Stoke - Chelsea

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg O2Stokie » 03 Apr 2011, 13:39

Knut Ole skrev:
torage skrev:Dette er den beste omgangen jeg har sett av Stoke på mange år. Må ta med at vi spiller mot Chelsea og vi spiller oss til et titalls sjanser i 2. omgang. Synd at vi ikke fikk inn den avgjørende scoringen. Fuller sin sjanse var helt astronomisk på overtid. I tillegg var dette absolutt underholdende. Dette varmer et Stoke hjerte :D :D

Imponert og stolt!
Så enig!
Med unntak av en periode i 1.omg hvor laget falt dypt gav vi dem virkelig match. Store sjanser (ok, begge veier da...) kunne avgjort kampen i vår favør, men U var vel mest fair. Bego, Huth, Walters, Etherington var outstanding. + til de aller fleste inkl. Jones som tydeligvis er på rett spor, og friskt innhopp av Fuller. Synd hvis Higgi må erstattes av Collins framover. Håper ikke strekken hans er så alvorlig.
PROUD POTTER :D

Hiver meg på her. Så kampen p TV2Sumo i opptak i går kveld, og selv om jeg visste resultatet var det utrolig spennende. Utrolig stolt i dag :-)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg jørgen » 03 Apr 2011, 13:48

Dette er helt klart vår beste kamp i Premier League noensinne! Vi produserer en rekke gode sjanser i tillegg til at vi ligger kompakte defensivt. Jones var en åpenbaring i forhold til sine prestasjoner de siste månedene, og han viste at han til tider kan være "unplayable". Synd at han ikke fikk et mål fordi det tror jeg kunne ha gitt han et gigantisk løft. Når det gjelder andre spillere som utmerket seg er jeg enig i det dere andre mener. Walters viste kvaliteter, ikke bare med det fantastiske målet, men også gjennom hele kampen. Ethers var god, i likhet med forsvaret og Bego. Den eneste jeg synes skuffet var Whelan. Han skal være den mest ballsikre midtbanespilleren vår, men gir bort alt for mange baller ved å slå dårlige pasninger. Synes pasningene han slår er svake (altså lite kraftige), noe som senker tempoet vårt i de tilfellene han skal sette i gang noe. Men men, vi spilte en formidabel kamp, og holder vi dette nivået resten av sesongen blir det eurocupen neste sesong ;) med mye flaks...
"Fuller is not a great goal scorer, just a scorer of great goals"
jørgen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 403
Registrert: 18 Aug 2010, 16:18

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Morten T. » 03 Apr 2011, 15:29

Veldig sterk prestasjon i går og dette beviser nok en gang at vi kan hvis vi tør! Den perioden i første omgang hvor vi ble feige og trakk oss tilbake var svak, men resten var strålende! Morsomt å se på også! :D
Jeg er nok ikke enig i alle de som lovpriser Jones så sterkt. Han burde ha putta i går og han har litt for mange balltap og er fortsatt ikke spesielt flink i hodespillet. Han gjør en og annen bra ting og jeg har en mistanke om at det vektlegges så altfor, altfor sterkt når det skal konkluderes. Bedring OK, men han har fortsatt langt igjen. Synes faktisk bare han og Delap fortjener minus i denne.
Da er jeg langt mer begeistra for den utviklinga Walters har hatt. Hvis han kan bli bedre med ballen i beina og samtidig beholde innsatsen, så kan de som mente/mener at han var et smart kjøp virkelig få rett.
Mange gode i går, men jeg synes våre tre beste var:
Huth
Etherington
Walters
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Svein Nilsen » 03 Apr 2011, 16:19

Da er jeg hjemme igjen fra Stoke-on-Trent. En fantastisk kamp og fantastisk atmosfære. Vi åpnet bra, scoret for første gang denne ligasesongen i det første kvarteret, men deretter ble vi litt baktunge og slapp Chelsea inn i kampen. Var faktisk skeptisk til andre omgang etter innsatsen de siste 20 i første. Men, for et fyrverkeri det ble; vi gjorde som mot Newcastle - gikk ut i hundre og skapte sjanser. Det ble etterhvert mange av de og vi rystet Chelsea og burde faktisk tatt alle poengene! Walters ble kåret til banens beste av kampsponsoren, det er det vanskelig å være uenig i. Mine synspunkter fra tribuneplass; Begovic litt usikker, Wilson en åpenbaring på høyrebacken, Higgi stabilt god på venstre og to midtstoppere som blir bedre og bedre. Huth en gigant og Shawx på vei tilbake mot storformen. 2 gode kantspillere, men Ethers klart best. Fortsatt er sentral midtbane vårt svakeste ledd; Delap lite med i spillet og Whelan litt unøyaktig, men begge kjemper, sliter og løper mye! Walters bedre og bedre og imponerte stort mot et lag som tross alt består av verdensstjerner! Jones svak i første men hevet seg og var veldig bra i andre! Fuller livlig de få minuttene han spilte og viste vel at han bør få spille mer!
Etter en slik kamp er jeg skikkelig stolt av laget, vi viste at vi har mer på lager enn innkast og dødballer!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Stoke - HamKam » 04 Apr 2011, 09:25

Det svinger av deg også, Svein ! Langt oppe det ene øyeblikket og langt nede i det neste .... men slik er det jo mer eller mindre for oss alle.

Ja, dette var en stor kamp av oss. Har aldri hatt så høy puls sittende hjemme i stua, eller rettere sagt på hytta. Rett og slett fantastisk kamp, og jeg synes vi tok et langt skritt i riktig retning i går. Dette var den beste læringen vi kunne få før semifinalen på Wembley. Håper bare at Carew ikke starter den kampen !
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Svein Nilsen » 04 Apr 2011, 17:56

Ja Geir, det svinger å være Stoke supporter. Før opprykket hadde det jo stort sett hvert en eneste lang nedtur siden tidlig på 70-tallet! Det mest skremmende er hvor fort blasert jeg (vi) blir! Til tross for semifinale i FA cupen og plassering midt på PL tabellen så skal det veldig mye til for å bli skikkelig fornøyd, det er alltid noe som kan bli bedre! Det er det jo også, og for en supporter som har stått trofast ved klubben i over 40 år er det tross alt tillatt......... Men, andre omgang mot Chelsea var som å svelge en stor lykkepille, MEN vi SKULLE ha vunnet for å ha gjort opplevelsen fullkommen, faen å nære vi var 8-) Spiller vi tilnærmet så bra resten av sesongen blir det Europaliga, FA cup finale (seier) og topp 7 plassering i PL. Da er iallefall jeg fornøyd 8-)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 152 gjester

cron