Swansea-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 19:51

Stoke City: Butland; Edwards, Batth, Williams, Martins Indi; Etebo, Allen; Afobe, Clucas, McClean; Vokes. Subs: Federici, Collins, Woods, Adam, Bojan, Verlinden, Diouf.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 19:54

Ut med Shawcross( skadet ), Ince( skadet) og Krkic.
Inn med Williams, Clucas og Vokes.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 20:00

Swansea( det jeg har sett) flinke til å gå fort i angrep og har høyt balltempo.
Tror dette blir tøft, men poeng, enten det er ett eller tre, bør ikke være helt umulig.

Satser på en 1-0 seier og at Vokes scorer med halebeinet i det 88. minutt på Stoke sin første sjanse i kampen. :mrgreen: :o :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea-Stoke

Innlegg onside » 09 Apr 2019, 20:01

Morten T. skrev:Stoke City: Butland; Edwards, Batth, Williams, Martins Indi; Etebo, Allen; Afobe, Clucas, McClean; Vokes. Subs: Federici, Collins, Woods, Adam, Bojan, Verlinden, Diouf.


Det betyr skade på Shawcross og Ince, ut med Bojan, inn med Williams, Clucas og Vokes fra forrige kamp.
Spennende med Nathan Collins på benk....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Knut Ole » 09 Apr 2019, 20:06

Jeg begriper ikke prioriteringen av Clucas i stedet for Bojan. Når Ince også er ute stiller med lite kreativitet.
Lurt dette Jones?
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 20:16

Knut Ole skrev:Jeg begriper ikke prioriteringen av Clucas i stedet for Bojan. Når Ince også er ute stiller med lite kreativitet.
Lurt dette Jones?

Kanskje, men bare kanskje, Jones ser for seg at Stoke trenger folk med mer defensive gener enn Krkic her? Krkic er en god spiller, men defensiv jobbing er ikke hans aller største styrke - for å si det mildt.

Når det er sagt, personlig ville jeg heller ha valgt Krkic og Verlinden fra start her og latt Clucas og McClean starte på benk.
Sesongen er i praksis over for Stoke, så Jones har lite å tape her. Spesielt Verlinden ville det vært bra å gi spilletid, tror jeg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea-Stoke

Innlegg onside » 09 Apr 2019, 20:36

Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:Jeg begriper ikke prioriteringen av Clucas i stedet for Bojan. Når Ince også er ute stiller med lite kreativitet.
Lurt dette Jones?

Kanskje, men bare kanskje, Jones ser for seg at Stoke trenger folk med mer defensive gener enn Krkic her? Krkic er en god spiller, men defensiv jobbing er ikke hans aller største styrke - for å si det mildt.

Når det er sagt, personlig ville jeg heller ha valgt Krkic og Verlinden fra start her og latt Clucas og McClean starte på benk.
Sesongen er i praksis over for Stoke, så Jones har lite å tape her. Spesielt Verlinden ville det vært bra å gi spilletid, tror jeg.

Kort og godt veldig enig. Ville valg Verlinden og Bojan foran Clucas og McClean. Eneste lille aberet med Bojan er at han har noen litt slappe og unødige balltap..... Mulig derfor han ble benket? Lite kreativitet her nå, mye kriging..... blir uansett spennende.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 20:45

onside skrev:
Morten T. skrev:
Knut Ole skrev:Eneste lille aberet med Bojan er at han har noen litt slappe og unødige balltap..... Mulig derfor han ble benket?

Mulig det er grunnen. Balltap på den siste tredjedelen er helt greit, men på egen halvdel er det ikke greit. Synes likevel ikke han mister ballen veldig ofte i farlig område nå, på den annen side så kan jo ett slikt balltap være nok til å tape matchen.
Det blir å veie for og i mot.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Knut Ole » 09 Apr 2019, 20:57

Første 10 er vi totalt utspilt
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Swansea-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Apr 2019, 21:02

«Kontrollert igangsetting bakfra»(spanjakkfotball) - balltap fra Etebo 20 meter fra eget mål - gigantisk mulighet for Swansea.

Fin-fin fotball?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron