Millwall-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2019, 16:04

Lukter 0-0 her...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Millwall-Stoke

Innlegg ToGra » 27 Apr 2019, 16:19

Morten T. skrev:Lukter 0-0 her...

Hadde Stoke vunnet 2-0 her så vil jeg sagt det hadde vært en god og ganske underholdende kamp. Men blir det 0-0 igjen, så er det såpass deprimerende at jeg velger å si "nok en kjedelig affære". Det hadde vært viktig å fått et par skikkelige oppturer på slutten, slik at man kunne gledet seg til neste sesong. Nå er jeg bare veldig skeptisk ...
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1646
Registrert: 16 Aug 2011, 11:56

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2019, 16:26

0-0 slutt
Svake greier. Dårlig beveglighet og relativt få sjanser. Denne gjengen har nok tankene på stranda i Dubai allerede.
Millwall er ganske svake, så det burde vært mulig å skape mer. Londonlaget var faktisk farligst her.
Synes Shawcross, Baath og Williams var Stoke sine beste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2019, 16:27

ToGra skrev:
Morten T. skrev:Lukter 0-0 her...

Hadde Stoke vunnet 2-0 her så vil jeg sagt det hadde vært en god og ganske underholdende kamp. Men blir det 0-0 igjen, så er det såpass deprimerende at jeg velger å si "nok en kjedelig affære". Det hadde vært viktig å fått et par skikkelige oppturer på slutten, slik at man kunne gledet seg til neste sesong. Nå er jeg bare veldig skeptisk ...

Tror nok noen av de som var utpå i dag, i tillegg en del andre som ikke var det, neppe er med neste sesong.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Millwall-Stoke

Innlegg centauri » 27 Apr 2019, 16:30

Takker for support med å oppdatere Stoke+ siden, men det var svart skjerm under hele kampen,
enda jeg kjøpte eget abb. for kampen. Håper de nullstiller kontoen etter kampen, så jeg kan legge inn alt på nytt.
Mye enklere å reise til Stoke neste helg, enn å få kontoen til å virke, så da blir det Stoke til fredag ;-)
:lol:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Millwall-Stoke

Innlegg centauri » 27 Apr 2019, 16:32

Hvordan spilte Bauer?
Nesten debut for sesongen helt på tampen.

Blir vel "Brexit" for både Bauer og Bojan.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2019, 16:51

Juhu....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2019, 16:52

centauri skrev:Hvordan spilte Bauer?
Nesten debut for sesongen helt på tampen.

Blir vel "Brexit" for både Bauer og Bojan.


Bør bli en syk opprydding og dugnad over hele fjøla...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Torstein Norevik » 27 Apr 2019, 17:04

centauri skrev:Hvordan spilte Bauer?
Nesten debut for sesongen helt på tampen.

Blir vel "Brexit" for både Bauer og Bojan.

Jeg synest Bauer spilte veldig bra, faktisk så bra at han etter mitt syn var vår beste spiller i dag. Full kontroll defensivt, og veldig villig til å gå på overlapp, og hadde en rekke bra innlegg, som vi imidlertid ikke fikk noe ut av. Veldig bevegelig og veldig ofte spillbar.

Veldig synd at han ikke har vært brukt mer. Kan ikke begripe at Cuco Martina ble vurdert som et bedre alternativ av Rowett. Men så har jo derimot Edwards gjort det veldig bra i den posisjonen under Jones, så da er det litt mer forståelig at Bauer ikke har fått spille så mye, enn det var under Rowett, der Martina ikke akkurat imponerte veldig.

Men kunne det ikke være plass til både Edwards og Bauer, og da med Bauer på høyre side i "diamanten" som Jones sies å være ivrig på å bruke ? Etter mitt syn kan vel Bauer være et vel så bra alternativ som andre som har vært brukt i den posisjonen denne sesongen.

Bojan er et mysterium. Jeg kan ikke fatte og begripe at han ikke anses god nok for et lag som er blant de lagene i hele Championship som både scorer minst og skaper færrest sjanser. Og nå vurdert som ikke en gang god nok for benken.

Nå skal jeg ta et forbehold om at dette kan skyldes andre grunner som vi ikke kjenner til, blant annet har jo Bojan selv vært åpen på at han sliter med psyken, og det kan jo kanskje være en forklaring på at han ikke spiller. For egen del har jeg i alle fall veldig vanskelig for å forklare utelatelsen av Bojan med at han ikke er god nok. Han har stort sett gjort bra kamper de gangene han har spilt, og har i alle fall ikke ligget noe tilbake for de han konkurrerer mot. Bojan er - etter mitt syn - vår mest kreative spiller, men får ikke plass på et lag som gjennom hele sesongen har skreket etter kreativitet fremover på banen.

Ja, det er et mysterium... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Re: Millwall-Stoke

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2019, 17:10

Jeg lurer mest på dette : Hvordan skal vi komme tilbake ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron