Stoke - Chelsea

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg JonC » 02 Apr 2011, 17:57

Dette lover meget bra med tanke på neste helg. Jeg mener vi er i støtet.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Sven-Erik » 02 Apr 2011, 17:57

ett særdeles viktig poeng her i dag som jeg ikke hadde trodd vi skulle klare før kampen startet. Vi burde nok tatt seieren her, men alt i alt fonøyd :)
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg torage » 02 Apr 2011, 17:58

Dette er den beste omgangen jeg har sett av Stoke på mange år. Må ta med at vi spiller mot Chelsea og vi spiller oss til et titalls sjanser i 2. omgang. Synd at vi ikke fikk inn den avgjørende scoringen. Fuller sin sjanse var helt astronomisk på overtid. I tillegg var dette absolutt underholdende. Dette varmer et Stoke hjerte :D :D
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg bjørn123 » 02 Apr 2011, 18:06

Stolt av å være Stoke supporter i dag. Veldig bra første del av 1. omg og mestedelen av 2. Tror vi kan glede oss til avslutningen av sesongen. Meget inponerende!! :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg gunny » 02 Apr 2011, 18:16

Proud to be a Potter i dag ja - det virker som vi er i god flyt for tiden!
gunny
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 938
Registrert: 09 Aug 2010, 13:36

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Knut Ole » 02 Apr 2011, 18:20

torage skrev:Dette er den beste omgangen jeg har sett av Stoke på mange år. Må ta med at vi spiller mot Chelsea og vi spiller oss til et titalls sjanser i 2. omgang. Synd at vi ikke fikk inn den avgjørende scoringen. Fuller sin sjanse var helt astronomisk på overtid. I tillegg var dette absolutt underholdende. Dette varmer et Stoke hjerte :D :D

Imponert og stolt!
Så enig!
Med unntak av en periode i 1.omg hvor laget falt dypt gav vi dem virkelig match. Store sjanser (ok, begge veier da...) kunne avgjort kampen i vår favør, men U var vel mest fair. Bego, Huth, Walters, Etherington var outstanding. + til de aller fleste inkl. Jones som tydeligvis er på rett spor, og friskt innhopp av Fuller. Synd hvis Higgi må erstattes av Collins framover. Håper ikke strekken hans er så alvorlig.
PROUD POTTER :D
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg torage » 02 Apr 2011, 18:26

Knut Ole skrev:
torage skrev:Dette er den beste omgangen jeg har sett av Stoke på mange år. Må ta med at vi spiller mot Chelsea og vi spiller oss til et titalls sjanser i 2. omgang. Synd at vi ikke fikk inn den avgjørende scoringen. Fuller sin sjanse var helt astronomisk på overtid. I tillegg var dette absolutt underholdende. Dette varmer et Stoke hjerte :D :D

Imponert og stolt!
Så enig!
Med unntak av en periode i 1.omg hvor laget falt dypt gav vi dem virkelig match. Store sjanser (ok, begge veier da...) kunne avgjort kampen i vår favør, men U var vel mest fair. Bego, Huth, Walters, Etherington var outstanding. + til de aller fleste inkl. Jones som tydeligvis er på rett spor, og friskt innhopp av Fuller. Synd hvis Higgi må erstattes av Collins framover. Håper ikke strekken hans er så alvorlig.
PROUD POTTER :D


Sjelden oppsummering fra avisene, denne er fra Nettavisen:
Gulldrømmen brast vel for Chelsea på Britannia Stadium i kveld, men for oss fotballentusiaster var dette en kamp som holdt til gullmedalje underholdningsmessig.
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Knut Ole » 02 Apr 2011, 18:30

Sjelden oppsummering fra avisene, denne er fra Nettavisen:
Gulldrømmen brast vel for Chelsea på Britannia Stadium i kveld, men for oss fotballentusiaster var dette en kamp som holdt til gullmedalje underholdningsmessig.

Se det, ja. I dag turte vi å trykke høyere og det gav sjanser, underholdning + poeng!
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg Lilledino » 02 Apr 2011, 18:58

Ihht mitt budsjett får vi 7 poeng til, og havner på 45.

to poeng bak fjorårets sesong (om jeg husker rett), men faktisk mulighet til å kanskje klare en bedre tabell plassering ...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Stoke - Chelsea

Innlegg TrondG » 02 Apr 2011, 19:46

Dette er en kamp jeg nesten er glad jeg ikke fikk sett. Utrolig bittert å ikke kunne sitte et siste, avgjørende mål. Det hadde kokt over på The Brit i så tilfelle!

Men vi er tilbake, og jeg tror slutten av denne sesongen blir en fornøyelse.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

ForrigeNeste

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 193 gjester

cron