QPR-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: QPR-Stoke

Innlegg Lilledino » 09 Mar 2019, 18:56

Jaja. Kunne gått verre og clean sheet
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: QPR-Stoke

Innlegg vegar56 » 09 Mar 2019, 18:57

Svein Nilsen skrev:Alle sjansers mor til Diouf....men header utenfor!

Det var vel det eneste positive jeg fikk med meg i denne kampen, skulle vært 3 poeng der. Men når "hele" kampen spilles med en mann mindre, så er det et godt resultat allikevel.

Så Fletcher kom inn på benken, ja.... Så mye for ungdomssatsingen.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: QPR-Stoke

Innlegg vegar56 » 09 Mar 2019, 18:59

Så denne på VG nå :
45+2' Gult kort!
James McClean - Stoke City
James McClean (Stoke City) mottar sitt første gule kort for dagen på Loftus Road Stadium.

Der regnet man med at McClean skulle få minst ett til :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: QPR-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2019, 19:06

OK gjennomføring alt i alt, men med litt mer klinisk og tøff innstilling så kunne det ha blitt tre pinner her. QPR var ikke bedre enn det.

Bra defensivt igjen, spesielt Shawcross og Baath gode. Allen og Afobe jobber hardt og Adam god den tiden han var på banen. Offensivt best når Adam fikk lov å slå lange pass opp i bakrom. Jeg liker at han forsøker å rette blikket framover, da betyr det ikke så mye om ikke alle passene treffer. Det er uansett en milliard ganger bedre enn å spille støttepasninger hele dagen lang som Stoke dessverre har gjort så altfor me av i flere år.

I sum: Bra eller OK.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: QPR-Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Mar 2019, 19:17

Jeg tror faktisk at hvis Stoke hadde prioritert det defensive og hatt tilnærmet samme struktur bakover som de har hatt de siste kampene, så ville laget minimum ha ligget på kvalikkplass.
Ispedd litt vilje til å gå på løp og ta kjappe overganger, så hadde Stoke sannsynligvis vært blant de to beste.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: QPR-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 09 Mar 2019, 19:34

Morten T. skrev:Jeg tror faktisk at hvis Stoke hadde prioritert det defensive og hatt tilnærmet samme struktur bakover som de har hatt de siste kampene, så ville laget minimum ha ligget på kvalikkplass.
Ispedd litt vilje til å gå på løp og ta kjappe overganger, så hadde Stoke sannsynligvis vært blant de to beste.


Helt enig Morten. Defensiv struktur er betydelig bedre nå enn for noen uker siden. Jones sier da også at han merker stor forskjell fra da han overtok laget, kanskje det er håp for Jones? Hans filosofi og tilnærming virker bra, selv om jeg personlig er uenig med han i laguttak og bytter, nesten hele tiden! Han får uansett fortsette fremover og det blir spennende når han får ryddet i stallen utover sommeren. Håper det blir en hovedrengjøring ! Merker meg forøvrig at vi har vunnet 2 - to - av 18 bortekamper i Championship, den siste for 100 år siden............ Nå har jo både Derby og Bristol City fått en formsvikt så hadde vi bare vært litt mer på hugget de siste 5-6 kampene så kunne avtanden til play-off vært innenfor rekkevidde!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron