Stoke-WBA

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-WBA

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2019, 22:08

Ja, det er pussig Torstein.
Jeg skjønner selv ikke hva Jones var så fornøyd med her.
Hadde laget skapt sjanser så greit, det er alltid en indikator i fotball, men i denne var det NULL målsjanser, både hva kom til åpent spill og dødball. Defensivt var det ok, men ikke bunnsolid og balltempoet og bevegelse var svakt.

Det er jo en rekke trenere som etter tap sier at «vi må ta med oss det positive», etter mitt syn er det en floskel som kun fungerer i forhold til å feie svakheter det burde jobbes knallhardt med for å rette opp, under teppet. Uansett var det lite, om noe, positivt å hente ut av denne.

Jones har virket som en okei fyr og manager så langt, men her var det skivebom og jeg håper han ikke fortsetter slik.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Stoke-WBA

Innlegg Torstein Norevik » 10 Feb 2019, 22:22

Morten T. skrev:Ja, det er pussig Torstein.
Jeg skjønner selv ikke hva Jones var så fornøyd med her.
Hadde laget skapt sjanser så greit, det er alltid en indikator i fotball, men i denne var det NULL målsjanser, både hva kom til åpent spill og dødball. Defensivt var det ok, men ikke bunnsolid og balltempoet og bevegelse var svakt.

Det er jo en rekke trenere som etter tap sier at «vi må ta med oss det positive», etter mitt syn er det en floskel som kun fungerer i forhold til å feie svakheter det burde jobbes knallhardt med for å rette opp, under teppet. Uansett var det lite, om noe, positivt å hente ut av denne.

Jones har virket som en okei fyr og manager så langt, men her var det skivebom og jeg håper han ikke fortsetter slik.

Her er vi helt enige, Morten ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester

cron