wish for".
Etter at Alan Cubishley hadde sittet 15 år i managerstolen og ledet klubben til relativ suksess, så har det stort sett gått dårlig med klubben etter at han ga seg i 2006.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester

cron