Middlesbrough-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Middlesbrough-Stoke

Innlegg kjell-etne » 20 Apr 2019, 08:57

Det posistive nett for øyeblikket er me ikkje kan rykke ned, men desto meir grunn til bekymring er Jones sin evne til, etter mi meining bruke feil spelerar samt utelate unge sultne guttar. Dette sjølvom han har uttalt dette som satsing. Ein kan diskutere spelestil, måten laget framstår på, spelarkjøp der mykje gammalt avdanka er blitt henta inn gjennom årenes løp, identitet, historikk, ballinnehav osv osv.... ;)
Det som er er av betydning og for meg interesant er kva skjer nå og den ledelse / manager som sitter her pr idag. Er vedkommende istand til å få opp kulturen, mentaliteten, gløden, kjærligheten for laget og medspelarer. Den mentale biten der trenar er ærlig og lojal med gruppa, er på lag med supporterar og ikkje snakkar ned enkeltindivider gjennom media. Spelestil er jo sjølsagt ein viktig men og ofte oppskrytt faktor, hjelper ikkje med verken kjedelig langball fotball med et mål ledelse for så å ligge taktisk bak resten av kampen eller fin teknisk kortpasning fotball om ein ikkje har rett innstilling i topplokket. Sånn som Jones held på nå og bruker gjenntatte ganger splerar som han har bestemt seg for at skal spele uansett innsats og ferdigheter framføre andre som kanskje hadde fortent å få starte mykje meir. Dette forhånduttaket er fryktelig skadelig for menataliteten og samholdet i gruppa, trynefaktor er ein uting enten ein snakkar G-12 eller A-lags fotball, derfor meiner eg om du velger Pulis fotball ( som eg forresten er forundra over ikkje toppar tabellen klart eller er manager i ein toppklubb sånn som han blir genierklært) eller meir ballbesittande og underholdande fotball er underordna om laget / spelerane manglar tilhørighet og `blø for klubben`holdning. Den biten manglar Jones og etter det han har uttalt der det virkar som han sjølv er veldig fornøyd med sin egen rolle og inntreden i laget :oops:
Ein kan kjøpe nytt ( eller helst gammalt for Stoke sin del del då) men samtidig ikkje gløyme sine egne fremadstormede unge spelerar, trur nøkkelen til ein god sesong neste år med iallefall topp 6, blir at Jones går iseg sjølv er ærlig med gruppa og får inn mentalitet og glød, ein forsterkning i kvar lagdel ( inklusiv keeper for Butland som kan me vel ikkje forventa blir værande) trengs, så får me håpa på kampar med meir enn ett mål i pluss i snitt kan vera mulig.
For meg handlar fotball om totalopplevelsen med innsats, kjemping om kvar ball, unngå for mykje lange og som regel mislykka langpasninga og sjølvsagt scoringer, tar heller ein 2-1 seier enn 1-0. Mitt motto er: løft blikket, finn nærmaste ledige medspeler i retning motstanders mål.
kjell-etne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Des 2013, 01:33

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron