Wigan-Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Wigan-Stoke

Innlegg centauri » 13 Feb 2019, 23:56

Tja...
Ikke så verst spillemessig, men vi har ingen skarp avslutter.
Har Vokes hatt noen sjangser i det hele tatt siden han kom til Stoke?
Det blir mye hodedueller og møtende spiss, men han lukter aldri hvor 2. ballen lander.

Du skal betale mye for å finne en så svak teknisk angriper som AngryMac,
men jeg synes faktisk han har 2-3 gode kamper under Jones,
med mange avslutninger og innlegg fra kant, så han har spilt seg opp.
Mye innsats vafall.

Takk for seg.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Wigan-Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 14 Feb 2019, 02:04

På jobb i Danmark og ankomst København i kveld var det å dra til stampuben/sports baren for å se litt fotball. Kun Champions League her, men med iPhone og abonnement på Stoke kampene ble jeg sittende i et hjørne og se Wigan-Stoke. Godt ølen er billig så jeg ikke sovnet...... Og la meg si det slik; jeg ser mye fotball, alt for mye fotball, men det Stoke presterer nå om dagen er noe av det tristeste jeg har sett. Det er så lite fremdrift, vi skaper så lite, det er så lite tæl...det er trist! Wigan, nyopprykket og et dårlig fotballlag har tatt 4 poeng fra mighty Stoke City, vi har ikke scoret på 3 timer mot de....Wigan....Wigan! På de 9 siste ligakampene har vi scoret 3 - tre - jeg gjentar - 3 mål!!! I 7 av kampene har vi ikke scoret og det er mot storlag som Wigan, WBA, Hull, Preston,Bristol City, Bolton og Birmingham! At det er ræva er et understatement! Jeg har inntil nylig hatt håp om Play-off og vurdert å bestille meg tur til London i slutten av mai, men slik vi presterer for tiden er dessverre alt håp ute. Vi er et bånnlag, og Natta Jones virker handlingslammet. Han gjør alt for få endringer på laget, og byttene er stort sett elendige - det virker som om om han ikke har peiling. På de siste 4 kampene har vi 6 avslutnnger på mål - totalt! Og Natta Jones virker fornøyd....vi blir bedre og bedre i følge hans bok. Hjelp, sier jeg. At vi er et ørlite hakk bedre enn Wigan skulle bare mangle. Faktum er at vi er et usedvanlig dårlig fotballag uten plan, tæl, innsats og samhandling. Spillere som tjener en årslønn i uka virrer rundt som vettskremte høns uten mål og mening. Dette er trist......................god natt!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Wigan-Stoke

Innlegg Morten T. » 14 Feb 2019, 12:13

Jones etter Wigan:
“I’m not satisfied with the point but I am satisfied with the performance. We defended superbly well, limited them to minimal opportunities and I thought we had some really good chances to have won the game too. It was a much more controlled performance from us if am honest, much more energetic and more in tune with what we want them to produce consistently.
We had real control of the game which we want from them, and we got the ball into really good areas on the back of, at times, some really good progressive football. Listen, this isn’t an easy place to come to and without being disrespectful these are matches that we want to come to expecting to win. But we have got to build, and we are building, and the more we are working with them (the players) the more they are showing.”

He added: “We didn’t deserve to lose the game on Saturday, just discipline cost us, but tonight we played with real discipline, created some good chances and truthfully speaking should have won the game.”


Jeg tror jeg må ta en tur på Specsavers for Jones har tydeligvis sett noe helt annet enn meg her... :geek:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Wigan-Stoke

Innlegg mfkpotter » 14 Feb 2019, 15:10

Skrekkelig, ikke noe annet å si enn skrekkelig. Dette er jo Tony Pulis tilbake i Stoke, satser på 0-0 og kanskje vi vinner på en heldig dødball....

John Coates viser seg som en elendig fotballmann, først en generaltabbe med å ansette Lambert, og så for å gjøre det enda verre med ansettelsen av Rowett. På toppen av det hele så er siste mann inn Nathan Jones, om mulig enda verre enn sine forgjengere. 6 seriekamper med 4 tap og 3-9 i målforskjell, laget skaper nesten ingen sjanser, og manageren er fornøyd. Hva slags research gjøres egentlig før ansettelse av managere i Stoke :evil:

League 1 here we come, tror det kan gå mange år før klubben er i toppen av championship. Er dessverre amatørenes teater som styrer skuta i klubben, og fremtiden ser alt annet enn lys ut.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: Wigan-Stoke

Innlegg Morten T. » 14 Feb 2019, 17:38

mfkpotter skrev:Skrekkelig, ikke noe annet å si enn skrekkelig. Dette er jo Tony Pulis tilbake i Stoke, satser på 0-0 og kanskje vi vinner p
mfkpotter skrev:Skrekkelig, ikke noe annet å si enn skrekkelig. Dette er jo Tony Pulis tilbake i Stoke, satser på 0-0 og kanskje vi vinner på en heldig dødball....

Forskjellen er bare den at under Pulis så var Stoke råsterke på dødball( også defensivt ). Under perioden hans så kompenserte den gode egenskapen på dødballer til en viss grad for manglende angrepsspill, men ikke nok, og det var også Pulis sin store svakhet: Variasjon i angrepsspillet.

Den prioriteringa av dødballer har vært fraværende som satsningsområde i Stoke-on-Trent en stund, og når øvrige metoder for å angripe heller ikke funker, så blir det skralt. I går hadde Stoke 2 skudd på mål. Det er altfor lite for å, statistisk sett, håpe på mål. 9-15 skudd på mål bør være et minimum.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron